Uitgerekend 15-01-21 t/m 31-01-21

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mylittlepony, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2021 ♡

15 januari

16 januari

Silani, 2e kindje
    MomK - 27 jaar - 2e kindje
    Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje
    MinnieMouse94 - 25 jaar - 4e kindje

17 januari

18 januari

Mylittlepony 3e zwangerschap 3e kindje
    Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind

19 januari

20 januari
    Frieke - 29 jaar - 2e kindje
    Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje

21 januari
    Margarethd, 24 jaar, 1e wondertje
    Bee80 - 40 jaar - 2e kindje
    Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje

22 januari
    Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje

23 januari

24 januari

Emsy - 30 jaar - 3e kindje
    Amys01- 25 jaar- 1e kindje

25 januari
    Jgr - 31 jaar - 3e kindje

26 januari
    Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje
    Feyre - 27 jaar - 3e kindje

27 januari
    Bab17 - 24 jaar - 3e kindje

28 januari

Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje

29 januari
    Orchidea-23 jaar-2e kindje

30 januari

Snoozey - 29 jaar - 1e kindje

31 januari
    Vindjelief
    ----------------------------------------------
    Afspraken:

15 juni
    MomK: Intake vk
    16juni
    Amys01: 1e echo
    Orchidea: 2e Echo
    Bee80: 2e echo
    Jgr: 1e echo
    17juni
    Jodie1988: intake VK
    Dubbeltje82: intake/telefonisch consult vk
    Mammavantwee: eerste echo
    Frieke: 2e echo
    18juni
    Feyre: intake VK
    19juni
    Snoozey: eerste echo,
    20juni
    Margarethd: 10 weken echo, 8 juli Termijnecho
    22 juni
    Snoozey intake verloskundige
    MomK: Termijnecho
    23 juni
    Mammavantwee: intake verloskundige
    MinnieMouse94:termijnecho
    Jodie1988: 2e echo
    26 juni
    Kikker85: 2e echo
    Vindjelief: 1e echo
    30 juni
    Dubbeltje82: termijnecho
    2 juli
    Bee80: termijnecho
    Emsy: termijnecho
    8 juli
    Margarethd: termijnecho
    9 juli
    Feyre: Termijnecho
    16 juli
    Jgr: Termijnecho en intake

----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)

✰Sterretjes✰
    MissM
    Anne201
    Noralie87
    Mallejan

2. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    @Kikker85 hoe is het gegaan? Ik ben wel heel erg benieuwd aangezien ik PRECIES hetzelfde ervaar en ook precies hetzelfde termijn ben als jou:roflmao:. Maak me ook soms ongerust. Laat je het even weten? Hoop zo op een goede echo voor je!

3. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties dames! Alles was gelukkig goed! Een kloppend hartje en gegroeid ten opzichte van vorige week. Vk had geen echte verklaring voor de afname van klachten. Kan tijdelijk zijn, kan ook zijn dat ik de ergste misselijkheid al heb gehad voor deze zwangerschap. Ik raakte in paniek omdat ik beide vorige keren tot de week of 12 echt wel zonder dipjes goed last van misselijkheid heb gehad. Maar zo zie je maar weer; elke zwangerschap is anders.

Snoozey, Emsy, Katsev en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Oh ik ben ZOOOÓ blij voor jou! Wat fantastisch wat zal jij een geweldig weekend tegemoet gaan:roflmao: ik heb de 20e (nog maar een weekje!!) weer een echo, m’n tweede. Ik ben dan 9+1. Superspannend

Kikker85 vindt dit leuk.
  5. Bab17

Bab17 Actief lid

22 nov 2017
    286
    162
    43
    Vrouw
    Ahhh fijn @Kikker85 ik heb nog is teruggekeken had bij de vorige keer met 8 weken vroege echo en toen heb ik dat afgesproken omdat ik toen bang was dat het mis was omdat al m'n symptomen wegwaren.
    Dus ik hoop nu zooo dat het met 8 weken al weer feest is en t klaar is!! Duimen draaien

Kikker85 vindt dit leuk.
  6. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Wat een opluchting! Super fijn voor je!

Kikker85 vindt dit leuk.
  7. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Wat fijn @Kikker85!

Ik merk nu ook dat de geruststelling van de vorige echo (3 juni) langzamerhand begint weg te ebben en ik weer wat onzekerder begin te raken. Zal het hartje nog wel kloppen, heb ik toch niet wat minder kwaaltjes ed. Niets aan. Dat het maar snel 23 juni is!

Kikker85 vindt dit leuk.
  8. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    En??

9. Amys01

Amys01 Actief lid

17 feb 2020
    137
    174
    43
    Vrouw
    Super fijn al die goede echo's weer!
    @Kikker85 Dat is echt een hele opluchting:)

Ik merk nu aan mezelf ook dat ik heel erg twijfel of het wel goed zit, aangezien ik dinsdag de echo heb.. Ik heb namelijk nog heel weinig symptomen.. Ja, veel honger en ben mega gefrustreerd, pijnlijke borsten en soms moe, maar helemaal niet misselijk of echt dat ik denk dat ik zwanger ben.

