Als je eens goed wil schrikken... Half slapend naar de toilet gaan en je neus snuiten met wc-papier... Om vervolgens te merken dat er veel bloed zit op je wc-papier.. Ik moest even goed nadenken van waar het papier kwam... Neus of onder..
@Frieke moet er wel om lachen hoor, al kan ik me voorstellen dat je even schrikt als je denkt dat het van onder was. Gelukkig alleen maar van je neus . Hier ook vooral nog moe. Misselijkheid is nog steeds enorm veel minder. Kan alleen nog niet zoveel tegelijk eten want dan krijg ik wel weer last van mn maag. En niet alles valt ook even goed. Verder vermijd ik zuivel nog omdat ik nog steeds veel last heb van slijm in mn keel. Ook een zwangerschapskwaaltje bij mij. En ben verkouden ook, dus dat helpt ook niet mee. Daarom geef ik soms nog wat over, maar valt erg mee gelukkig. Vanmiddag weer echo, zit alweer vol spanning
Hier is de misselijkheid ook wel echt minder. Maar ook niet te veel en te vet eten, dan gaat het fout. Oh dat is schrikken @Frieke, gelukkig was het uit je neus Succes vandaag @Kikker85, hoe laat mag je?
@Frieke kan het niet zwangerschapsmasker zijn in je hals door de zon? Mijn zus had dat ook heel erg toen ze zwanger was van haar tweeling. Dus goed insmeren hoor! Vaak trekt het na de zwangerschap wel weg, maar mijn zus heeft ze helaas nog steeds.
nee, niet echt Haha! Nu, een paar dagen kan wel hoor... heb eisprong gehad op een zondagavond en nu leek het alsof bevruchting pas op woensdag was. Maar denk gewoon dat ze het ook deed omdat ze goed gegroeid waren en de lengte met 11weken overeen kwam. Enja, ze zal mss ook iets hebben van, dan kan ze iets eerder stoppen met werken. Tweeling komt toch altijd te vroeg. Wie weet binnenkort weer achteruit geplaatst
Ik kan goed merken dat ik zwanger ben. Misselijkheid wordt wel minder. Maar dan nog kan ik niet eten wat en hoeveel ik wil zeg maar. Snel maagkrampen en buikpijn, gekke eetlust, gewoon vervelend. Verder heel moe en slecht kunnen slapen, goed last van de warmte. Ik vind 't vandaag gewoon even heel zwaar allemaal eigenlijk. Ik heb honger en last van m'n buik en ik weet echt niet meer wat te eten en heb de puf niet om wat meer dan de basics met de meiden te doen. Niets aan. En jij?
Hier is t gelukkig n stuukkk beter met de misselijkheid zolang m'n maag maar beetje gevuld is! Moeheid valt mee, is erger geweest bij de vorige twee ! Heerlijk dit weer, excuses om bijna niks in je huis is te doen want daar is het te warm voor maar halve dagen aan de plassen met de kids Wat mooi al die echo s!! En joh een week verplaatst @Katsev , ik vind altijd zo apart dat dat allemaal zo naar voor en achter word gehaald, je zou toch denken is bij iedereen gewoon vanaf dag 1 cyclus en dan 9 maanden verder..
Hier werken de Suprimal-pilletjes goed. Ben gisteren de hele dag niet echt misselijk geweest, alleen rond het avondeten een beetje (dan is het normaal ook op zijn ergst). Ben alleen door die pilletjes wel extra moe of gewoon überhaupt extra moe. Voel me in ieder geval nog steeds wel zwanger zeg maar. Was even bang dat ik dat gevoel kwijt zou raken als ik niet meer misselijk zou zijn, omdat dat eigenlijk het enige kwaaltje was dat nog over was. Het is ook geen weer om te slapen met deze hitte (vind ik dan, mijn vriend ligt nu nog steeds in bed), dus daar word ik misschien ook wel wat extra moe van. Ik werk nog even lekker het hele weekend door en ga daarna lekker voorbereiden op anderhalve week vrij. Dan eindelijk tijd om die hele stapel tijdschriften van de VK te gaan doorbladeren!
Ik heb het vandaag trouwens aan mijn leidinggevende verteld. Ik ben komende week op vakantie en hij daarna 3 weken. En ik ben bezig om me in te werken in een nieuwe functie, waar ook opleiding en scholing bij komt kijken. We moeten dat dus allemaal wel goed plannen. Hij reageerde gelukkig echt super enthousiast, ondanks dat ik zei dat het nog maar 10 weken is morgen en dus nog een kleine slag om de arm. Maar hij zei we komen er wel uit en we plannen er omheen. Kinderen krijgen is iets magisch en de rest volgt wel. Zo blij met deze reactie.
@Frieke heb je ook daadwerkelijk in de zon gezeten? Ik dacht dat dit pas op zou treden in het 2e trimester
Sterkte met de misselijkheid en het lastige eten dames. We zullen het ermee moeten doen... Ik ben inmiddels 3 kilo kwijt sinds begin zwangerschap... Ik heb om 14.45 uur de echo. Vanmorgen druk op werk, maar spanning begint nu weer op te bouwen...
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ 24 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ Amys01- 25 jaar- 1e kindje ♡ 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari 29 januari Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 24 juni Mammavantwee: Controle echo 25 juni Katsev: intake vroedvrouw + intake nieuwe gynaecoloog. Hopelijk ook een echo! 26 juni Kikker85: 2e echo 1 Juli Amys01: Termijn echo 2 juli Bee80: termijnecho Emsy: termijnecho 8 juli Margarethd: termijnecho Frieke: 12weken echo 9 juli Feyre: Termijnecho Seurebeure: Termijnecho Jodie1988: Termijnecho 10 juli Snoozey: Termijnecho 15 juli Mammavantwee: Controle vk 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 17 juli EvaD: 12 weken echo + NIPTtest 28 juli MinnieMouse94: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan Dubbeltje82 Silani
Fijn @Katsev en lekker een weekje vooruit! Had ik bij m'n andere 2 kindjes ook, maar liep uiteindelijk wel tot ruim 41 weken, dus vraag me bij mij af of het wel helemaal klopte @MinnieMouse94 vervelend zo n dag. Is dan extra pittig hè.. gister had ik ook zo'n dag en de jongste huilde overal om. Ben blij dat ik vandaag een dagje in de airco kan werken. @Jodie1988 wauw! Wat een leuke reactie!! @Kikker85 en hoe was je echo?
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ 24 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ Amys01- 25 jaar- 1e kindje ♡ 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari 29 januari Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 26 juni Kikker85: 2e echo 1 Juli Amys01: Termijn echo 2 juli Bee80: termijnecho Emsy: termijnecho 8 juli Margarethd: termijnecho Frieke: 12weken echo 9 juli Feyre: Termijnecho Seurebeure: Termijnecho Jodie1988: Termijnecho 10 juli Snoozey: Termijnecho 15 juli Mammavantwee: Controle vk en termijnecho 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 17 juli EvaD: 12 weken echo + NIPTtest 28 juli MinnieMouse94: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan Dubbeltje82 Silani