♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje 24 januari 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 29 januari 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 17 juli EvaD: 12 weken echo + NIPTtest 18 juli Margarethd: Geslachtsecho 24 juli Bee80: Geslachtsecho 28 juli MinnieMouse94: controle vk 29 juli Amys01: uitgebreide pretecho 30 juli Bee80: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 5 augustus Frieke,: controle echo 6 augustus Feyre: Controle vk & geslachtsecho 8 augustus Jodie1988: geslachtsecho 10 augustus Amys01: Controle vk Kikker85: controle vk Mammavantwee: Controle vk 12 augustus Jodie1988: controle vk 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren 20 augustus Emsy: controle + hartje luisteren MomK: 20 weken echo 25 augustus MinnieMouse94: 20 weken echo 31 augustus Amys01: 20 weken echo 3 september Feyre: 20 weken echo 7 september Jodie1988: 20 weken echo 9 september Mammavantwee: 20 weken echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82 ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen Snoozey: jongen MomK: Jongen Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen Amys01: Jongen! MinnieMouse94: meisje Bee80: meisje
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje 24 januari 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 29 januari 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 17 juli EvaD: 12 weken echo + NIPTtest 18 juli Margarethd: Geslachtsecho 24 juli Bee80: Geslachtsecho 28 juli MinnieMouse94: controle vk 29 juli Amys01: uitgebreide pretecho 30 juli Bee80: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 5 augustus Frieke,: controle echo 6 augustus Feyre: Controle vk & geslachtsecho 8 augustus Jodie1988: geslachtsecho 10 augustus Amys01: Controle vk Kikker85: controle vk Mammavantwee: Controle vk 12 augustus Jodie1988: controle vk 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren 20 augustus Emsy: controle + hartje luisteren MomK: 20 weken echo 25 augustus MinnieMouse94: 20 weken echo 31 augustus Amys01: 20 weken echo 3 september Feyre: 20 weken echo Margarethd: 20 weken echo 7 september Jodie1988: 20 weken echo 9 september Mammavantwee: 20 weken echo 17 september Margarethd: 23/24 weken echo + controle ---------------------------------------------- jongen (2) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82 ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen Snoozey: jongen MomK: Jongen Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen Amys01: Jongen! MinnieMouse94: meisje Bee80: meisje
Bedankt voor alle steun! Wij gaan eerst genieten van onze vakantie! Momenteel kunnen we niets doen om het te veranderen. Leuk dat er al zoveel goede echo’s en uitslagen waren! Ik ben benieuwd naar de eindbalans tussen jongens en meisjes.
]♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Mylittlepony - 3e kindje Katsev - 33jaar - 1e + 2e kind ♡♡ 19 januari 20 januari Shirrepur - 30 jaar - 1e kindje 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Seurebeure - 3e kindje 24 januari 25 januari Jgr - 31 jaar - 3e kindje Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje♡ Orchidea - 23 jaar - 2e kindje 29 januari 30 januari 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 16 juli Jgr: Termijnecho en intake Vindjelief: Termijnecho 18 juli Margarethd: Geslachtsecho 24 juli Bee80: Geslachtsecho 27 juli EvaD: consultatie UZ 28 juli MinnieMouse94: controle vk 29 juli Amys01: uitgebreide pretecho 30 juli Bee80: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 5 augustus Frieke,: controle echo 6 augustus Feyre: Controle vk & geslachtsecho 8 augustus Jodie1988: geslachtsecho 10 augustus Amys01: Controle vk Kikker85: controle vk Mammavantwee: Controle vk 12 augustus Jodie1988: controle vk 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren 20 augustus Emsy: controle + hartje luisteren MomK: 20 weken echo 25 augustus MinnieMouse94: 20 weken echo 31 augustus Amys01: 20 weken echo 3 september Feyre: 20 weken echo Margarethd: 20 weken echo 7 september Jodie1988: 20 weken echo 9 september Mammavantwee: 20 weken echo 17 september Margarethd: 23/24 weken echo + controle ---------------------------------------------- jongen (2) | meisje (0) | verrassing (0) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82 ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen Snoozey: jongen MomK: Jongen Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen Amys01: Jongen! MinnieMouse94: meisje Bee80: meisje EvaD: jongen
Hier nog steeds gigantisch beroerd dus zit m'n tijd nog even uit voor het hopelijk beter wordt . M'n dagen zijn saai want kan bijna niks, de jongens beginnen thuis vreselijk vervelend te worden. Ik snap het wel want het is voor niemand leuk maar m'n geduld is al minimaal. Als zij dan ook nog om de haverklap lopen te janken, gillen, elkaar in de haren vliegen etc dan is m'n geduld helemaal ver te zoeken
Ik zou me echt niet kunnen voorstellen hoe ik dit zou moeten doen als ik een kleine (of 2 in jouw geval!) om me heen zou hebben rennen. Ik ben blij dat dit nog m’n eerste is momenteel
Haha hier een meisje van 3, is niet super druk maar wil de laatste tijd wel veel met mij doen, soms ben ik echt moe en dan heb ik daar even niet zoveel zin in. Voel me dan af en toe wel schuldig naar haar toe. Komt hopelijk wel weer komende weken. Verder heb ik vandaag de voorbereidingen voor de nipt gedaan en ik ga morgen even een afspraak maken. Heb besloten het dus toch maar te doen Kennen jullie ook zoveel mensen die zwanger zijn? De aankondigingen vliegen me om de oren de laatste weken/maanden zeg!
