Wat fijn! Ook jij gefeliciteerd! Vindt die eerste echo's altijd zo spannend, kan zelf ook niks zien nog haha.
Ik word soms helemaal gek van mezelf, gister had ik er alle vertrouwen in en vandaag ben ik weer zo onzeker. Die eerste weken, vreselijk! En dan nog 2 weken moeten wachten op de echo . Heb al gekeken of ik de echo kan verzetten naar volgende week, maar dat kan alleen maar overdag op de woensdag en dat is precies als ik moet werken helaas! Dus toch nog maar 2 weekjes geduld hebben
@Mammavantwee ik ken het gevoel... Had ook geprobeerd om eerder een echo te mogen, maar daar wilde mijn vk niet aan. Ze doen echt pas de eerste echo vanaf 8 weken hier.
Jammer!! Ik mag de echo's zelf inplannen en mocht wel met 7 weken, maar de tijden kwamen niet echt uit..
Bij mijn vk doen ze de 1e echo tussen 7 en 9 weken en vrijdag was de 1e optie die kon. Kwam niet super uit maar hebben het kunnen regelen. Anders was het ook pas een week later geweest. En zo lang wilde ik liever niet wachten als het niet hoeft . Maar hoe dichterbij het komt, hoe langzamer de tijd lijkt te gaan, aaah!
Was trouwens net even buiten op het veldje in de straat met mijn jongens aan het voetballen. Een bevriende buurman ziet ons en komt ook gezellig even meedoen. Zegt mijn oudste ineens tegen me; mama, volgens mij heb je een baby in je buik want hij is wel een beetje dik . Ik meteen; haha, nee joh, zijn corona-kilo's . Buurman zei niks maar vraag me af wat hij dacht . Ik heb namelijk al echt een aardig buikje. Mijn buikspieren werken niet meer goed, dus heb niks om de boel tegen te houden
welkom in mijn wereld... Ik hou de hele dag mijn buik in, laat ik hem los... Voila: 6 maandenbuik !!!
Haha, dat Ja ! Alleen bij mij is het probleem ook dat ik mijn buik nauwelijks in kan houden omdat die buikspieren niet werken