Krijgen jullie ook steeds sneller last van bandenpijn? Ik moet voor m'n werk veel staan maar jeetje, moet nog 6 uur en ik heb nu al aardig pijn zo maar even kijken of er nog wat zittend werk is.
Ik zat gisteren een half uur op de fiets, dat is ook geen aanrader als je bandenpijn hebt moet ik zeggen dus ja, ik heb het ook. Vooral als ik lang sta of opsta van een bank of stoel met een lage zit..
Voelen Julie allemaal de baby al? Ik vind dit toch nog steeds spannende weken. Ik voel nog niks, buikje groeit wel opzich, maar verder vind ik het allemaal nog maar spannend
Ik heb het idee de baby te voelen ja, sinds eind vorige week. Maar het mag nog wel wat overtuigender hoor, het is nog zo licht en subtiel. Wel elke dag eventjes, denk ik de baby te voelen.
Nou... Heel af en toe voel ik een plopje in de baarmoeder en dan denk ik ja! Maar das ook nog maar heel licht..
Ik heb geen idee wat ik zou moeten voelen en of het dan baby is of dat het toch mijn darmen zijn, maar ga er toch wel soort van vanuit dat het nog zeker 3 weken gaat duren hoor
Ik voel soms wel iets geks maar als ik dan vol concentratie wacht tot ik het nog een keer voel, voel ik het meestal niet meer. Maar aangezien deze jongen nooit echt mega actief gezien is op de echo, betwijfel ik het of hij nu al zo hard kan bewegen dat ik het voel Verder heb ik megaaaa veel bultjes op mijn borstkas en rug, en gezicht ook. Het lijken wel allemaal gerstenkorrels maar dan is er geen wit puntje ofzo. Of een soort griezel. Je voelt het mega goed en ziet het wat minder. Meer mensen last van? heb nog geen bandenpijn. Het enige wat ik voel is als ik wil draaien in bed dat mijn buikspieren vervelend aanvoelen en ook slap.
Bandenpijn alleen bij niezen/hoesten of te snel opstaan. Baby voelen is het toch nog erg vroeg voor ?
Ja, baby voelen is nog wel vroeg. Maar volgens mij moet het prima kunnen als de placenta gunstig ligt en je al eerder zwanger bent geweest.
Ahhh ik hoop het! Placenta lag tegen m’n rug dus dat is gunstig alleen wel eerste kindje.. kan niet wachten om leven te voelen
Hier voelde ik de andere 2 ook pas heel laat en ook nooit veel gevoeld tijdens de zwangerschap. Hoopte dat dat nu anders zou zijn . Ook geen idee waar m'n placenta ligt
Volgens de echo me zijn die bewegingen en trapjes nog zo zacht voor de 16 weken voelen vind ze erg knap zei ze , zijn vaak darmen die verward worden volgens haar. Bij de eerste voelde ik met 21 week en tweede 19/20/21 weet t niet meer. Nu in elk geval nog niks
Ik voelde M. met 18 weken. Nu denk ik ook wel eens dat ik iets voel maar het is wel echt vroeg. Dus zal wel darmen zijn denk ik.
Bij S. voelde ik het voor het eerst rond de 20 weken en met F. rond de 18 weken. Nu ook af en toe het gevoel iets te voelen maar dat lijkt mij inderdaad de darmen oid. De baby zit nu ook nog achter het schaambot niet?