Ja dat heb ik ook. Echt rustig drinken, dan gaat het goed. En als ik eten combineer met drinken, gaat het ook sneller fout. Net als jou ben ik normaal gesproken een goede drinker.
Ik heb juist enorme dorst steeds. Drink zo ineens een halve liter water maar het helpt dan niks. Hoort erbij maar irritant is t wel.
Ik wil sowieso de niptest doen, na de uitslag hiervan vertellen wij het ook pas tegen andere mensen ( ouders en schoonouders en beste vrienden weten het wel ) combinatietest weet ik nog niet ik wacht nog even de intake af wat ze daarover zeggen !
Even een berichtje van mijn kant. Met mij gaat het goed maar er is hier afgelopen week zoveel gebeurd (en nog steeds). Mijn broer is donderdag onder dwang opgenomen en heeft een psychose. Ik vermoede altijd al dat hij bipolair oid was maar het is de laatste tijd helemaal geëscaleerd. Vandaar de radiostilte.
NIPT of Combinatietest moet ik me nog in verdiepen. Bij m’n zoontje was toen nog net niet dat de nipt werd aangeboden als je er geen indicatie voor had. Toen alleen combinatietest gedaan. Niet dat we het toen dan weg zouden laten halen in het geval van Down maar dan kun je je er op voorbereiden.
Wij doen geen nipt of combinatie test! Hier vanaf zondag niet meer misselijk en maak me er toch best druk om. Verder wel nog zere en zware borsten en moe, morgenavond gelukkig al de echo hoop zo dat alles goed zit