Ik hoop vooral dat deze gewoon tot januari blijft zitten Haha. Mijn zoon kwam 6 weken te vroeg. Dus zou fijn zijn als alles goed gaat deze gewoon tot 40 weken blijft zitten.
ooh ja dat vindt ik altijd zo ellendig aan vakantie. Ik heb altijd zoveel stress van het inpakken haha. Hier blijven ze eigenlijk wel altijd liggen als ze eenmaal slapen, dus als ze op bed liggen is het me time haha. Oh ja dat is wel vroeg inderdaad! Dat zou dan heel fijn zijn ja.
@Vindjelief Welkom! Hier voel ik ook van alles, die banden inderdaad. @Bab17 Oh dat inderdaad altijd even een klusje. Hopelijk vanavond fijne me time voor jou! Ik ga hier ook voor een bevalling rond de 40 weken. De vorige keren 4 weken te vroeg bevallen, maar dan zitten we half december en dan lijkt half januari me toch leuker.
@Feyre dankjewel! Het is ons eerste kindje dus alles is nieuw voor mij, haha ja die banden kunnen soms best een gemene steek geven maargoed ik mag verder niet klagen dus dat ga ik ook absoluut niet doen! Ik hoop dat ik juist wat eerder zal bevallen dan 40 weken, heb ongelijke bekken en ben bang dat ik daar nog wel mee af ga zien... @Bab17 dankjewel! Haha waarom denk je dat als ik vragen mag ?
Omdat die andere twee ook bijna twee weken te laat kwamen, met hele striptoestanden etc. Maargoed ze hadden t nodig kennelijk want waren nog geen 3250 Gr beide dus niet groot voor bijna 42 weken vond ik zelf
Ooh ik was met de eerste 40+6 ben toen ingeleid ivm verminderd leven. Uiteindelijk was de placenta ook al aan het verkalken dus was wel goed. Bij de tweede 41+4. Dus ga er vanuit dat het februari wordt. Waarschijnlijk 4 want dan zijn mijn moeder en schoonzus jarig haha. Maar ik zou het wel heel leuk vinden als het 23 januari wordt, dan hebben we 21-22-23 haha.
Nou, gisteren Moeders voor Moeders maar weer gemaild.... Flessen zouden woensdag gewisseld (waren maandag al vol allemaal), maar ze zijn nog steeds niet geweest en ik had ook nog geen reactie op mijn vorige mails gehad. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Bij de eerste ben ik vanwege zelfmoordneigingen (prenatale depressie) ingeleid en is mijn dochter op 38+2 geboren (uitgerekend 6-1-2012). Bij de tweede was ik al zo verweekt en had al 3 cm ontsluiting, maar ik had een hele sterke vruchtzak. Ze hebben toen mijn vliezen gebroken met 39+6 (uitgerekend 11-1-2013). Tussen onze 2 zit dus maar 1 jaar en 16 dagen. Als alles goed gaat is het verschil met baby 3: 8 en 9 jaar en wat daagjes. Zelf ben ik tegelijk jarig met mijn zus op 18-1 (4 jaar verschil). Zal dus in de genen zitten dat het steeds in april raak is hahaha
Zwanger zijn is toch enorm hels in de eerste maanden... zucht! Gisteren dan onderzoek gehad = alles oke, wij heel blij en ikzelf die er in begint te geloven dat alles goed zal komen en blijven. aangezien het een redelijk stresserende dag was, precies wat meer zeurende pijn in baarmoeder... maar niet echte krampen... Toch maar een dafalgan genomen om te kunnen slapen. Deze ochtend: Meermaals bruin verlies bij afvegen (voorlopig niets van helderrood te zien), nog steeds die zeurende pijn.... Kortom... weg die roze wolk, volledig in paniek... Ik weet echt niet wat ik moet doen....
@Dubbeltje82 wat stom zeg zit je je best te doen ervoor gaat t zo! Waardeloos Leuk dat leeftijdsverschil bewust nu? Kunnen de meiden wel meegenieten @Katsev hè wat vervelend is dat he, maar probeer er kalm onder te zijn, bij een tweeling zwangerschap zit zo vaak bloedverlies , m'n moeder heeft n tweeling en die wist dat pas bij 20 weken ofzo maar wel ook bloedverlies in eerste weken, dus denk dat dat best normaal is. Zie je ook als je leest van mensen of ze denken een tweeling te krijgen dat dan een symptoom kan zijn bloedverlies! Head up!!!! Je heb twee knipperlichtjes in vroeg stadium gezien dat is enorm boffen!!!
En n toevoeging, t is je eerste zwangerschap, ik heb bij de eerste zooooveel steekjes en trekkend gevoel gehad, was er dood ongerust van maar was allemaal t voor de eerste keer oprekken van de boel, ordinaire banden pijn komt ook veel voor, zeker met twee schatjes!!
@Dubbeltje82 Wat heftig een prenatale depressie. Ik heb het van dichtbij meegemaakt en dat is geen kattenpis. @Katsev Ai, dat is vervelend zeg. Snap dat je er mee zit. Gelukkig is het gewoon bruin bloedverlies!
Snap dat je schrikt, maar inderdaad komt het vaak voor en hoeft helemaal niets te betekenen. Maar als je je druk maakt zou ik gewoon de vk/gyn bellen.
@Katsev ooh want naar. In de meeste gevallen is bruin bloed oud bloed, dus kan heel goed dat het een gesprongen adertje was oid. Ik had toevallig mijn vk gisteren even gebeld omdat ik ook bloedverlies had, toen zei ze ook dat het nu allemaal meer doorbloed is. Net als dat sommige mensen eerder een bloedneus krijgen dan andere hebben sommige zwangere vrouwen wat sneller bloedverlies. Heel vervelend natuurlijk, want je wilt als je zwanger bent gewoon geen bloed zien daar!
Dankjewel allemaal!!! Het even hier van me afschrijven en jullie bemoedigende woorden lezen helpt al heel veel! Het lijkt nu gestopt te zijn...! (Verlies gestopt, krampen nog licht zeurend) Ik ga rond de middag toch eens bellen naar verloskwartier moest ik me zorgen blijven maken
@Katsev ah das nooit leuk om te zien! Houd de moed erin en het is vast niets! En idd goed dat je even belt als je je zorgen blijft maken, daar zijn ze voor
Bij zorgen gewoon bellen hoor @Katsev !! @MinnieMouse94 was idd erg pittige periode @Bab17 niet bewust, het was er eerder gewoonweg niet het juiste tijdstip voor (opleiding, verhuizing, zoontje met ASS). Nu is alles op de plek en voelt het de juiste stap. Ik heb een dochter en een zoon, beide verheugen zich om hun eigen redenen op een nieuw kindje in huis.
Blijkt trouwens dat als ze bij MvM een keer een rit missen, dat ze pas de week er na weer komen... Zo jammer! De informatrice brengt straks een extra krat, zodat ik toch nog kan sparen tot woensdag.
Ik heb vanochtend de eerste echo gehad.. ontzettend dankbaar! Een kloppend hartje! Volgens haar zit ik op 6+6, maar ik wacht even tot de echo van 16 juni. Het is nu toch nog veel te klein. Voel me nu een stuk relaxter