7 juli. In principe was ik dan perfect 12weken. Maar ik maak er niet veel van dat vooruit en achteruit hoor. Heb meer iets van, oké ze zijn goed gegroeid, prima zo... hebben ze iets reserve voor de komende maanden
Echo was goed hartje klopte mooi, goed gegroeid en was lekker aan het bewegen. Ook een mooie kloppende navelstreng gezien. Volgens deze echo zou ik 2 dagen verder zijn, maar heb over anderhalve week de termijnecho, dus laat het voor nu even staan tot ik dan de definitieve uitgerekende datum weet. Het is namelijk elke echo weer anders geweest tot nu toe
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ 24 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ Amys01- 25 jaar- 1e kindje ♡ 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari 29 januari Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 1 Juli Amys01: Termijn echo 2 juli Bee80: termijnecho Emsy: termijnecho 7 juli: Kikker85: termijnecho 8 juli Margarethd: termijnecho Frieke: 12weken echo 9 juli Feyre: Termijnecho Seurebeure: Termijnecho Jodie1988: Termijnecho 10 juli Snoozey: Termijnecho 15 juli Mammavantwee: Controle vk en termijnecho 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 17 juli EvaD: 12 weken echo + NIPTtest 28 juli MinnieMouse94: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan Dubbeltje82 Silani
Tja niet perse gezonnebaad, maar wel in de zon gestaan .. ik weet niet of het trimester afhankelijk is. Ik ga me wel goed insmeren vanaf nu Tj
Sorry heb een tijdje niet op de site gekeken. Wordt aardig geleefd momenteel. Onze dochter is nu 3.5 en onze zoon bijna 1. Ze zitten beide in een ‘fase’ en vind alles bij elkaar incl vermoeidheid enz wel pittig nu.... ben dankbaar voor ons gezin maar heb het zwanger zijn met twee kleintjes ernaast iets onderschat geloof ik. Mijn buik begint goed te groeien en onze eerste echo (vorige week) zag er goed uit. 16 juli de termijnecho. Onze omgeving is nog niet op de hoogte en het verbergen is wel een dingetje, Hihi. Nog even volhouden!
Oeh! Het lijkt me inderdaad wel leuk om elkaar wellicht wat belly update foto’s te laten zien?! Hoe is het met jullie buikje? Is er al wat aan het groeien? Ik trap m af om te beginnen, ben benieuwd naar de belly’s
Ik ben altijd bang dat mensen me dan herkennen door plekjes in huis of mijn kleding hahaha leuk badpak en mooi buikje hoor! Die van mij is zelfs al groter pff opgeblazen buik..
Gisteren met de eerste echo had ik sterk het gevoel; meisje hebben jullie er ook een gevoel bij gehad?
Ik twijfel nog tussen coronakilo's of toch darm/babybuikje. Al was ik tot 9 weken geleden 4 kilo kwijt en er nu pas 1 aangekomen, voel me toch een beetje Dikkie Foto staat op zijn zijkant, jeej! (Oké er stond dus babylijkje in plaats van buikje, hallo autocorrect )
Jaa ik heb een sterk jongetje gevoel! Ben heel benieuwd! gaan jullie voor een geslachtsecho of wachten tot de 20 weken echo?
Ik heb het gevoel jongen, maar anderzijds denk ik ja zal wel weer een meisje zijn... Wij gaan bij 12 weken al naar de nub kijken en doen de nipt, dan weten we ook het geslacht. Normaal bij 13/14 weken dan....we houden het niet geheim... Normaak wachten tot 8 juli voor volgende afspraak. Maar ik denk eraan om maandag te bellen voot een vroegere afspraak ivm extreem misselijk zijn. Ik had dinsdag en woensdag even niets meer en woensdag avond plots mega hard toegeslagen...
Dus mss leuk om een lijstje te maken van wat je denkt en wat het effectief zal zijn? ______Denk---- het is Frieke: jongen ----? Vindjelief: meisje ---- Jodie@988: jongen ---