Fijn weer goede echo-berichten! En over lekkere dingen gesproken. Ik ben de hele dag al misselijk, maar ik heb net toch een halve reep Tony chocola opgegeten omdat ik daar ineens heel erg zin in had. Nu gewoon weer misselijk en moe dus ik ga zo lekker naar bed. Raar lichaam haha En Mac, oohhh dat heb ik echt al zo lang niet meer gehad, gaat ook niet lang meer duren denk ik
Yep! Vond het een leuke ervaring... wel heftig zo 2x in spanning zitten, maar daar weet jij al alles van ! 13/01 nog steeds als datum... heeft ze gewoon in begin gezegd en niet over gehad om op te schuiven. Ik denk echt dat ze me op die dag zal houden om me zeker op tijd te laten stoppen met werken...
Hoi dames, ik zal morgen even alles teruglezen van de afgelopen dagen en reageren. Maar voor nu even de info dat alles goed was bij de echo. Ik ben verder dan gedacht; uitgerekende datum is op 16 januari gezet
Oh wat fijn die mooie echo s, ik begin ineeeeens de kriebels te krijgen en kan niet meer wachten. Vooral , wat als t een leeg vruchtzakje is dat soort rotte gedachten En eetbuien, vreeeselijk, ben absoluut al aangekomen , heb mezelf juist halt toegeroepen maar net weer n punt appeltaart op
Oh lekker appeltaart met een dot slagroom.. Oja ik heb net 2x boven de pot gehangen en het is 7 uur ‘s ochtends hahaha
Ik denk niet dat een leeg vruchtzakje zo lang vast houdt... Ik denk dat dat echt wel rond 5, 6, 7, 8 weken wordt afgestoten!
@Katsev en @Kikker85 Zet je je ook vooruit in de lijst? Hebben jullie nog goede echo's om de nub te bespeuren??
Goh... ik was dat eigenlijk niet van plan... dan val ik zelfs buiten de groep... Enja... kans is groot dat ik zelfs in 2020 nog ga bevallen....
Maar dat geeft toch niet? Dan doe je nog een paar data er bij aan de bovenkant. Bij mijn oudste zat ik in een november groep maar met de termijnecho bleek het 30 oktober te zijn. Uiteindelijk 2 oktober bevallen. Ik denk dat je niet de enige zal zijn die in 2020 gaat bevallen. Edit: @Snoozey datum valt zelfs in februari zie ik ni
@margarethd en @Frieke veel plezier! Hoe laat mogen jullie? @Kikker85 Fijn dat alles goed was! @Bab17 Bij jou gaat het vast ook helemaal goed komen! ❤️
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ 24 januari 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje 26 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari 29 januari Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 8 juli Margarethd: termijnecho Frieke: 12weken echo 9 juli Feyre: Termijnecho Seurebeure: Termijnecho Jodie1988: Termijnecho Lovebabys: Termijnecho Bab17: Termijnecho 10 juli Snoozey: Termijnecho Amys01: Controle vk 15 juli Mammavantwee: Controle vk en termijnecho 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 17 juli EvaD: 12 weken echo + NIPTtest 28 juli MinnieMouse94: controle vk 29 juli Amys01: Geslachtsecho 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 10 augustus Amys01: Controle vk 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren 20 augustus Emsy: controle + hartje luisteren 25 augustus MinnieMouse94: 20 weken echo 31 augustus Amys01: 20 weken echo 9 september Mammavantwee: 20 weken echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissMn, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82 ______Denkt---- het is Frieke: jongen Vindjelief: meisje Jodie@988: jongen Margarethd: meisje! Kikker85: jongen Snoozey: jongen MomK: Jongen Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen Amys01: Jongen... ? MinnieMouse94: meisje
Ik ga ook geen cursus doen dit keer. Wil wel zwangerschapszwemmen weer doen, want dat vind ik gewoon erg ontspannend. Sowieso krijg ik dit keer een geplande keizersnede, dus als het goed is hoef ik niet te puffen @Gl0ria ik heb ook af en toe het idee dat ik al wat voel, maar lijkt me wel heel erg vroeg. Bij de jongste lag de placenta voor, dus die voelde ik pas vrij laat. Oudste wel al eerder maar niet zo vroeg. @MinnieMouse94 als we besluiten het te willen weten, zijn er nog niet 100% over uit, dan sowieso pas met de 20-weken echo. Ik heb af en toe nog dat ik wat raar op mn maag ben, maar over het algemeen gaat het goed. Wel regelmatig last van een brok in mn keel. Daardoor vanmorgen mn halve ontbijt er weer uitgegooid. En niet alles valt even goed. Frituur boer ik de hele avond op, dus dat vermijd ik. En kan nog steeds niet teveel eten, zit snel vol. Sta daardoor nu op -3,5/-4 kg. Maar zit er straks allemaal weer aan hoor en nog wel wat meer