@Gl0ria wauw gefeliciteerd!! Geniet lekker samen ❤️ Hier beginnen mensen nu met vragen wat we voor kraamcadeau willen hebben... Euh we hebben al zoveel. Ik zeg al in ieder geval geen knuffels, want die hebben we echt veel. Maar speelgoed, loopauto's, loopfietsen en alles hebben we ook al zoveel. Wat vragen jullie? Ik heb nu 1 ding op het lijstje staan en dat is een cadeaubon van een kleding winkel
@Emsy vervelend! Hopelijk zetten ze toch snel door in echte weeën! @Diddeltje jij ook succes! Nog eventjes volhouden, je kan het! @Gl0ria jaaaa, gefeliciteerd!!! En da's idd een vlotte bevalling zeg, jeetje! Kan me voorstellen dat jullie daar even van bij moesten komen! Fijn dat alles goed gaat! @MomK een vriendin van mij vraagt idd ook om cadeaubonnen omdat ze overal al in voorzien zijn. Op zich niet gek, toch?
@Gl0ria van harte gefeliciteerd!! @MomK ik hou al een tijdje een lijstje bij voor mensen die erom vragen! Gister kreeg ik indd ook al de vraag van m'n zussen. Gelijk het lijstje doorgestuurd, doen we eigenlijk met verjaardagen ook altijd ideaal . Zal er een screenshot bijvoegen
Gefeliciteerd @Gl0ria ! Lekker genieten samen ♡ Wij hebben op ons lijstje qua kraamkado's heel veel voorleesboeken gezet en kleertjes in de grotere maten voor voorjaar/zomer. En een paar grotere dingen zoals een wipstoel etc. Die we zelf nog niet gekocht hebben omdat we dat toch niet meteen nodig hebben.
Onze kleine man is gisteren geboren. Wat een vlotte maar zware bevalling! Om 6:15 begonnen met de inleiding en om 11:59 was hij er. Binnen 1uur gegaan van 4cm naar persweeën. Met 3x goed persen was hij eruit. Hij doet het heel goed. Alleen moeten we de kleine slaapkop echt met veel moeite wakker maken op te drinken. Dochter is super verdrietig dat ze ons niet mag zien... Maandag mag ik naar huis.
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 25 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ Diddeltje- 38 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 31 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jolien1991 - 29 jaar - 1ste kindje ♡ Orchidea - 24 Jaar - 2e kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ -------------------------------------------- Afspraken 8 januari Mammavantwee: controle vk 11 januari Kikker85: voorlopige datum geplande keizersnede Frieke: inleiding (voorlopig) 12 januari Jodie1988: intake anesthesist MomK: Controle vk 13 januari Margarethd: controle vk 14 januari Jodie1988: controle gyn 19 januari Emsy: controle vk ------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (4) Geboren! 28-12-2020 ~ MinnieMouse94 ~ zoontje J. (37+3 weken) 8-01-2021 ~ Frieke ~ zoontje R. (38+5) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje Diddeltje: meisje ---> verrassing Orchidea: jongen -> jongen[/QUOTE]
Nounounou de baby’s hebben er zin in zeg!! Wat heerlijk dat jullie kleine prinsje geboren is! Ik hoop dat ik je snel mag volgen geniet er heerlijk van, en ook van het moment van de ontmoeting met jullie dochtertje. Eigenlijk wil ik wel baby foto’s zien hoor dames ben zo nieuwsgierig naar de wondertjes! (Als jullie dat graag willen natuurlijk). Ook hoeveel ze wegen, hoelang Ze zijn etc. Brand los (voor degene die dat willen natuurlijk)
@Frieke van harte gefeliciteerd!! Wat sneu van je dochtertje mag ze niet naar het ziekenhuis komen? Het gaat echt hard met de baby's . Terwijl ik het idee heb nog wel 3 weken te moeten
Ben zo benieuwd . Mijn schoonzusje is 3+1 week na mij uitgerekend, en had bij de eerste een bevalling op ongeveer 37.5 week, dus dat wordt nog grappig als dat zo zou zijn bij mij liggen we straks tegelijk..
Wauw gefeliciteerd @Frieke met jullie mooie man!! Fijn dat de inleiding zo snel is gegaan. Wat is de reden dat jullie nog even in het ziekenhuis moeten blijven?
Gefeliciteerd @Frieke fijn dat alles vlot is verlopen! Nu lekker bijkomen. Waarom mag je dochter niet komen in het zh? Mijn man mag met beide jongens op bezoek komen straks. Verder mag er dan geen bezoek komen, maar zij mogen wel.
@Frieke Gefeliciteerd! Hopelijk snel als compleet gezinnetje gaan genieten! Ik ga er vanuit dat ik als allerlaatste aan de beurt ben hoor. Maar ik hoop stiekem nog steeds dat ze wat eerder komt ipv later
@Frieke gefeliciteerd!! Heerlijk genieten samen!❤️ Jammer dat je dochtertje niet mag komen, hier mag dat wel als je niet dezelfde dag naar huis mag.. Gek dat dat overal weer anders is!