Uitgerekend 15-01-21 t/m 31-01-21

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mylittlepony, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Kikker85 @Katsev succes vandaag dames!

Hier geen last van misselijkheid o.d.. Alleen mijn borsten zijn gevoelig en sinds 2 dagen beginnen mijn bekkenpijnen weer... Ff uitkijken dus

Kikker85 vindt dit leuk.
  2. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Succes met de echo’s vandaag meiden! Veel plezier en laat het even weten hè;):thumup:

Kikker85 vindt dit leuk.
  3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Succes vandaag meiden:)

Hier ook vrij weinig klachten. Alleen wat gevoelige borsten/tepels en heel moe. Verder tot nu toe niks.

Kikker85 vindt dit leuk.
  4. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Succes vandaag voor de dames die een echo hebben! Spannend!

Hier ook helemaal geen klachten, gisteravond alleen een beetje misselijk maar verder niks. Nog maar eventjes van genieten haha.

Kikker85 vindt dit leuk.
  5. Mammavantwee

Maak je je dan soms niet druk? Daar heb ik soms erg last van :rolleyes:.
    Je bent zwanger maar voelt niet veel, ergens in m'n hoofd klopt dat niet :p

6. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Hmm nee eigenlijk niet, bij de eerste twee had ik tot een week of 7 ook niks en daarna ben ik tot het derde trimester misselijk geweest en overgeven.

Wel heb ik wat last van banden pijn/krampen. Vooral als ik nies, is dat niet fijn.

Maar ik ben nu net naar de wc geweest en toen had ik best wat bloedverlies, niet alleen bij bij het afvegen. Maar had dit bij de tweede ook. Dus we wachten maar af.

7. Mammavantwee

Oh nee :(! Wat jammer.. ik hoop voor je dat het niks bijzonders is!!

8. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Ik had bij de tweede ook een poliep hierdoor bloede ik toen ook regelmatig dus zolang er geen stolsels/weefsel meekomt zal het wel goed zitten

9. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Ah dat is naar @Feyre Gelukkig maar dat je de ervaring hebt dat het niet gelijk het meest negatieve betekent. :) Wanneer mag je voor je eerste echo?

10. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Dat scheelt zeker! De vorige keer maakte ik mij wel heel veel zorgen. De 15e dus dat duurt nog eventjes haha.

11. MinnieMouse94

Ja, nog 1,5 week! Zou je nu niet wat eerder willen en eerder terecht kunnen ook denk je?

Zie dat jij al twee meisjes hebt, voorgevoel qua geslacht? :D Hier drie meiden en ik weet het echt niet qua voorgevoel, ik kan me gewoon niet voorstellen dat het dit keer geen meisje zou zijn. :p

12. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Opzich wel, maar denk dat het alleen maar onzeker maakt als je dan nog geen hartje ziet.

Jaa klopt. Nou, ik heb een beetje het zelfde gevoel als wat jij hebt haha. Mijn man heeft ook 3 oudere zussen en aan mijn kant zit in de familie ook maar een jongen. Dus het moet haast wel een meisje zijn hahah. Maar bij de meiden had ik heel sterk het gevoel dat het meisjes waren en deze keer heb ik dat minder. Kan mij echt een voorstelling maken van hoe een jongetje zou zijn.

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    @Feyre oh, bloedverlies is nooit fijn. Wel goed dat je er zo relaxed in kan staan omdat je het herkent van vorige keer. Hoop wel dat het snel weer klaar is voor je!

14. MinnieMouse94

Ja dat klopt, dat is ook weer zo. Die eerste weken zijn geworden onzeker en lastig.

Haha! Hier ook veel vrouwen in de familie. Mijn ouders kregen één zoon en drie dochters. Zus heeft nu een dochter en zwanger van tweede, weer een meisje. Ik drie dochters. Aan man z'n kant is het wel aardig verdeeld op zich.

15. Bab17

Bab17 Actief lid

22 nov 2017
    286
    162
    43
    Vrouw
    Zo ik heb de VK gebeld, m'n geduld moet nog ff op de proef gesteld ,pas 9 juli eerste echo :0

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  16. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Dat is zeker fijn! Na die ene keer vanochtend heb ik het niet meer gehad.

@MinnieMouse94 ja die eerste 12 weken zijn gewoon heel onzeker. We kunnen niks anders dan afwachten.

Ooh bij jullie ook zoveel vrouwen haha.

Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat het ons niet zo heel veel uitmaakt. Bij de eerste twee wouden we graag meisjes en ook gekregen. Nu zou ik beide prima vinden. Nou wellicht een kleine voorkeur voor nog een meisje haha.

@Bab17 oh dat duurt nog wel best lang ja!

17. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Grappig, hier juist bijna allemaal jongens; ik 2 en mijn zus ook. De broer van manlief heeft een meisje maar die zien er maar heel weinig. Daarom hier nu wel lichte voorkeur voor een meisje. Maar nog een knul is ook helemaal goed natuurlijk.

18. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    @Bab17 wow dat duurt nog lang! Dan ben je...10 weken? Is dat dan ook gelijk de termijnecho of krijg je er dan daarna nog 1?

@Mammavantwee oei das iets minder, wat fijn dat je er zo instaat zo rustig, knap hoor. Maar kan ik me ook wel weer voorstellen als er de vorige keer niets aan de hand was.

Bij ons zijn er aan beide kanten van de familie juist veel jongens haha, en er zijn nu al 3 meisjes met die van ons erbij, dus ben benieuwd!

19. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Hier is de kans groot dat het wel weer een jongen wordt. Mijn vriend heeft 3 broers. En we hebben ook een neefje. En een zoon dus. Meisjes komen aan zijn kant van de familie bijna niet voor haha. Maar ik zou het leuk vinden hoor, nog een jongen. Heb nog zoveel leuke kleertjes van m’n zoon. Meisje zou natuurlijk ook heel welkom zijn maar aangezien we het echt bij 2 kinderen willen houden zou het toch een beetje pijn doen om al die stoere jongenskleertjes niet meer uit de kast te mogen pakken.

20. MinnieMouse94

@Bab17 Zo, dat is nog lang geduld hebben! Doen ze geen vroege echo's?

@Feyre Hier ook geen voorkeur, nog een meisje lijkt me leuk, een jongetje ook, maar ik kan me daar wel nog weinig bij voorstellen, haha.

Deel Deze Pagina