Hier gaat het wel oké op een peuter met oorontsteking na. Ook koorts dus wij zijn aan huis gebonden helaas vanwege de rivm regels. Merk dat ik deze zwangerschap wat onrustiger ben maar ik had vanmiddag ineens een brainwave waarom. Bij m’n zoon mocht je vanaf 12 weken elke week op het hartjesspreekuur komen om even te luisteren. Dat gaf zoveel rust. Dat is vanwege Corona afgeschaft dus die zekerheid is weg. Nu maar wachten tot de pretecho.
Pff @Emsy Dat is zeker super zwaar als je je zó naar voelt.. Hier vandaag de eerste vakantiedag voor de kinderen en voor mij. Was vandaag qua misselijkheid wel echt een slechte dag, maar ik heb rustig aan gedaan, veel in de speeltuin gehangen en wat gekletst met anderen zodat de tijd wat sneller ging. Morgen gaan de meiden naar de bso en ga ik een dag naar mn zus, die heeft haar tweede kindje pasgeleden gekregen en dus lekker baby knuffelen! Verder een paar dagen weg geboekt, ook leuk om naar uit te kijken. Een paar nachten slapen in een trekkershut op een basic groene camping in Drenthe, heerlijk. Jullie nog vakantieplannen?
Dat is zeker jammer dat dat er nu niet is, bij ons doen ze het helemaal niet, ik vond die pretecho van laatst heel fijn. Had ik tussen de termijnecho en de volgende controle gepland, daar zitten 5 hele weken tussen. Inmiddels is die controle volgende week alweer, tijd is toch wat sneller gegaan gelukkig.
Ik ben ook saai Werken en slapen is het enige wat ik doe op een dag. Vriendlief is een week op vakantie met vrienden dus ik heb maar geregeld dat ik bij moeders kan aanschuiven voor het avondeten tot hij weer thuis is Van misselijkheid niet zoveel last meer, maak dit doosje pilletjes nog op en dan ga ik eens kijken hoe het zonder gaat, moet er toch een keer mee stoppen Had vandaag ineens een beetje roze verlies, schrok me natuurlijk meteen een hoedje maar denk dat het komt door mijn nogal harde stoelgang. Moest gisteravond voor het slapen echt heel nodig maar moest echt mijn best doen om het eruit te krijgen. (Alsjeblieft ) vanochtend toen ineens een kloddertje roze. Daarna moest ik nog een keer en toen had ik vanmiddag weer een kloddertje roze. Denk dus wel dat dat er iets mee te maken heeft. Het is daarna weer gestopt en niet erger geworden maar ja, wat moet ik anders de hele dag doen dan me daar dan weer onnodig veel druk over te maken en 88x naar het toilet te gaan hè
Ja dat hartjes spreekuur hebben ze hier normaal ook maar gaat nu niet door. Anders was ik zeker even gegaan voor mijn eigen gemoedsrust.
Ik ging elke week hihi. Tot ik hem goed kon voelen tenminste. En nam dan elke keer iemand anders mee. Ouders, vriendinnen etc. Mensen vonden dat zo bijzonder om even te luisteren.
Jammer dat bij jullie het hartjes spreekuur niet is vanwege de corona. Hier is het wel weer gelukkig. Ik vind het op het moment ook best pittig. Nog best misselijk s ochtends en vreselijk moe. 2 kids die elkaar ook alleen maar dwars zitten de afgelopen dagen. Zie nu alweer tegen morgen op
Sterkte voor de nog steeds misselijke dames! Hopelijk is het nu snel klaar! @MomK allemaal corona-baby's. Je moet toch wat als je zoveel thuis bent Wij zijn de laatste 3 weken van augustus vrij maar hebben verder niks gepland. Zijn ook druk met de zolder verbouwen, dus denk dat het hier dagjes weg worden ipv echt op vakantie. Misschien dat ik nog een paar dagen met de jongens naar mn zus ga. Ben ik er toch even uit en kan manlief ongestoord klussen