Uitgerekend 15-01-21 t/m 31-01-21

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mylittlepony, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Vorige keer veel bij H&M gekocht. Ik kan m’n zwangerschapskleding dus echt nergens meer vinden. Dus zal ook nieuw moeten kopen ben ik bang. En nu in precies ander seizoen zwanger dus had sowieso wel nieuw nodig gehad denk ik

2. Feyre

Feyre Actief lid

21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    A
    ohja ik had ook uit een heel ander seizoen, was dus toch niet echt nuttig geweest haha.

3. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Hier hebben we echt geen baby en zwangerschapsdingen mee, helemaal niets. Dus ik ga ook maar wat aanschaffen over een tijdje. Kan het nu nog wel af met de kleding die ik heb, maar ik draag alleen jurken. Heb een hekel aan broeken en rokken, haha. Wel moet ik er op letten dat ik die panty leggings die ik vaak draag, op m'n heupen laat zitten ipv hoog optrekken wat ik normaal doe. Net als de ceintuur van m'n jas niet meer dicht doen, want ik word daar zo beroerd van, strakke kleding rondom m'n buik nu.

4. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    @Bab17 hier ook enorm kortademig ken ik ook niet eerder van zo vroeg al. Liep van de week op m'n werk een trap op en ging daarna met een collega praten. Moest echt bijkomen, ze keek me aan of het wel goed ging :roflmao:

Hier past 1 spijkerbroek niet meer dicht en 2 andere beginnen ook strak te zitten. Heb veel weggegeven na m'n vorige zwangerschap. Heb via limango 2 broeken besteld van noppies met korting en wat longsleeves. Ben ook in een heel ander seizoen zwanger dan bij de jongens.

5. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    Pff ik zat er echt even doorheen vandaag, super drukke dag op het werk dus ik was er al vroeg klaar mee, zo ontzettend moe, hoofdpijn, keelpijn. Gewoon bleh! Lekker vroeg naar bed vandaag en hopelijk morgen weer wat fitter.

Qua zwangerschapskleding heb ik nog 2 broeken van h&m die echt super fijn zijn! Aan de binnenkant van die buikband zit een antislip rand zodat hij niet zo makkelijk afzakt. Heb ze wel aan mijn schoonzus uitgeleend vorig jaar dus moet nog even kijken of ze niet versleten zijn bij de billen want heb ze daarvoor zelf super graag gedragen :D en anders koop ik weer zulke. Shirts probeer ik zo min mogelijk te halen, denk dat ik echt 2 of 3 zwangerschaps shirts heb, verder mijn eigen die goed meerekken.

Vriend kwam met het idee met onze verjaardagen de zwangerschap bekend te maken aan onze naaste familie (niemand weet het dus nog) en dat is pas een week na de termijn echo. Wel leuk natuurlijk, maar het duurt nog lang voor mijn gevoel :o:

Zo even een ego berichtje sorry, bij de volgende zal ik weer meer reageren op iedereen:oops:

Bab17 vindt dit leuk.
  6. Katsev

Katsev Actief lid

4 mrt 2020
    170
    169
    43
    Vrouw

Bij een “Bleh-dag” helpt het om het even van je af te schrijven ;) Ik denk dat wij je allemaal begrijpen :o::roflmao:

Bab17 en MomK vinden dit leuk.
  7. Katsev

Katsev Actief lid

4 mrt 2020
    170
    169
    43
    Vrouw
    Ik denk dat we al aardig wat zwangerschapssymptomen kunnen afvinken als we alles bij elkaar leggen ;)

Vandaag had ik enorm veel last van die “beruchte” vieze smaak in mijn mond. Meestal is die sluimerend aanwezig, maar vandaag echt overheersend. Nog iemand die problemen of goede tips? Ik werd er echt gek en ambetant van! o_O:rolleyes:

Bab17 vindt dit leuk.
  8. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    @Bab17 die misselijkheid is echt balen idd! Al moet ik zeggen dat ik gister een vrij goede dag had. Wel misselijk, maar minder dan voorgaande dagen en maak me meteen een beetje zorgen... slecht slapen en kortademigheid heb ik ook hoor.

@Feyre ik heb ook een aantal dingen van h&m. Fijne kleding en wel aardig te betalen. Ik draag trouwens mijn positiebroeken ool alweer. De meeste normale broeken zitten al echt niet meer lekker bij mn buik o_O ik heb qua seizoen van alles wat, omdat mijn jongens van mei en september zijn, dus dat komt nu wel goed uit :D

@MomK even klagen mag soms best hoor. Hebben we allemaal weleens behoefte aan. Hopelijk vandaag een betere dag! :thumup:

MomK vindt dit leuk.
  9. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Jaaa ook hier een mooi kloppend hartje! Zo blij!!

