Hier doen ze het normaal ook niet voor 41 weken, maar omdat ik hoogbejaard ben maken ze een uitzondering omdat ze eigenlijk liever niet willen dat ik overtijd loop. Maar ja, ziet ernaar uit dat dat nu toch gaat gebeuren Rottig he, dat niet slapen en vooral restless legs. Heb hetzelfde. Bij mij helpt magnesium slikken wel goed! Magnesium olie zou hetzelfde moeten doen maar ik vind dat enorm prikken. En verder warme douche voor het slapen en na 20u niks meer eten helpt ook wel om sneller te kunnen slapen.
Ja, begreep dat uit je posts ja, hopelijk alsnog, dat gerommel aan je lijf voor 'niks' is ook waardeloos! Ja magnesium slik ik al voor mn hoofdpijnen dus probeer dit nu maar, baad 't niet schaad 't niet, hopelijk prikt het bij mij niet, heb je dat weer... Oh oh je moet wel wat iver hebben voor zo'n baby hihi
Haha ja echt....en het is het zeker waard, maar dat is dan iets dat je pas achteraf kan zeggen he Succes...hoop dat de olie helpt en dat je vannacht een beetje kan slapen
Ha meiden even een update! Vandaag is onze zoon V. geboren! Ik zou eigenlijk vandaag om 11u opgenomen worden voor de geplande sectio. Maar vannacht rond half 3 kreeg ik ineens weeën! En gelijk om de 5 minuten. We mochten dus richting ziekenhuis. Helaas had er nog een mevrouw deze actie en zij was eerst dus moest even wachten. Uiteindelijk mochten we naar de ok waar ze gelukkig een “gentle sectio” hebben kunnen doen. Ik heb het zelf niet kunnen zien maar de gyn zei dat ze alleen maar zijn hoofdje naar buiten heeft begeleid en dat hij zelf verder naar buiten is gekropen. Heel bijzonder dus! En daarna heeft hij lekker bij me gelegen. Omdat mijn bloeddruk nog niet helemaal stabiel was vanwege bloedverlies en vanwege de morfine moest ik helaas wel even op de anesthesie afdeling blijven. Dus hij ging met papa al naar de afdeling. het gaat erg goed, borstvoeding begint al langzaam te komen al heeft hij nog niet zo veel trek. Pijn gaat redelijk. Ik ben alleen helaas enorm misselijk van de morfine. Dus dat is wel echt balen, dus kan nog steeds niet veel eten. V. is echt enorm rustig en relaxed. En heel tevreden. Dus wij zijn in de wolken!
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 25 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ Diddeltje- 38 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 31 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jolien1991 - 29 jaar - 1ste kindje ♡ Orchidea - 24 Jaar - 2e kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 februari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ -------------------------------------------- Afspraken 22 januari Margarethd: intake gynaecoloog 23 januari Margarethd: strippoging vk 26 januari Emsy - controle vk 27 januari Mammavantwee - controle vk ------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (4) Geboren! 28-12-2020 ~ MinnieMouse94 ~ zoontje J. (37+3 weken) 07-01-2021 ~ Gl0ria ~ Dochter 38+1 8-01-2021 ~ Frieke ~ zoontje R. (38+5) 11-01-2021 ~ Kikker85 ~ dochter I. (39+2) 14-01-2021 ~ MomK ~ Dochter D. (39+6) 21-01-2021 ~ Jodie1988 ~ Zoon V. (39+0) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje Diddeltje: meisje ---> verrassing Orchidea: jongen -> jongen
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat hij er is en dat het toch een gentle sectio was ondanks het vervroegde tijdstip. Hopelijk knap jij ook snel wat op en kan je nog meer genieten!
Wat heerlijk @Jodie1988 van harte gefeliciteerd en hopelijk ben je gauw van de misselijkheid af.. Vraag om n Zofran smelt tabletje, helpt geweldig
De harde buiken van vanochtend om de tien minuten zijn weer terug haha. Hoop dat het allemaal IETS doet voor zaterdag! Zou top zijn hoe is het bij jullie dames?
@Orchidea ik heb het in de andere groep gezien, maar jij gaat vandaag gewoon een baby mogen toevoegen aan het lijstje! Hoe fantastisch en een heerlijke gedachte is dat?! Prachtige datum ook! (elke datum is natuurlijk mooi hahaha). Heel veel plezier, succes en nogmaals geniet ervan
Het is voor mij niet meer te doen lichamelijk, maar ook geestelijk (vooral na vorige week), en aangezien ik ook nog gewoon mens ben en niet alleen maar baby, is het wel vrij duidelijk voor mijn vk dat ik zsm geholpen moet worden haha. Vervelend dat jij andere ervaring hebt met jouw vk. Denk dat je uiteraard altijd naar adviezen moet luisteren, maar het is en blijft toch jouw lichaam. Vervelend van je zwangerschapskwalen. Klinkt als restless legs. Helpt magnesium inderdaad bij
Ook benieuwd hoe het gaat @margarethd! Komt je vk morgen thuis of moet je daarheen? @Bee80 balen! Je geduld wordt op de proef gesteld.. @Emsy met hoeveel weken kwamen de andere 2?