Uitgerekend 15-01-21 t/m 31-01-21

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mylittlepony, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Oh wauw, geweldig! En kan me voorstellen dat het allemaal extra spannend is nu :D

Katsev vindt dit leuk.
  2. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Wauw!!! En nog bij alle twee mooi gegroeid!!! Wat geweldig!! Proficiat!!

Katsev vindt dit leuk.
  3. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    @Katsev ohhh wat fijn, geweldig!!

Katsev vindt dit leuk.
  4. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Wauwww! Wat super leuk zeg, en een tweeling wat bijzonder! Hopelijk blijft alles goed gaan.

Katsev vindt dit leuk.
  5. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Ooh wat fijn! Gefeliciteerd! Fijn hoor zo'n lieve gynaecoloog :D

Katsev vindt dit leuk.
  6. Amys01

Amys01 Actief lid

17 feb 2020
    137
    174
    43
    Vrouw
    Wauw wat bijzonder en mooi! Gefeliciteerd!

Katsev vindt dit leuk.
  7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Mooi zeg en bijzonder!!

Hier komen er veel tweelingen voor in de familie, m'n vader is er 1 van een tweeling en ik ben er zelf ook 1 van een tweeling. Dus wij vinden de 1e echo daardoor altijd ook wat spannender :)

Ashley444 en Katsev vinden dit leuk.
  8. Katsev

Katsev Actief lid

4 mrt 2020
    170
    169
    43
    Vrouw

Mammavantwee vindt dit leuk.
  9. Katsev

Katsev Actief lid

4 mrt 2020
    170
    169
    43
    Vrouw
    Oei, daar heb ik iets mis gedaan in mijn reactie... het staat onder dat van jou dat ik gekopieerd had... Ik ben er toch erg onhandig in hoor! :$

10. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Haha als je weet dat de kans groter is, dan is het altijd spannend. Ik ga maar vasthouden aan de gedachte dat hier 2x achter elkaar echt niet gaat gebeuren. Het zit bij ons ook wel in de familie.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  11. Amys01

Amys01 Actief lid

17 feb 2020
    137
    174
    43
    Vrouw
    Ik ga echt kapot van de pijn..
    2 dagen geleden verloskundige gebeld dat ik erg veel pijn heb ondanks dat ik die dag ervoor antibiotica voor de blaasontsteking had gekregen. Ik moest met spoed naar het ziekenhuis komen om bloed te laten prikken en een echo.
    Gelukkig zit het op de goede plek. Zag alleen maar een dooierzakje maargoed.

ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nu denken ze dat ik een geïrriteerde/ontstoken nier heb en wellicht nierstenen. Vandaar de pijn. Ik moet het nog heel even aankijken en ze misschien dan vanzelf uitplassen...

Ik vraag me nu wel af of deze pijn wel gezond is voor het vruchtje.. als je al verder bent kan hoge pijn namelijk zorgen voor een vroeggeboorte.

En ik mag natuurlijk ook geen zware pijnstilling. Alleen paracetamol maar dat heeft zo weinig effect dat ik dat ook niet pak.
    Poh ik hoop dat ik er snel vanaf ben want echt functioneren gaat zo niet..

12. Mammavantwee

Vreselijk zeg zoveel pijn..
    Ik heb het bij m'n zoontje vroeg in de zwangerschap gehad. Ook heel veel pijn, kon niks meer alleen in bad verlichte een beetje de pijn. Uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis en een week aan het infuus gelegen met medicijnen en vocht.. hoop voor je dat als het een niersteentje is, je het snel uitplast!!
    Bij mij lag waarschijnlijk de baarmoeder op m'n urineleider wat de pijn veroorzaakte!

13. Mammavantwee

Ik heb vandaag een onzeker dagje, tot gister voelde ik me prima en ook niet onzeker. Maar vandaag kan ik alleen maar twijfelen en hopen dat alles goed blijft gaan.

Hebben jullie dat ook?

14. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Sorry breek even in....maar waarschijnlijk heb je amoxciline clavulaan gehad. Kan totaal geen kwaad. Maak je maar geen zorgen. Heb bij mijn vorige zwangerschap ook blaasontsteking gehad...en twee keer 2 weken een kuur gekregen en nu een heerlijke en gezonde peuter rondlopen....ze is denk ik in die 2 jaar tijd 1 keer verkouden geweest:D hopelijk ben je nu gerustgesteld;)

15. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Sterkte , zie nu pas dat de pijn erger is geworden. Kan de dokter geen injectie geven tegen de pijn...ik heb daar weleens van gehoord

16. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Sterkte @Amys01 hoop dat de pijn snel wegtrekt...

@Mammavantwee ik ben er de ene dag ook helemaal van overtuigd dat alles goed zit en de volgende dag denk ik weer dat het elk moment mis kan gaan. Vrij normaal denk ik. Lang leve de hormonen :rolleyes:

17. Mammavantwee

Haha echt hè! Zo vervelend!!
    Morgenochtend nog maar is testen:rolleyes:

18. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Zoooo het was helemaal goed!!
    Alles zat mooi waar het moest zitten, hartje te horen, en het vruchtje mooi gegroeid.
    Het vruchtje loopt zelfs wat voor op de berekening. Eisprong was via temperatuur 100%zeker. En dan zou ik 6.2 zijn. Het vruchtje zit nu op 6.5!
    Ik ben super blij! 17/6 opnieuw echo!

Bee80, MomK, Mammavantwee en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Wat een goed nieuws! gefeliciteerd!

20. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Dit gaat bij mij de hele dag door. Zolang ik geen bloed zie, hou ik de moed erin, maar elke keer als ik me maar iets beter voel, dan denk ik gelijk dat het mis is. Het is doodvermoeiend.
    Maar hé, het is alweer meer dan een week geleden dat ik de vk heb gebeld. Vond het toen een eeuwigheid duren eer ik de afspraak heb en toch nu al een week dichterbij. Hopelijk vliegt de tijd nog even door. Kan niet wachten.

Deel Deze Pagina