Snoozey, Frieke, Amys01 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    Wat super!! :)

Emsy vindt dit leuk.
  11. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2021 ♡

15 januari

16 januari

Silani, 2e kindje
    MomK - 27 jaar - 2e kindje
    Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje
    MinnieMouse94 - 25 jaar - 4e kindje

17 januari

18 januari

Mylittlepony 3e zwangerschap 3e kindje
    Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind

19 januari

20 januari
    Frieke - 29 jaar - 2e kindje
    Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje

21 januari
    Margarethd, 24 jaar, 1e wondertje
    Bee80 - 40 jaar - 2e kindje
    Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje

22 januari
    Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje

23 januari

24 januari

Emsy - 30 jaar - 3e kindje
    Amys01- 25 jaar- 1e kindje

25 januari
    Jgr - 31 jaar - 3e kindje

26 januari
    Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje
    Feyre - 27 jaar - 3e kindje

27 januari
    Bab17 - 24 jaar - 3e kindje

28 januari

Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje

29 januari
    Orchidea-23 jaar-2e kindje

30 januari

Snoozey - 29 jaar - 1e kindje

31 januari
    Vindjelief
    ----------------------------------------------
    Afspraken:

15 juni
    MomK: Intake vk
    16juni
    Amys01: 1e echo
    Orchidea: 2e Echo
    Bee80: 2e echo
    Jgr: 1e echo
    17juni
    Jodie1988: intake VK
    Dubbeltje82: intake/telefonisch consult vk
    Mammavantwee: eerste echo
    Frieke: 2e echo
    18juni
    Feyre: intake VK
    19juni
    Snoozey: eerste echo,
    20juni
    Margarethd: 10 weken echo, 8 juli Termijnecho
    22 juni
    Snoozey intake verloskundige
    MomK: Termijnecho
    23 juni
    Mammavantwee: intake verloskundige
    MinnieMouse94:termijnecho
    Jodie1988: 2e echo
    26 juni
    Kikker85: 2e echo
    Vindjelief: 1e echo
    30 juni
    Dubbeltje82: termijnecho
    2 juli
    Bee80: termijnecho
    Emsy: termijnecho
    8 juli
    Margarethd: termijnecho
    9 juli
    Feyre: Termijnecho
    16 juli
    Jgr: Termijnecho en intake

----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)

✰Sterretjes✰
    MissM
    Anne201
    Noralie87
    Mallejan

12. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Wat een goed nieuws!

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb net de vk gebeld; mijn klachten waren gister al minder dan voorgaande dagen en vandaag nog veel minder. Ben erg bang dat het niet goed is. Ze belt me straks terug en hopelijk kan ik dan vandaag nog langskomen.

14. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik kan om 17.00 uur terecht voor een echo. Ze gaf aan dat het wel vaker voorkomt dat er een paar dagen minder klachten zijn en ze zich niet echt zorgen maakt, maar voor mijn geruststelling mag ik even langskomen. Hoop ook echt dat het een geruststelling zal zijn en alles gewoon goed is, maar ik ben er niet gerust op...

Frieke en margarethd vinden dit leuk.
  15. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Ik weet niet precies hoe het zit maar klachten van hcg verdwijnen volgesmij niet zolang je nog geen miskraam hebt gehad omdat je lichaam nog steeds denkt dat je zwanger bent als het vruchtje nog in de baarmoeder zit, althans dat heb ik gelezen dus al zou het hartje gestopt zijn met kloppen dan merk je daar normaal gesproken niks van maar pin me er niet op vast succes strakjes !

16. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Jeetje wat spannend @Kikker85 wat lief van je vk dat je meteen eind van de middag terecht kan!
    Sterkte met wachten dat zal vast zenuwslopend zijn.

17. Katsev

Katsev Actief lid

4 mrt 2020
    170
    169
    43
    Vrouw
    @Kikker85: met oog op weekend, goed dat je gebeld hebt! Maar, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed zal zijn.... Waarschijnlijk zal ze straks zeggen: geniet er maar van dat de klachten even minder zijn ;)

Frieke vindt dit leuk.
  18. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ik kreeg geen meldingen meer! Iedereen gefeliciteerd met de kloppende hartjes! Super fijn.
    Hoe krijg je trouwens zo'n hartje achter je naam?

@Kikker85 spannend zeg. Fijn dat je straks terecht kan. Ik heb eigenlijk geen symptomen behalve af en toe heel moe en af en toe gevoelige tepels. Maar dat verdwijnt ook regelmatig voor een paar dagen. Toen ik de eerste echo had had ik al 5 dagen geen symptomen. Niks. En toch een mooi kloppend hartje. Dus het zegt niet per se iets. Maar goed dat het gecheckt wordt. Ik duim dat het gewoon goed is!

Frieke vindt dit leuk.
  19. MinnieMouse94

@Emsy Oh ik had helemaal niet in de gaten dat jij een echo had vandaag. Wat fijn, een kloppend hartje! ❤️

@Kikker85 Bah, niets aan. Gelukkig kan je snel terecht. Vast niets aan de hand.

@Bee80 Gewoon even een hartje van iemand anders kopiëren en achter je naam plakken bij het bewerken van de lijst.

Emsy en Bee80 vinden dit leuk.
  20. MinnieMouse94

Zo, hier heerlijk genoten van het fijne weer. Gelijk na schooltijd vertrokken naar een natuurzwembad. Nu thuis wachten op de boodschappen meneer. Zodra de boodschappen binnen zijn, ga ik even op bed liggen, ben kapot. Eten voorbereiden is geen werk vanavond, want we eten meestal frietjes op vrijdag. Niet dat ik daar zin in heb, maar het scheelt me iig koken.

Deel Deze Pagina