Ja gaat wel redelijk. Ik ben sinds 4 dagen weer thuis was opgenomen omdat ik teveel afviel en geen eten en drinken kon binnen houden. Braken tot wel 8 keer per dag. Dat is gelukkig nu wel geminderd naar max 2 keer per dag. Verder loop ik ook bij de pop poli omdat ik met mijn eerste een hele nare postnatale depressie heb gehad en mijn behandelaar is bang voor herhaling dus ik krijg nu ook de nodige zorg. Je mag me zeker op de lijst zeggen.
Ach wat naar. In dit groepje zitten er best wel een aantal die goed weten dat ze zwanger zijn dankzij de misselijkheid en overgeven, maar nog geen opnames verder geloof ik. Wel fijn dat ze je wat dat betreft ook goed in de gaten houden en ondersteunen.
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ 24 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ Amys01- 25 jaar- 1e kindje ♡ 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari 29 januari Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 1 Juli Amys01: Termijn echo 2 juli Emsy: termijnecho 3 juli Bee80: termijnecho 7 juli: Kikker85: termijnecho 8 juli Margarethd: termijnecho Frieke: 12weken echo 9 juli Feyre: Termijnecho Seurebeure: Termijnecho Jodie1988: Termijnecho Lovebabys: Termijnecho 10 juli Snoozey: Termijnecho 15 juli Mammavantwee: Controle vk en termijnecho 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 17 juli EvaD: 12 weken echo + NIPTtest 28 juli MinnieMouse94: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan Dubbeltje82 Silani
Pff, ik ga me maar douchen en naar bed. Ik heb het idee dat ik eigenlijk nog wat moet eten want misselijkheid suddert op de achtergrond en heb nog niet zo veel op, maar ik weet werkelijk niet wat, alles staat me zo tegen en ik wil nu gewoon slapen en dat het klaar is. Blegh, ik ben er even zo klaar mee.
Ik begin het idee te krijgen dat ons groepje hier echt wel “bende misselijkheid” is Ik gun het niemand dat misselijk gevoel en overgeven... maar voel me wel een beetje gesterkt door al jullie verhalen... Vandaag ook terug zo ellendig, boven wc hangen, echt een bleh gevoel.... Maar we duimen dat we er allemaal vanaf zijn na het eerste trimester!
Ja precies, ik ben zeker niet blij voor jullie maar wel blij dat ik er niet alleen in sta. Ik durf alleen echt niet te hopen dat het straks over is... Ik heb bij de oudste dus echt 9 maanden overgegeven. Bij de tweeling tot een week of 16/17. Ik hoop daar nu ook weer op maar durf er niet teveel vanuit te gaan. Ik weet wel hoe fijn het is om na de bevalling je eindelijk weer jezelf te voelen, weer te kunnen genieten van eten ed. Ben beide keren wel behoorlijk aangekomen na de bevalling, maar goed.
Nou hier is het nu 22 uur per dag weg, maar als het eigenlijk tijd is voor het avondeten ben ik toch misselijk, gewoon door de pillen heen zeg maar. En dan precies zo erg dat je niet kan overgeven maar gewoon ergens stil in een hoekje wil gaan liggen tot het over is. Kan niet wachten tot het minder wordt. Volgende week een weekje vrij, even bijslapen en opladen.
@Lovebabys Welkom! Wat vervelend dat je zoveel last hebt van misselijkheid! Hopelijk wordt het snel wat beter. Wel heftig zeg, dat je zelfs opgenomen moest worden in het ziekenhuis. Ooh wat fijn zo vroeg al! Mijn dochtertje sluit zich ook aan bij de groep misselijk en overgeven. Heeft niet de hele boel onder gespuugd hier en is nu heel hangerig en zielig
Wat sneu hè, voor zo'n kleintje. Beterschap! Hier maken wij er een wat relaxed dagje van. De oudste heeft vrij ivm studiedag, woensdag is ook mijn vrije dag dus we zijn met z'n vieren thuis. Straks komt er een vriendinnetje spelen en vanmiddag gaan de meiden naar de kapper, alle drie even flink bijpunten.
Wij zijn een weekje weg en hebben vandaag een tijdslot voor het zwembad. M’n zoon was zo enthousiast dat hij om half 7 al naast ons bed stond of we al gingen. Normaal slaapt ie tot 8 uur dus dat was wel even wennen..
Jaa zijn maar van die kleine hummeltjes. Ze is nu weer eventjes aan het spelen dus volgens mij gaat het weer ietsje beter. Ooh lekker eventjes rustig aan. Klinkt als een gezellige dag! Hoelang blijven kindjes meestal bij jullie spelen? Hier komt vrijdag middag ook een vriendinnetje spelen maar die komt gelijk mee. Normaal op een lange school dag eten ze meestal mee en daarna naar huis. Maar vanaf 12 uur vindt ik dat een beetje erg lang Geniet van je weekje weg! Wauw dat is wel wat vroeg inderdaad haha. Hier zijn de zwembaden helaas niet open voor kindjes zonder diploma. Veel plezier!
Op woensdag- of vrijdagmiddag is het vaak gelijk mee uit school en broodje eten en dan rond 15 uur ophalen. Maar nu ze iets ouder worden app'en we ook wel eens dat 't zo leuk gaat en wel later mag. Op een korte dag is het altijd 17.00 uur ophalen. Bedoel je dat ze bij jullie dan blijven avondeten? Dat gebeurt hier eigenlijk nooit en heb ik ook weinig zin aan geloof ik.
Oh dat is wel beter inderdaad. Hier vragen ze dus steeds om te blijven eten. Was toen pas de eerste week school dat er een kindje kwam spelen (is altijd dezelfde). Maar sinds dien is het er dus bij in geslopen dat ze steeds blijft eten. Vooral ook omdat de moeder van het vriendinnetje dit geen probleem lijkt te vinden, dus voelt het dan een beetje "verplicht" om het bij ons ook te doen Maar ik vind het dus moeilijk om dit niet meer te doen zeg maar.
Als je het eigenlijk niet fijn vindt, zou ik dat gewoon niet doen. Ik zou het zelf te belastend vinden voor een structureel iets, denk ik.
Nu is dit een heel lief meisje en vindt ik het niet zo'n probleem, maar ik ben een beetje bang dat ze straks wilt dat alle kindjes blijven eten haha. Maar ze spelen nu meestal 2x pw, 1 keer hier en 1 keer daar. Dan met eten er bij. Meestal dinsdag/donderdag. Ik weet ook niet zo goed of het te belastend wordt voor haar. Het is een klein energie bommetje en als ze uit school komt is ze nog steeds druk haha. Maar als ze gaat slapen slaapt ze meestal wel zo dus is soms lastig in te schatten.
Geen maagpijn. Echt een pijn dat zegt STOP je doet te veel. Heb het nu ook alweer en amper wat gedaan. Ik had dit bij L. ize ook, maar veel verder in mijn zwangerschap. Die pijn ging soms samen met harde buiken dat heb ik gelukkig niet (moest uiteindelijk aan de remmers). Soms maak me er zorgen over al probeer ik het allemaal te relativeren. Deze zwangerschap verloopt al veel anders dan de vorige.