Het hoeft natuurlijk ook helemaal niet en ben mezelf ook gewoon gek aan het maken, maargoed we gaan het zien:rolleyes:.

Ik heb trouwens heel erg dat ik ineens aan mijn vriend twijfel.. hebben jullie dit ook of ben ik de enige.. Kan weinig van hem hebben en denk wel eens, oh heb ik wel de goede keuze gemaakt.. Gooi het gewoon op de hormonen, maar soms is het lastig :cool:

Frieke vindt dit leuk.
  10. MinnieMouse94

Hormonen kunnen echt gekke dingen met je doen. Ik zit soms ook echt te malen over allerlei doemscenarios en dan denk ik, help, waar zijn we aan begonnen enz. Heel stom.

Edit: en het irritante is ook nog eens, dat het dan soms van jezelf lastig te geloven is dat je deze gedachten / twijfels niet zo serieus moet nemen omdat je nu lekker hormonaal bent.

Amys01 vindt dit leuk.
  11. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Op zich zal dit best kloppen. In januari helaas stopte de klachten rond 5 weken. bij 7 weken miskraam en toen zei de gynaecoloog ik zie enkel nog hetgeen je verwacht bij 5 weken. Dus zegt ze is het gestopt bij 5 weken en vandaar ook de klachten minder.

12. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Oooh maar dit zijn evengoed symptomen!! Misselijk hoeft echt niet!!

Hier is de misselijkheid ook zo goed als weg, sinds 2 dagenwdagen met een overvloed aan gember!!

Ik merk ook dat ik weer onzeker word. Vooral omdat dit de weken zijn waarin alles gemaakt wordt en dus ook alles kzn mislopen

En wat je laatste stuk betreft. Ja toch wel hoor en had dit ook bij dochter. Maar eens verder in de zwangerschap ging het weer weg en sindsdien was het ook niet teruggekomen.

13. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Hier veranderen de symptomen alleen. Iets minder misselijk maar extreem moe. En toch om 4u ‘s nachts dan klaarwakker. En ook vreselijk geïrriteerd aan alles en iedereen. Elke zwangerschap is anders. Dat merk ik nu wel. Ik hou nog vast aan de goede echo. Meer kunnen we niet doen.

Vindjelief vindt dit leuk.
  14. Amys01

Amys01 Actief lid

17 feb 2020
    137
    174
    43
    Vrouw
    haha, ja precies dat. Je zit echt in tweestrijd met jezelf.. Ik weet dat de gedachten nergens op slaan, maar alsnog ga je gewoon twijfelen :|

Hormonen zijn lastig, al heeft mijn vriend het denk ik wel net zo zwaar :roflmao:

15. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Super!!!

16. Amys01

Amys01 Actief lid

17 feb 2020
    137
    174
    43
    Vrouw

Pooh die irritaties naar alles en iedereen is ook vrij heftig vind ik zelf.. ik kan bijvoorbeeld super goed met mijn schoonvader overweg, maar vandaag wilde ik eigenlijk niet eens terug praten en hoopte dat hij snel wegging :confused:

mijn broertje is morgen jarig en hier kijk ik nu al tegenop. Alleen al de gedachte maakt me geïrriteerd

Vindjelief vindt dit leuk.
  17. MinnieMouse94

Dat geïrriteerde heb ik niet echt naar de mensen om me heen. Wel in de auto. :mad:
    Toeter er gefrustreerd op los zeg maar. :p

Amys01 en Vindjelief vinden dit leuk.
  18. Bab17

Bab17 Actief lid

22 nov 2017
    286
    162
    43
    Vrouw
    Brrr kan deze avonddienst gauwklaar zijn

Bijgevoegde bestanden:

19. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap noemde manlief en ik mijn hormonale gedrag altijd 'hormonormaal'. Je kunt er niks aan doen, weet vaak dat je totaal onredelijk/onrealistisch aan het doen bent en toch doe je het. Het hoort erbij helaas. Hormones are a bitch! :mad::confused::cry::rolleyes:

Amys01 en Katsev vinden dit leuk.
  20. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Hahahah heerlijk al die hormoon symptomen !! Vooral die irritaties :p ik moet zeggen dat ik nog steeds niet misselijk ben alleen nog steeds een enorm opgeblazen buik lijk wel 4 maanden zwanger pff en iedere keer maar inhouden zodat
    Mensen het niet opvalt o_O wat ik wel iedere ochtend heb als ik wakker word is dat het lijkt alsof ik een lichte kater heb heel raar, ben best nog moe maar kan eigelijk niet terug in slaap komen, En om half 6 eigelijk al klaar wakker zijn geweest maarja welke gek gaat er om half 6 uit :roflmao:! Zijn er nog meer die die herkennen en niet misselijk zijn?

Amys01 en Bee80 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina