@Lovebabys welkom! @Amys01 wat fijn zeg! Wat naar toch dat jullie allemaal zo misselijk zijn, ik leef echt met jullie mee! Hier een zeer druk weekend achter de rug, wel erg gezellig hoor. Dochter is nu wel echt op, de laatste tijd is ze ook zeer angstig ineens, eerst was het altijd een groot feest om naar de peuters hier op school te gaan of naar het kdv, maar ze moet nu iedere keer zo huilen en zegt dat ze bang is. Maar nu ook als we bij anderen zijn en er komen vreemde kinderen bij dan wil ze ineens niks anders dan op schoot, we snappen het echt niet. Ga binnenkort maar eens vragen op kdv of er iets gebeurd is ofzo, want ze is normaal echt super sociaal.. Herkennen jullie dit? Ik hoop dat het een fase is, want ze is gewoon echt bang vaak, vind ik ook heel zielig. Ze slaapt verder wel heel goed. Qua zwangerschap gaat het wel lekker, af en toe een vlaag misselijkheid of duizelig, maar ik merk dat dat steeds minder vaak voor komt Zo.. Wel even fijn om van me afgeschreven te hebben
@MomK Wat vervelend voor je dochter. Ik herken het niet, het zal vast een fase zijn maar wel sneu voor haar nu. Hebben jullie ook zoveel tijd tussen de termijnecho en controle vk/hartje luisteren dames? Bij mij zit er nu 5 weken tussen, termijnecho was met 10w4d en volgende controle is 28 juli met 15w4d. Ik vind het maar niets, maar kan me wel nog van de oudste herinneren dat dat vrij normaal is, dat er in het begin veel tijd tussen de controles zit. Ik heb nu voor volgende week precies zo'n beetje tussen de termijnecho en volgende controle in, een korte pretecho geboekt. Dan kunnen hopelijk de kinderen ook mee en hun broertje of zusje bewonderen.
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ 24 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ Amys01- 25 jaar- 1e kindje ♡ 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari 29 januari Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 2 juli Emsy: termijnecho 3 juli Bee80: termijnecho 7 juli: Kikker85: termijnecho MinnieMouse94: pretecho 8 juli Margarethd: termijnecho Frieke: 12weken echo 9 juli Feyre: Termijnecho Seurebeure: Termijnecho Jodie1988: Termijnecho Lovebabys: Termijnecho 10 juli Snoozey: Termijnecho 15 juli Mammavantwee: Controle vk en termijnecho 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 17 juli EvaD: 12 weken echo + NIPTtest 28 juli MinnieMouse94: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren 25 augustus MinnieMouse94: twintig weken echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan Dubbeltje82 Silani
Hier zit er inderdaad ook veel tijd tussen, 6 weken. Mag 3 augustus pas hartje luisteren . Leuk dat je een pretecho hebt nog! Wij wachten tot de 20 weken, maar pff duurt lang!
Lang hè. Ik vind het echt lastig om zo lang te wachten en vandaar dus die korte pretecho. Kost 35 euro... Is geen geslachtsbepaling hoor, want dan 12w4d dus nog te vroeg. We wachten daarmee tot de 20 weken echo. Je leest toch nog best vaak van mensen die het vrij vroeg weten en dan toch nog even mogen omschakelen omdat ze het verkeerd gezien hebben. Daar heb ik geen zin in.
Oeh das dus ook al snel, leuk! Haha idd lekker wachten met het geslacht, maar alleen al het kindje zien is super leuk
Ja precies! Ik ben wat dat betreft ook nog niet zo ongeduldig eigenlijk, volgens mij vind ik het prima om pas bij de twintig weken echo er achter te komen. Kan niet wachten om het kindje te voelen. Heel benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. Bij de anderen lag de placenta voor, hopelijk nu achter en voel ik het al snel.
@Bab17 Wanneer heb jij je echo? Kan me herinneren dat jij geen vroege echo krijgt, hou je het wachten nog vol?
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ 24 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ Amys01- 25 jaar- 1e kindje ♡ 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari 29 januari Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 2 juli Emsy: termijnecho 3 juli Bee80: termijnecho 7 juli: Kikker85: termijnecho MinnieMouse94: pretecho Katsev: termijnecho 8 juli Margarethd: termijnecho Frieke: 12weken echo 9 juli Feyre: Termijnecho Seurebeure: Termijnecho Jodie1988: Termijnecho Lovebabys: Termijnecho 10 juli Snoozey: Termijnecho 15 juli Mammavantwee: Controle vk en termijnecho 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 17 juli EvaD: 12 weken echo + NIPTtest 28 juli MinnieMouse94: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren 25 augustus MinnieMouse94: twintig weken echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan Dubbeltje82 Silani
Ik herken het wel. Al is mijn dochter jonger. Van feb 2018. Toen zr na de Lockdown weer naar het kdv ging hzd ze een periode dzt ze van alles bang was. Ze was bang van papa, van de het kdv, van alles en iedereen eigenlijk.. heeft een kleine maand geduurd..
Ha dames, ik kreeg geen meldingen meer dus dacht dat iedereen even pauze had, haha, maar had aardig wat berichten gemist... sterkte met de misselijkheid dames. Hier nog lichtjes last met vlagen. Kan verder niet teveel, te snel en niet alles eten, maar geen klagen van mijn kant! Ik zal morgen even een korte update geven over mijn wel en wee. Voor nu welterusten!
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ 24 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari 29 januari Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 2 juli Emsy: termijnecho 3 juli Bee80: termijnecho 7 juli: Kikker85: termijnecho MinnieMouse94: pretecho Katsev: termijnecho 8 juli Margarethd: termijnecho Frieke: 12weken echo 9 juli Feyre: Termijnecho Seurebeure: Termijnecho Jodie1988: Termijnecho Lovebabys: Termijnecho 10 juli Snoozey: Termijnecho Amys01: Controle vk 15 juli Mammavantwee: Controle vk en termijnecho 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 17 juli EvaD: 12 weken echo + NIPTtest 28 juli MinnieMouse94: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren 25 augustus MinnieMouse94: twintig weken echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM Anne201 Noralie87 Mallejan Dubbeltje82 Silani[/QUOTE]
@Emsy veel plezier @MomK vervelend voor je dochter! Hier hebben ze het allebei een tijdje gehad naar het kdv, maar niet met op visite @MinnieMouse94 dat is wel lang! Hier zit er 3 weken tussen, en straks na de 12 weken hebben ze bij ons elke woensdag hartjes spreekuur. Daar mag je langs zonder afspraak! Hier de laatste dagen weer ontzettend misselijk en overgeven. Vindt het echt behoorlijk pittig met 2 kleine kids en midden in een verbouwing. Gister ook ziek gemeld op het werk.