Wij hebben ook de termijn echo met 10+4 @Amys01 Wij doen ook geen nipt of combinatie test. Wel overwogen ivm de andere kinderen maar dan meer als voorbereiding. Zouden de zwangerschap niet afbreken. Het is alleen een kans berekening en om het zeker te weten is dan een vlokkentest nodig en dat willen we dan weer niet ivm kans op miskraam. Dus uiteindelijk toch niet gedaan.
Haha ja die vraag kreeg ik ook vaak bij de vorige 2 maar nu gaat het wel heel erg hard! @Snoozey ik ging vorige keer van een cup C naar een G dus dat is m'n natuurlijke oplossing !
Mooi @Emsy! Hier ook een flink buikje, moet echt eens een foto maken. Bij de anderen had ik helemaal niet echt overdreven grote buik eigenlijk. En inderdaad, borsten doen vrolijk mee. Ik zit al een aantal weken in cup g. Begon met e. Nu staat 't denk ik stil.
Mijn buik is ook al aardig, maar niet zo'n mooi bolletje... Ik heb de termijnecho met 11+3, ik had hem eerder kunnen krijgen maar dat wilde ik zelf niet.
Ooh heel fijn! Ik weet niet of dat vroeg is, ik zit volgens mij ook rond die tijd. Paar dagen later misschien. Wij ook inderdaad, ik weet alleen nog niet welke. Heb mijzelf er nog niet echt in verdiept. Is ook weer het ea veranderd sinds vorige keer, ook qua vergoedingen vgm. Zo staan wij er ook in inderdaad. Vooral omdat ik het tegen over de meiden dan niet eerlijk zou vinden. Wauw dat is inderdaad al een best buikje! Ooh de oudste is vandaag voor het eerst bij een vriendinnetje spelen en eten en vindt het toch best wel spannend!
Ik heb ook echt al een enorme buik. Helaas niet zo'n mooi bolletje maar echt een darmenbuik Kan het eigenlijk niet meer verbergen, maar het moet want heb bv nog steeds niks tegen mijn ouders gezegd Hopelijk vanavond weer een goede echo en dan ga ik het denk ik wel vertellen. Durfde niet eerder.
Wat een mooie bolletjes al! Hier gaat het ook hard. Wel echt darmenbuik dus nog niet hele mooie vorm. Maar komt wel. Vandaag ook maar vast ingeschreven bij de kraamzorg. Las op een ander forum dat in grote steden ze soms al vol zitten omdat ze mega drukte verwachten in januari. Alle Coronababy’s Haha
Nou mijn buik is dus wel flink, maar nog niet een mooi hard bolletje waar ik mee wil pronken zeg maar. Onder m'n navel is het nog wat slapjes en spekkig. Boven m'n navel in de loop van de dag erg opgezet. Ik ben deze zwangerschap wat zwaarder (bmi rond de 28 bij start) en zeker niet topfit in gegaan, kan me soms echt zorgen maken over m'n buik, dat niemand deze zwangerschap gaat zien dat ik zwanger ben ipv gewoon dik en vet. Als ik goed strak ondergoed aan heb, is 't wel een mooier buikje trouwens. Maar dat maakt me kotsmisselijk, zo strak om m'n buik. Zijn er hier nog meer dames die ook niet de slankste zijn?
@Emsy @Mammavantwee @Dubbeltje82 wauw mooie buikjes al! Hier ook al een buikje, en niemand weet het hier nog! Nog 1,5week verbergen
Mijn BMI zit net onder of op de 30. Ik heb vooral een soort van hard beetje vet onder mijn navel wat ik niet kan intrekken zoals wanneer je je buik inhoudt