Haha, dat is dus weer totaal anders. Nouja, uiterlijk is ook niet het belangrijkste, maar ik hoop toch op een mooi buikje straks. Wat naar voor je dat je je zo voelt! Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor je en dat je morgen weer fijn gerustgesteld bent.
Wat een mooie bolletjes al!!! Bij de vorige twee had ik echt al buikje, van de darmen vooral maar nu nog niks, nouja zit nog onder schaambot als goed is dus niet gek ook . Als eind avond is en niet zo n fantastische stoelgang heb gehad dan wel bolletje! M'n dag valt qua misselijkehid mee, wat een zegen! Wel zuur maar goed heb lekker gegeten op werk en snel weer gaan hobbelen
Net echo gehad en alles nog steeds helemaal goed! 8+5 gemeten nu. Klopt precies met mijn eigen berekening. Over 2 weken, 3 juli, de termijnecho. Blijft spannend! Maar voor nu heel even gerustgesteld.
@Bee80 wat fijn! @Frieke oei ook nog een poosje wachten, dan duurt de dag lang he. Houd de moed erin en het zal vast goed zijn
@MinnieMouse94 Ik ben ook niet de slankste hoor. Maar had enorme buik bij beide zwangerschappen. Daarna is het nooit meer goed gekomen en is mijn buik in verhouding altijd aan de grote kant. En met slecht functionerende buikspieren houdt niks het binnen. Ik loop sinds afgelopen weekend in mn positiebroeken al, haha
Correctie: 2 juli de termijnecho. Overigens laten wij wel de Nipt doen. Bij mijn dochtertje ook gedaan. Omdat ik bejaard ben is er een grotere kans op afwijkingen en daar wil ik iig op voorbereid zijn. Weet nog niet of het een reden is om af te breken. Iedereen succes met de echo's vandaag! Geen kwaaltjes zegt dus niks
Hier was de echo ook goed. Nog steeds een prachtig hartje, en prima op termijn, ipv 7.3, 7.2.. maar we zijn er nog niet, dus dat is prima. 1 Juli heb ik mijn derde echo, en de termijn op 14 Juli, mijn man zijn verjaardag. Daarna gaan wij het ook bekend maken aan de rest van de wereld met 11.2.. zoveel zin in alles, zal blij zijn als het de wereld in is!
Wij gaan overigens wel de NIPT ook doen, daar waren we het voor onze afspraak al over eens. De verloskundige reageerde dit keer wel een beetje nonchalant “Ja jullie moeten het zelf weten, maar waarom zouden jullie die doen?” Ik denkt dat ze benadrukte op leeftijd en dat wij een gezonde dochter hebben. Het is natuurlijk wel duur geld, maar ik denk dat het fijn is om te weten dat alles ook echt in orde is. Nu twijfelen we wel, als er iets niet in orde is.. word dit toch ook tijdens de 20weken duidelijk? Wel of niet.. we twijfelen nu wel een beetje, ook omdat het best zuur geld is, maar alles voor die kleine frummel natuurlijk, maar ik ben al geen held in bloedprikken Ik val altijd van mijn stokkie
Hier intake ook gehad. Was leuk gesprek. Wel pijnlijk nog om over de miskraam in februari te praten, maar dat moest toch ook even. Wij willen ook de Nipt wel doen, moeten nog even praten of we ook nevenbevindingen meenemen. Nu nog een week wachten op 2e echo. Nog steeds heel spannend. Vannacht ook vreselijk slecht geslapen. Hopelijk wordt dat ook snel een beetje beter.
Ja echt. 175 euro uit eigen zak. Vorige keer met mijn dochter ook dat bedrag over gemaakt. Is absurd hoeveel dat scheelt en wij krijgen alleen een goede of een minder goede uitslag en ook niet eens het geslacht..
Gister bij school kwam de moeder van een klasgenootje van de oudste naar me toe; "Ik hoor dat ik je mag feliciteren?" Haar dochter had verteld dat mijn oudste had gezegd dat hij weer een broertje of zusje krijgt. Gisteravond maar even nagevraagd bij zoonlief; blijkt dat hij het aan een aantal klasgenootjes, wat kinderen op de BSO en zijn vriendje uit de straat heeft verteld . Dus ik denk niet dat het hier nog lang geheim blijft. Woon ook nog in een dorp, dus dan gaat het helemaal snel
Haha! Was het de bedoeling dat hij zijn mond nog even dicht zou houden of had je zoiets van, we zien het wel?
Hallo allemaal! Ik sluit even heel laat aan ik ben Sarah 38 en mama 2 heerlijke meiden Sam 5 en Sam 1 Heb Sam bewust alleen gedaan met donor! En dus alleen met ze... En nu zeer onverwachts zwanger van een 3 e wonder... hoe zal ik niet precies uit de doeken doen.. het was een mega verassing maar het is geland en ik ben blij! Gaat pittig worden maar ik kan dit! ik ben uitgeteld op 23 Januari en afgelopen week de eerste echo gehad en die was so far prima! zou iemand mij op het lijstje willen zetten?? groetjessss
Hahaha heerlijk kinderen zijn ook zo heerlijk bijdehand af en toe! @Seurebeure welkom!! Heftig! Gaat de vader wel mee draaien en erkennen of niks van dat al?
We hadden wel gezegd dat het een geheimpje was en hij het niet mocht vertellen tenzij wij zouden zeggen dat het mocht. Maar met al wel een vermoeden hadden dat hij niet zo lang zn mond zou kunnen houden