@Vindjelief ik zal ook pas het echte besef krijgen als ik het echt gezien heb hoor. Ben nu ook best onzeker, maar besef ook dat ok nergens invloed op heb. Ik probeer het dus los te laten of lekker te gaan struisvogelen...
Oké lijkt me echt erg om op dit moment een miskraam te krijgen, heel gek hè maar als ik dit voorafgaande aan m’n zwangerschap had gelezen dacht ik oooo met 6 weken al dat is Nog maar pril dan ben je nog niet zo ver en nu ben ik zelf 6 weken en denk ik oooo als ik nu weer opnieuw zou moeten beginnen dat duurt zoooo lang
Is precies nu ook mijn aanpak. Even de kop in het zand tot ik wat gezien heb. Is echt zelfbescherming na wat er in februari is gebeurd. Gefeliciteerd!
Ja is ook zo.. je weet het toch ook al ruim 2 weken! Ik was bij allebei wel gelijk weer zwanger, op het moment is het alleen totaal niet leuk!
Ja en voor je gevoel is dat echt al lang! Fijn dat je gelijk weer zwanger was dat geeft nog een beetje troost
Haha ja bijzonder is dat he. Nou ik ook hoor even rustig aan haha. Misselijkheid was hier het weekend weer weg. Is ook geen pijl op te trekken haha. Maar wel telkens heel veel krampen/steken in mijn buik. Zit mij toch niet helemaal lekker dus net eventjes gebeld. Maak mij dan toch wel zorgen of het geen bbz is. Maar de VK dacht niet dat dit het was, eerder blaasontsteking dus dat eventjes laten testen. Mag wel donderdag al komen dus dat scheelt toch weer een paar dagen. Ooh wat toevallig! Als alles goed gaat dus 3
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari 16 januari Silani, 2e kindje MomK - 27 jaar - 2e kindje Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje MinnieMouse94 - 25 jaar - 4e kindje ♡ 17 januari 18 januari Mylittlepony 3e zwangerschap 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Margarethd, 24 jaar, 1e wondertje Bee80 - 40 jaar - 2e kindje Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje 23 januari 24 januari Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje Emsy - 30 jaar - 3e kindje Amys01- 25 jaar- 1e kindje 25 januari 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje Feyre - 27 jaar - 3e kindje 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje 28 januari 29 januari Orchidea-23 jaar-2e kindje 30 januari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje 31 januari Vindjelief ---------------------------------------------- Afspraken: 8juni MomK eerste echo Dubbeltje82:vitaliteitsecho + intake 11juni Jodie1988: eerste echo Feyre: eerste echo 12juni Emsy: eerste echo 16juni Amys01: 1e echo Orchidea: 2e Echo Bee80: 2e echo 17juni Jodie1988: intake VK Mammavantwee: eerste echo Frieke: 2e echo 18juni Feyre: intake VK 19juni Snoozey: eerste echo, 20juni Margarethd: 10 weken echo, 8 juli Termijnecho 22 juni Snoozey intake verloskundige 23 juni Mammavantwee: intake verloskundige MinnieMouse94:termijnecho 26 juni Kikker85: 2e echo Vindjelief: 1e echo 2 juli Bee80: termijnecho ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan
@Katsev Hoe is het nu met je? @Dubbeltje82 Volgens mij heb jij vandaag de echo hè? Succes! Ik ben even benieuwd of het herkenbaar is. Ik heb al last van maagzuur en daar gebruik ik Antagel voor, helpt goed. Nu heb ik ook regelmatig pijn boven in m'n buik, ik denk mijn maag? Iemand die dit ook heeft?
Dat snap ik helemaal! Ooh 11 uur valt nog mee, hoef je niet de hele dag te wachten. Ik heb ook regelmatig al last van maagzuur. Dat pijn in de buik herken ik wel, vooral als ik iets gegeten heb wat is vetter is.
Thnx dames! @MomK succes straks!! @Feyre Ik mag pas om 20.30 vanavond.... gelukkig genoeg te doen op het werk om de zinnen te verzetten. Geen last van maagzuur. Bij mijn vorige zwangerschappen ook alleen maar op het allerlaatst last van gehad.
Oké, misschien kan ik eens gaan letten op vet in eten. Ik ben juist gewoon maar gaan eten waar ik zin in heb vanwege de misselijkheid. Ik neem nergens grote porties van want niets smaakt me echt en als ik ergens zin in heb, neem ik het maar gewoon.