♡ Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari 16 januari Silani, 2e kindje MomK - 27 jaar - 2e kindje Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje MinnieMouse94 - 25 jaar - 4e kindje ♡ 17 januari 18 januari Mylittlepony 3e zwangerschap 3e kindje 19 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje 20 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje Katsev- 33 jaar- 1e kindje ♡♡ 21 januari Margarethd, 24 jaar, 1e wondertje Bee80 - 40 jaar - 2e kindje Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari 23 januari 24 januari Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje Emsy - 30 jaar - 3e kindje Amys01- 25 jaar- 1e kindje 25 januari 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje Feyre - 27 jaar - 3e kindje 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje 28 januari 29 januari Orchidea-23 jaar-2e kindje 30 januari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje 31 januari ---------------------------------------------- Afspraken: 5juni Kikker85: intake vk & 1e echo 6 juni Orchidea eerste echo 8juni MomK eerste echo Dubbeltje82:vitaliteitsecho + intake 11juni Jodie1988: eerste echo 12juni Emsy: eerste echo 15juni Feyre: eerste echo 16juni Amys01: 1e echo Orchidea: 2e Echo 17juni Jodie1988: intake VK Mammavantwee: eerste echo Frieke: 2e echo 18juni Feyre: intake VK 19juni Snoozey: eerste echo, 20juni Margarethd: 10 weken echo, 8 juli Termijnecho 22 juni Snoozey intake verloskundige 23 juni Mammavantwee: intake verloskundige MinnieMouse94:termijnecho ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan
Oh als het er is is het gewoon lastig en slecht he en als het er niets is, is het onzeker... Maar inderdaad ik weet dat het kan wisselen per dag, maar toch he weet ik het ook niet
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari 16 januari Silani, 2e kindje MomK - 27 jaar - 2e kindje Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje MinnieMouse94 - 25 jaar - 4e kindje ♡ 17 januari 18 januari Mylittlepony 3e zwangerschap 3e kindje 19 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje 20 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje Katsev- 33 jaar- 1e kindje ♡♡ 21 januari Margarethd, 24 jaar, 1e wondertje Bee80 - 40 jaar - 2e kindje Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari 23 januari 24 januari Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje Emsy - 30 jaar - 3e kindje Amys01- 25 jaar- 1e kindje 25 januari 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje Feyre - 27 jaar - 3e kindje 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje 28 januari 29 januari Orchidea-23 jaar-2e kindje 30 januari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje 31 januari ---------------------------------------------- Afspraken: 5juni Kikker85: intake vk & 1e echo Katsev: inwendige echo (3e) 6 juni Orchidea eerste echo 8juni MomK eerste echo Dubbeltje82:vitaliteitsecho + intake 11juni Jodie1988: eerste echo 12juni Emsy: eerste echo 15juni Feyre: eerste echo 16juni Amys01: 1e echo Orchidea: 2e Echo 17juni Jodie1988: intake VK Mammavantwee: eerste echo Frieke: 2e echo 18juni Feyre: intake VK 19juni Snoozey: eerste echo, 20juni Margarethd: 10 weken echo, 8 juli Termijnecho 22 juni Snoozey intake verloskundige 23 juni Mammavantwee: intake verloskundige MinnieMouse94:termijnecho ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan[/QUOTE]
[/QUOTE] Oh morgen opnieuw al? Ik heb het gemist denk ik ... Omdat het tweeling is? Of omdat je bbm had? Of standaard? Succes!!! Om hoe laat?
Om 14.00 uur. Eerst de ochtend nog proberen gefocust te blijven op werk Hier ook de ene dag meer kwaaltjes dan de andere en soms zelfs het ene moment op het andere heel verschillend en dat maakt flink onzeker idd. Hopelijk morgen een knipperlichtje en wat geruststelling Ik zie dat jij morgen ook weer mag @Katsev ook veel succes weer!
Oh morgen opnieuw al? Ik heb het gemist denk ik ... Omdat het tweeling is? Of omdat je bbm had? Of standaard? Succes!!! Om hoe laat?[/QUOTE] Omdat ik een superlieve gynaecologe heb die ziet dat ik mij belachelijk veel zorgen maak.... Nu, als ze goed gegroeid zijn, moet ik ook over naar een andere gynaecologe (voor risicozwangerschappen). Omdat het morgen rustiger was, kon ze mijn man laten meekomen (zogezegde afspraak op fertiliteit).... dusja, gewoon veel geluk gehad
Omdat ik een superlieve gynaecologe heb die ziet dat ik mij belachelijk veel zorgen maak.... Nu, als ze goed gegroeid zijn, moet ik ook over naar een andere gynaecologe (voor risicozwangerschappen). Omdat het morgen rustiger was, kon ze mijn man laten meekomen (zogezegde afspraak op fertiliteit).... dusja, gewoon veel geluk gehad [/QUOTE] Ohja ik weet het weer!! Super lief!! Al ben ik ook gewoon zo cynisch dat ik denk.. die denkt gewoon kassakassa... Weer 40€ in the pocket
Bij mij scheelde misselijkheid altijd enorm of k moe ben of niet , bij moeheid kotsmisselijk Succes dames morgen met de echo s!!!
Ohja ik weet het weer!! Super lief!! Al ben ik ook gewoon zo cynisch dat ik denk.. die denkt gewoon kassakassa... Weer 40€ in the pocket[/QUOTE] Goh, die mag ze hebben Ik mag op consultatie in het ziekenhuis gaan en niet haar prive-praktijk... dus dat is al goedkoper.... En het kost mij niets, omdat het remgeld door mijn werkgever (dat ziekenhuis) wordt betaald.... En het pleit in haar voordeel: de inkomstenpot wordt verdeeld onder alle gynaecologen, dus ze heeft het niet rechtstreeks Kortom: we gaan uit van haar goed hart
Herkenbaar! Vermoeiende dag vandaag gehad, en sinds de vooravond echt misselijk.... ik heb vaak zo een buikgriepgevoel dat niet volledig doorkomt.... vreselijk gewoon!
@Katsev en @Kikker85 succes morgen! Nou de zwangerschapsdementie is weer begonnen hoor, allemaal domme kleine fouten op het werk en dingen vergeten waar ik normaal echt aan denk. Hebben jullie ook al last van vergeetachtigheid? Ik heb dat heel gauw, 1e zwangerschap ook heel erg last van gehad. Verder een beetje trekkend gevoel onderin mijn buik, ben ook erg druk geweest vandaag, dus hopelijk heerlijk slapen zo.
Hier vandaag vreselijk misselijk en 2x boven de wc gehangen. Die misselijkheid mag van mij echt weg gaan, kan me gestolen worden dat ik me daardoor meer zwanger voel . Jak wat heb ik daar toch een hekel aan. Ik heb zelf niet zo'n behoefde aan een app groep. Dat kost me dan teveel tijd om bij te houden. Vind de anonimiteit van hier wel fijn
Afgelopen zaterdag een huisbezoek bij patiënt vergeten te gaan doen.... was me nog nooit overkomen.... Dus: YEP (en dan nog vele kleine dingen )
Ohja! Een soort memoryspel gedaan met een patiënt van mij. Normaal gezien weet ik perfect waar alles ligt, nu kon ik er amper 1 onthouden.... Ik moest niet eens moeite doen om “te verliezen”, grandioos ingemaakt