Uitgerekend 15-01-21 t/m 31-01-21

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mylittlepony, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mempie

Mempie Actief lid

2 sep 2018
    185
    161
    43
    Vrouw
    OH nou dat is wel positief vaak als je wat bloedverlies krijgt begint 't wel tochkort erna, of bloed/slijm
    Heel spannend!

Mammavantwee vindt dit leuk.
  2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Het is geen helder rood bloed, eerder oud bloed! Had ik bij m'n zoontje ook bij het verliezen van de slijmprop ;).

Haha, heb je dan al jarige? Hopelijk blijft de baby dan nog even zitten :p

3. Mammavantwee

Ja ik hoop het, en anders dat het strippen morgen het laatste zetje geeft! Tot nu toe lijkt deze aanloop naar de bevalling erg op die van de jongste. Daar braken m'n vliezen na de 2e keer strippen!:)

Emsy vindt dit leuk.
  4. Mempie

Mempie Actief lid

2 sep 2018
    185
    161
    43
    Vrouw
    OH spannend!! Wie weet vandaag DE dag. Bij mij bij m'n dochter met 41.6 nadat ze de vliezen hadden gebroken. Leuk vooruitzicht nog 2 weken

5. Mammavantwee

Jaa spannend!!

Hopelijk komt de baby bij jou ook eerder dan de 41.6. of ga je er zelf wel weer vanuit?

Ik vind het nu allemaal te spannend worden, ben elke ochtend weer in de stress of ik de baby wel voel. Vanmorgen duurde het wat langer en dan weet ik echt even niet waar ik het zoeken moet. Dus ga vandaag wel om een plan vragen! Voor de kids ook niet leuk, want kan ook echt even niks van ze hebben..

6. Mempie

Mempie Actief lid

2 sep 2018
    185
    161
    43
    Vrouw
    Ga er maar vanuit om mezelf beetje in te dekken ook, anders word ik zo ongedurig.
    Nou snap ik goed hoor op n duur moet gewoon eruit. Flinke pot janken en vragen of ze je vliezen willen breken

7. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Pfoe 41+6, ik vond 41+1 al lang. Hopelijk hoef je dit keer net weer zo lang rond te lopen!

Och ja, ik kan mij voorstellen dat je dan even niks erbij kan hebben. Hoelaat moet je vanmiddag weer naar de verloskundige?

8. Mammavantwee

14.15 ;)

9. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Dat is al bijna, ben benieuwd!

10. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Spannend hoor, jullie gaan ook echt al naar de 42e week toe! Veel baby’s in deze groep die veeeelste lekker zitten bij mams:D

Ik zou jullie ook nog even het fijne vertellen van hoe mijn bevalling uiteindelijk is gegaan, dus hierbij eindelijk m’n verhaal, voor degene die het interessant vinden hoe het nou uiteindelijk is gelopen haha.

Ik heb mn bevalling ervaren als uiteindelijk een prima bijna opzich wel droombevalling. Ik had die zondag dus de ballonkatheter gehad, die moest voor ontsluiting zorgen om mn vliezen door te kunnen prikken (om nog te proberen het natuurlijk te laten komen). Die maandag terug naar het ziekenhuis en die ballon had toen voor 3, bijna 4 cm ontsluiting al gezorgd. Toen konden ze mn vliezen breken (ik wou het liefst nog natuurlijk bevallen en met m’n eerstelijns verloskundige), en kwam het zelf wel opgang maar ontzettend langzaam. En op een gegeven moment had ik ZOOOO’N PIJN en het bleef maar langzaam gaan en hangen (rond de 5/6 cm) voor de hoeveelheid pijn ik had. Lag er echt als een soort lijk bij en helemaal te trillen, dacht echt ff dat k dood ging en ben echt wel wat pijn gewend zegmaar, maar dit was echt wel ff wat anders..
    Toen heb ik besloten dat ik een ruggenprik ZSM wou, en ze stonden ook echt met 5 of 10 minuten in de kamer vanuit de OK omdat ze zagen dat het echt niet lekker met me ging. Nou die ruggenprik erin, en toen had ik echt denk binnen een halfuur/uur ineens 10 cm ontsluiting. Toen moest ik eerst nog wachten omdat ik niet echt persdrang had. Op gegeven moment voelde ik wel wat persdrang en zijn we gewoon begonnen, en toen ging dat eerst ook wat langzamer maar uiteindelijk mega snel, moest ook echt wel wat wegpuffen omdat het anders te snel zou gaan, en uiteindelijk was ie d’r met 1 uur en 10 minuten persen! Viel dus erg mee.
    Ik kijk op de eerste helft dus iets minder terug (geen ramp, maar gewoon wel echt pijnlijk), en vanaf die 5/6 cm was het echt helemaal prima, en de uitdrijving ook. 2 kleine hechtinkjes, en voorderest niks. Dus kan eigenlijk wel terugkijken op een hele prima bevalling. Mag niet klagen :thumup::)

Mempie, MomK, Feyre en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Mammavantwee

Fijn @margarethd dat je er positief op terug kan kijken :)!

Ik kom net terug van de vk, ze komen zo m'n vliezen breken! Heb al goed 3cm ontsluiting :D

MomK, Emsy, Bee80 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Ooh wat fijn! Duurt niet lang meer dus! Alvast succes:D

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
  14. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Spannend! Heel veel succes!

15. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Spannend!! Nog maar heel even!

16. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
  17. Mammavantwee

Jaaaa ze is geboren!! Vannacht om 00.18. Alles is goed gegaan, en heerlijk thuis!!:D

MomK, Bee80, Kikker85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend fijn!! Van harte gefeliciteerd! Lekker gaan genieten nu.

19. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

20. Mempie

Mempie Actief lid

2 sep 2018
    185
    161
    43
    Vrouw
    @Mammavantwee van harte gefeliciteerd, een meisje wat leuk!! Lekker bijkomen en genieten op je roze wolk!!!

Deel Deze Pagina