Net bij vk geweest. Ontsluiting nog steeds 2 cm. Nog een keer gestript. Morgen afspraak bij gyn voor evt inleiden. Maar vk wil anders eerst woensdag proberen met vliezen breken, als de gyn dat goed vindt. Dan zou de bevalling binnen 8 uur op gang moeten komen. Zo niet, dan alsnog naar het ziekenhuis. Maar mijn baby komt eraan!
Ik hoop dat @margarethd haar mannetje inmiddels lekker in haar armen heeft! @Bee80 Dat is een goed vooruitzicht en spannend!
Wat fijn zeg dat je nog zo lang de tijd krijgt om je lichaam het zelf te laten doen! Dan is het inleiden denk ook minder vervelend.
Wat fijn dat ze je zolang de tijd geven @Bee80. Hopelijk pakt je lichaam het zelf op!! Heel benieuwd hoe het met je is @margarethd! Hopelijk ben je al lekker aan het knuffelen!!
Ben ook erg benieuwd naar Margaretd, was nog wel op forum 10 u geleden staat er dus wie weet nog aan 't wachten
Morgenvroeg worden de vliezen gebroken. Net nog voor de 4e keer gestript, maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in bij mij. Spannend!
Even een héle beknopte snelle update, omdat jullie zo met me hebben meegeleefd allemaal: Gisteravond 25-01 is om 21:20 onze allerliefste kleine prins Luca geboren met een schone 4108 gram en ongeveer 50 cm. Ik kijk terug op een (in het begin iets mindere, maar uiteindelijk) pracht bevalling van ongeveer 10 uurtjes, maar daar vertel ik later nog wel wat meer al het fijne van. We zijn ongelofelijk verliefd, niet in woorden te omschrijven . Jullie zijn toppers, zonder jullie was het niet gelukt! Later horen jullie meer.
Hopen dat het lukt met het breken van de vliezen. Duurt nu in ieder geval niet lang meer! Hier nog alles rustig. M'n buik is echt loodzwaar en erg last van m'n bekken en rug dus hoop heel erg dat het niet al te lang meer duurt. Straks weer naar de verloskundige, ben benieuwd hoe het nu in z'n werk gaat na de 40 weken.
@margarethd oh wat fijn! geniet ze! We horen t wel. Hup, die roze (eh blauwe) wolk op! @Bee80 succes! Hopelijk gaat het voorspoedig.
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 25 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ Diddeltje- 38 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 31 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jolien1991 - 29 jaar - 1ste kindje ♡ Orchidea - 24 Jaar - 2e kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 februari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ -------------------------------------------- Afspraken 27 januari Mammavantwee - controle vk 2 februari Emsy - controle vk + strippen ------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (4) Geboren! 28-12-2020 ~ MinnieMouse94 ~ zoontje J. (37+3 weken) 07-01-2021 ~ Gl0ria ~ Dochter 38+1 8-01-2021 ~ Frieke ~ zoontje R. (38+5) 11-01-2021 ~ Kikker85 ~ dochter I. (39+2) 14-01-2021 ~ MomK ~ Dochter D. (39+6) 21-01-2021 ~ Jodie1988 ~ Zoon V. (39+0) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje Diddeltje: meisje ---> verrassing Orchidea: jongen -> jongen
Gefeliciteerd @margarethd, lekker genieten! Ik lig sinds een uurtje zielsgelukkig van een ruggenprik te genieten in het ziekenhuis nadat om half 10 de weeën begonnen. Vliezen zijn gebroken rond half 4 en had een uurtje geleden 5 cm ontsluiting Die thuisbevalling is dus niet gelukt maar ik trok het anders echt niet meer van de pijn