@Mallejan: ik duim voor je! Hier was het een vroege echo omwille van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Als het week 7 (7+4)is, heb ik al 3 echo’s gehad. Heb het gevoel dat het hier erg van gynaecoloog afhangt. Mijn gynaecoloog ziet de angst in mijn ogen en laat me dan maar terugkomen (ik klaag niet!). Ze heeft er zelfs een consultatie omwille van fertiliteit van gemaakt, zodat mijn man ook mag meegaan...! Zo opgelucht, want ik weet niet of ik die stress nog eens alleen wil doormaken... @Bab17 dat is wel erg weinig eh, niet?
Die onzekerheid ging bij mij de vorige keren ook pas echt weg na de termijnecho. De vroege echo maakte het wel wat minder bij mij. Hoop dat dat nu ook zo is. Ik mag vrijdag, kan haast niet wachten! Al heb ik aardig wat kwaaltjes, dus in die zin heb ik er wel vertrouwen in. Qua misselijkheid had ik bij de 1e vooral in de ochtend en moest ik spugen zodra ik opstond. Verder overdag af en toe eens. Was op zich goed te doen. Bij de 2e ben ik dus ongeveer een maand zo veel misselijk en aan het spugen geweest dat ik ziek thuis was. Dat was week 7/8-11/12 ongeveer. Nu veel vlagen van misselijkheid, maar pas 1x een beetje gespuugd na het tandenpoetsen. Hopelijk blijft het zo... Sterkte met de onzekerheid @Mallejan ik duim voor je!
Spannend hè. Hier is t vooral heeeel moe. Lag er gister tegelijk met de peuter in. Maar uiteindelijk midden in de nacht weer wakker en niet kunnen slapen.. Ben t nu al zat. En dan moeten we (hopelijk) nog 7,5 maand
@Katsev ja vervelend is dat he, blijft wel een ding vind ik dat onzekere, maar wel heel lief dat je gynaecoloog zo meedenkt!! @Emsy hihi dat zou wel heel relax zijn als t steeds minder zou worden ! Duimen draaien! Hèb wel altijd dat ik me dan echt zwanger voel! Ohhh en die kies, nouja waar die zat, heb dus tot gister echt ontzettend pijn gehad non-stop, gister 1 x de ibu kunnen overslaan en vanmorgen gaat t ook met PCM alleen goed dus ik denk dat ik het ergste gelukkig gehad heb! Nu maar hopen dat dit geen gevolgen heeft voor minimensje @Kikker85 ohhh bah dat tandenpoetsen herken ik dan krijg ik dus heel snel kok neigingen en sommige tandpasta word ik misselijk van.. @Mallejan pff horror zulke onzekerheid, wat zou het fijn zijn als er nog n klein plakkertje aanwezig mag zijn, zal hard voor jou duimen dat dat t geval is!!!!!
Hahahah ik kan geen lijstje zo 123 zien maar nu ga ik straks toch ff je leeftijd checken haha Ik ga met 6 weken de verloskundige denk bellen en aanmelden
@Mallejan wat spannend, ik duim ook mee! Veel misselijkheid in dit topic, ik dacht vanmorgen ook even dat alles eruit zou komen, gelukkig bleef het alleen bij het gevoel. Ik heb namelijk echt een angst voor overgeven, wou soms echt dat ik kon denken: ach 1x overgegeven, lucht mooi op. Maar helaas Nog 1 weekje tot mijn echo, dan zou ik ongeveer 8+2 moeten zijn. Ben ook zo benieuwd naar jullie echo's komende tijd! Hopelijk allemaal knipperlichtjes
Ik ben het nog niet zat hoor. Kijk heel erg uit naar het 2e en 3e trimester. Maar die 1e 3 maanden kunnen me gestolen worden
awel, zo denk ik er ook over!!! Vandaag 4 patiënten behandeld en ik lig alweer als een vod in de zetel...! En dan die onzekerheid erbij, pfff! Laat dat 2de trimester maar komen
@Mallejan jeetje wat een rollercoaster. Ik duim voor je! ♡♡ Hier vooral moe en misselijk, de pijn in mijn borsten begint wat af te nemen maar de misselijkheid wordt erger dus dan toch nog een beetje in verhouding haha! Mijn meldingen deden het niet dus nu weer een beetje bijgelezen. Had 120 berichten gemist dus sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer! Hopelijk doen ze het nu weer wel. 19 juni eerste echo, 22 juni intake en vanavond om 20.00uur een belafspraak met Moeders voor Moeders.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari 16 januari Silani, 2e kindje MomK - 27 jaar - 2e kindje 17 januari 18 januari Mylittlepony 3e zwangerschap 3e kindje 19 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje 20 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje Katsev- 33 jaar- 1e kindje 21 januari Margarethd, 24 jaar, 1e wondertje Bee80 - 40 jaar - 2e kindje 22 januari Mallejan, 28 jaar, 1e kindje 23 januari 24 januari Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje Emsy - 30 jaar - 3e kindje Amys01- 25 jaar- 1e kindje Anne201 - 29 jaar - 4e* kindje 25 januari 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje Feyre - 27 jaar - 3e kindje 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje 28 januari 29 januari 30 januari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje 31 januari ---------------------------------------------- Afspraken: Margarethd: Eerste echo op 3 juni Bee80: 3 juni eerste echo Anne201: 4 juni eerste echo Mallejan: 5 juni eerste echo Kikker85: 5 juni intake vk & 1e echo MomK: 8 juni eerste echo Jodie1988: 11 juni eerste echo Emsy: 12 juni eerste echo Amys01: 16 juni 1e echo Jodie1988: 17 juni intake VK Mammavantwee: 17 juni eerste echo Feyre: 17 juni eerste echo Frieke: 17 juni 2e echo Feyre: 18 juni intake VK Snoozey: 19 juni eerste echo, 22 juni intake verloskundige Mammavantwee: 23 juni intake verloskundige ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Net bij de VK geweest helaas toch een miskraam. Succes allemaal meiden! Ik ga weer terug naar de nod groepjes