Hier een mooi kloppend hartje en precies 8 weken ! Wel volgende week nog een x terug, want ze zag nog iets boven de baby en ze kon niet goed zien wat. Dacht eerst een tweeling, dat waarschijnlijk niet. Even kijken of het de navelstreng dan al was of een stukje placenta!
Welkom @Seurebeure Ook benieuwd hoe jouw echo was @Frieke Fijn dat jij een goede echo had, @Mammavantwee
Vandaag een afspraak gemaakt bij mijn huisarts... Continu misselijk, zoveel overgeven.... ik ben even radeloos. Ik begin zelfs te twijfelen of ik geen buikgriep heb...
Heb je al medicatie geprobeerd? Ik gebruik nu emesafene. De eerste dagen ging het echt geweldig, nu komt het er wel wat meer doorheen maar de scherpe randjes zijn er als nog echt wel vanaf. Ik geef nu max 1 a 2 keer per dag over.
Om 10h mag ik gaan...! Het ging echt niet meer... Gisterenavond 3x kort na elkaar moeten overgeven, hoofdpijn.... was echt leeg. Heb idee dat het misselijk gevoel erger wordt met de dag...
Hej meiden! Hier was de echo goed!! Het was al termijnecho en de datum is nu gesteld op 17/1. 1 dag na mijn verjaardag! Ik heb ook Medicatie gekregen!! Gelukkig...
Wat fijn Frieke ♡ Nog 21 uur tot de echo hier. En ik hoop nog steeds dat ze belt of we niet nu meteen kunnen komen
Hier ook nog steeds misselijk, maar al 2 dagen niet echt overgeven. Gisteren was ik op kantoor dus dan probeer ik ook niet aan overgeven te denken. Wel gelijk kokhalzen enzo toen ik thuiskwam. Nog even doorbijten en dan kan ik het mijn collega's vertellen...
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari 16 januari Silani, 2e kindje MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje ♡ MinnieMouse94 - 25 jaar - 4e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony 3e zwangerschap 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Margarethd, 24 jaar, 1e wondertje Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 23 januari 24 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ Amys01- 25 jaar- 1e kindje 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje 28 januari Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ 29 januari Orchidea-23 jaar-2e kindje 30 januari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje 31 januari Vindjelief ---------------------------------------------- Afspraken: 19juni Snoozey: eerste echo, 20juni Margarethd: 10 weken echo, 8 juli Termijnecho 22 juni Snoozey intake verloskundige MomK: Termijnecho 23 juni Mammavantwee: intake verloskundige MinnieMouse94:termijnecho Jodie1988: 2e echo 26 juni Kikker85: 2e echo Vindjelief: 1e echo 30 juni Dubbeltje82: termijnecho 2 juli Bee80: termijnecho Emsy: termijnecho 8 juli Margarethd: termijnecho 12weken echo 9 juli Feyre: Termijnecho 16 juli Jgr: Termijnecho en intake ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan
Ik hoop dat dit de meest recente lijst was. Hij stond al 7 op paginas ver. Ik heb met termijn echo nu ook officieel 3 dagen naar voor gehaald, dus even aangepast!
Net mijn eerste pilletje navalit ingenomen... mijn misselijk-gevoel en buikpijn lijkt te verzwakken! Ik hoop echt dat dit de oplossing zal worden...! Ohja, moet ook nog movicol bijnemen Hopelijk gaat de stoelgang dan ook vlotter
Volgens mij wel. van een aantal dames hebben we alleen al een tijdje niets gehoord. Benieuwd hoe het daar gaat..