Uitgerekend 15-01-21 t/m 31-01-21

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mylittlepony, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

@Emsy en @Mammavantwee Ja idd, alles mag zo streng mogelijk en dichtblijven, maar aub, die scholen en kdv's! Ik zie m'n verlof in rook opgaan op deze manier. :|

Emsy en Mammavantwee vinden dit leuk.
  2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

@Emsy hier bij zoontje met 40 weken gestript. Wil ik nu ook weer denk ik, ze zijn allebei tot ruim 41 weken blijven zitten en wil heel graag thuis bevallen! Vorige x heeft het strippen voor meer ontsluiting gezorgd (begon de bevalling al met 4cm) en na de 4x strippen braken spontaan m'n vliezen :)

margarethd vindt dit leuk.
  3. Mammavantwee

Nou dit dus.. en vind het voor de kids ook wel weer goed geweest zolang thuis. merk zeker aan de oudste dat ze zich af en toe begint te vervelen. Morgen met een vriendje afgesproken, ze leeft er helemaal van op!

4. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Snap ik! Vond thuis zoveel fijner. Is dat bij de andere ook gelukt?
    Oef over de 41 weken gaan lijkt me echt pittig.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  5. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik ben bij de eerste meerdere keren gestript maar het deed niks. Uiteindelijk kwam hij 15 dagen te laat... Als ze er nog niet klaar voor zijn...

Hoop ook echt dat de scholen en kdv weer opengaan na volgende week! En dan mogen mijn jongens nog deels naar de noodopvang deze 2 weken... Maar dat thuis helpen met schoolwerk maken met een hoogzwangere buik en een stuiterende peuter erbij is echt geen doen! Voor volgende week heb ik bij de juffen al aangegeven dat we doen wat lukt, maar dat ik geen garanties geef vanwege de keizersnede op maandag. Gelukkig snapten ze dat wel.

Af en toe krampen heb ik ook. Maar niet echt noemenswaardig. En het zakt ook steeds weer weg. Denk dat ze wel blijft zitten tot maandag. Maar je weet het natuurlijk nooit zeker...

Sterkte allemaal nog even dames! Ben benieuwd naar het eerste babynieuws!

margarethd vindt dit leuk.
  6. Mammavantwee

Bij de oudste niet, ben ik met 41.2 ingeleid omdat de ctg's elke x niet goed waren. Bij de jongste wel gelukkig, heb het ook als veel fijner ervaren :)

7. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Vanmorgen eindelijk bericht gehad van het ziekenhuis; moet me maandagochtend om 8.00 uur melden en de daadwerkelijk keizersnede zal dan als het goed is rond 10.00/10.30 uur zijn :D

margarethd, Frieke, MomK en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Whaaa zo spannend!!

Kikker85 vindt dit leuk.
  9. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ahh wat cool!! Spannend hoor!

Kikker85 vindt dit leuk.
  10. MinnieMouse94

Woehoe, spannend!!!

Kikker85 vindt dit leuk.
  11. Mammavantwee

Spannend!!

Kikker85 vindt dit leuk.
  12. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Echt super spannend! Alvast veel succes!

Frieke en Kikker85 vinden dit leuk.
  13. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Vannacht tot 2 uur echt behoorlijke voor weeën gehad. Hoop dat het niet zo lang meer gaat duren maar die dingen kunnen ook zo nog maar weken duren :rolleyes:

Kikker85, margarethd en Mammavantwee vinden dit leuk.
  14. Mammavantwee

Ah dat is vervelend! Had je dat bij je andere zwangerschappen ook?
    Hopelijk doen ze wel iets!

15. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Had het bij m'n 2e ook. Heel irritant want je weet dat het geen echte zijn maar kan er ook niet van slapen. En stiekem hoop ik dan toch dat het doorzet

16. MinnieMouse94

@Emsy Nou dat is stom. Doe je werk of blijf gewoon weg, denk je dan hè. Ik heb ze bij de tweeling ook gehad. Dit keer gelukkig niet.
    Had bij de tweeling voorafgaand aan de inleiding wel al meer ontsluiting van mezelf, geen idee of dat daardoor is veroorzaakt hoor.

Emsy vindt dit leuk.
  17. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    hoi dames,

even geleden dat ik hier was, moest behoorlijk wat lezen! sorry houd alles niet zo goed bij.
    Weinig energie, die nesteldrang is ver te zoeken bij mij. op dit moment 38+5 weken.
    zoontje kwam bij 38+6 dus we gaan het zien, denk dat deze nog we blijft zitten, want weinig voortekens, soms buikkrampen, misselijk, bleh gevoel. kleine uk was iets ingedaald. Verder geen idee hoe groot ofzo. daar zijn ze zo vaak vang gewisseld. eerst klein hoofd, lange benen en groot buikje. zat ver boven de curve. 2 weken later weer net in bovenste lijntje en nu was alles weer gemiddeld met alleen klein hoofdje. Ik weet het niet. mijn eerste was kleine uk van nog geen 6 pond.

Verder snel pijn in bekken en echt totaal geen energie voor iets. Zoontje mag gelukkig nog naar gastouder 2 dagen. verder soms opa en oma en tja de tv is een fijn hulpmiddel.
    We wachten rustig af! vind wel spannend, nu een natuurlijke bevalling. zoontje is met keizersnede geboren ivm stuit. Nu is alles wel gunstig dus vandaar natuurlijke bevalling.
    Maar vind het spannend.

Wil alle dames succes wensen!! nog even volhouden.

Bee80, Kikker85, margarethd en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

verwijderd ivm privacy

Bee80, Snoozey, Mammavantwee en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. MinnieMouse94

Wauw, gefeliciteerd!! Blijf lekker op je wolk! :)

Gl0ria vindt dit leuk.
  20. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Omijngod! Gefeliciteerd wat een prachtig nieuws (buiten de hele heftige, maar razendsnelle bevalling dan)!!:)

Gl0ria vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina