wat een mooie plaatjes! Fijn dat je hem ook hebt zien bewegen. toevallig maandag besproken hoe mijne ligt. Toevallig exact hetzelfde als bij m’n zoon. Hij ligt rechts in de baarmoeder, gedeeltelijk aan de voorkant dus. Aan de linkerkant van mijn buik zou ik het kindje dus beter moeten voelen dan rechts. Toevallig voel ik de laatste dagen links onderin wat geplop en gefladder. Dus denk dat het kleine kruimel wel is
Ik loop ook een beetje achter met reageren! Smeer niks, heb bij de eerste de Rituals gesmeerd bij de tweede geen zin meer in. Volgens mij moet je net geluk hebben voor aanleg striae of niet , ik heb toevallig geluk Qua slapen hebben we met de jongste geluk, middagdutje van 2 uur en nachten dik klokje rond. Ze is volgende maand 2. De oudste is 3 en drama met slapen altijd al geweest ,s middags hou k m nu helft van de week wakker dan slaapt die s nachts wat beter. Maar man man ik slaap zo rot sinds ik zwanger ben. Had dat bij de vorige twee pas laatste trimester maar nu lig ik elke x s avonds mega gejaagd en onrustig te woelen tot minimaal 1 uur elke nacht, hoe vroeg ik ook ga.. en 6 u altijd wekker dus begin beetje erg moe te voelen, krijgje ook weer hoofdpijn van dus niet ideaal. Bij 12 weken was lab geprikt, ook schildklier omdat ik vaak hoofdpijn heb, dus bleek m'n schildklier te snel te gaan, nu over 3 weken over prikken maar misschien ben ik daar zo gejaagd door, ken dat helemaal niet verder namelijk. Wij hebben 1 auto, passen geen drie zitjes naast elkaar maar zie k dan wel weer, doe toch meeste in de buurt en de oudste moet anders maar op verhoger, of ik tussen twee stoeltjes in. Moeten ook nog verbouwen boven dus auto heeft geen prio. Wel een elektrische bakfiets. Ben me daar al weken aan in het verdiepen, de keuze is reuze en het geld bedrag ook erg verschillend. Dus nog even doorzoeken. Heeft iemand er toevallig een? En welke? Ervaring? En koffie drinken, dat deed ik niet toen ik zo misselijk was, ranzig, nu weer dagelijks 2 max 3 bakken
Ah super fijn dat je hem dan al een beetje voelt! Heel erg leuk. Ben benieuwd wanneer ik hem ga voelen.
@Amys01 wat een mooie plaatjes! Is het een jongetje? Of blijft dat een verrassing? @Bab17 hier hebben we ook gekeken voor een elektrische bakfiets. Maar vind het ook weer een hoop geld en zo'n ding in de tuin dus laten het nog even. Als die kleine in de bakfiets mag is de oudste ook bijna 5 dus kan dan denk wel stukken zelf fietsen. Mochten we er toch wel een aanschaffen dan wordt het denk de babboe.
Wij zijn ook bezig voor een bakfiets, wij gaan zondag kijken naar een babboe curve bij een ambassadeur. Maar ik vindt het heel lastig dat er niet echt een onafhankelijke verkoper is in de buurt.
@Amys01 fijn!! @Bab17 Wij hebben een bakfiets de babboe Curve. Nu 3 jaar in gebruik en nog steeds super blij mee. Kids vinden het ook echt heerlijk!
Mag ik vragen of jullie deze gewoon via de website gekocht hebben? Ik koop zulke dingen liever via een winkel
Haha ik wist niet meer of jullie het wisten, heb nog in het welbesproken lijstje gekeken maar er stond nog geen kleur
Ik heb de knoop doorgehakt en Vogue Carry besteld, vriendin is daar al paar jaar heel blij mee en onderhoud kan gewoon bij de fietsmaker hier in de buurt
Ja dat begrijp ik dan! Ik heb er dadelijk een van net 4, 2 en 0 dus zie t niet gebeuren in het verkeer , denk dat ik er veel aan ga hebben. Lijkt me straks al zwaar met twee kids op de fiets en m'n dikke buik ze sjouwen erop
Wat fijn @Amys01 dat de echo goed was! Zal ik je naam blauw maken op de lijst der lijsten? Zit nu op mn laptopje in de tuin, kinderen bij de bso, ik geniet van de rust en de bloemen en bijtjes om me heen. Hier geen bakfiets. Wij wonen in een klein dorpje en alles is daardoor al snel op auto-afstand. We hebben dus twee auto's. Straks met de baby wordt het of wandelen met de wagen/draagdoek of met de auto. Ik kan nu momenteel ook niet fietsen met de meiden. Want de oudste kan zelf fietsen maar de jongsten nog niet en die kan ik niet tegelijk op mn fiets hebben natuurlijk. Zelf fietsen vind ik ook nog wel spannend. H. is vorige herfst de sloot in gefietst met haar loopfiets, kopje onder, dood eng. Hier is veel water, waar wij wonen.
Ik heb trouwens iedere keer als ik naar mn banner kijk, zoiets van; waaat, zoveel weken alweer? Waar blijft de tijd...
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD - 29 jaar - 2e kindje ♡ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 30 juli Bee80: controle vk 3 augustus MomK: Controle + hartje luisteren 5 augustus Frieke,: controle echo Katsev: 16w echo 6 augustus Feyre: Controle vk & geslachtsecho 7 augustus 15 weken echo medisch + evt geslacht 8 augustus Jodie1988: geslachtsecho 10 augustus Amys01: Controle vk Kikker85: controle vk Mammavantwee: Controle vk 12 augustus Jodie1988: controle vk 14 augustus definitieve geslachtsbepaling medisch 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren 20 augustus Emsy: controle + hartje luisteren MomK: 20 weken echo 25 augustus MinnieMouse94: 20 weken echo 31 augustus Amys01: 20 weken echo Katsev: 20weken echo 3 september Feyre: 20 weken echo Margarethd: 20 weken echo 7 september Jodie1988: 20 weken echo 9 september Mammavantwee: 20 weken echo 17 september Margarethd: 23/24 weken echo + controle 22 september MinnieMouse94: controle vk ---------------------------------------------- jongen (6) | meisje (1) | verrassing (2) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82 ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen Snoozey: jongen MomK: Jongen Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen Gl0ria: Meisje Mammavantwee: Meisje
@Amys01 Hé, jij zat dus goed met wat je dacht dat het was. @Bee80 Hoe laat mag je naar de vk? of ben je al geweest? Van wie zijn die twee afspraken zonder naam?
Alles was goed hoor! Alleen controle dus geen echo helaas, maar natuurlijk wel het hartje gehoord. Ik zou trouwens elke week wel een echo willen Nu op naar de 20-weken echo (1 sept)....wat gaat het toch snel!
Indd via de website ! Snap ik wel, dan kan je het uitproberen. Maar een duurdere wilde we toch niet, dus dan kom je al snel hierbij uit
Meiden, ik ben morgen 16 weken en heb vandaag wat meer last (gister ook al) van een soort menstruatie achtige krampjes in Mn baarmoeder, en onderin m’n buik. Heeft iemand dit toevallig ook? Of weet iemand of dit er echt bij kan horen? Morgen heb ik tevens onze gender reveal party! Zo’n zin in om het eindelijk aan iedereen bekend te maken. Morgenochtend voor de gender reveal nog even het hartje beluisteren, en deze keer mogen de schoonouders mee, zodat ze het hartje ook een keer kunnen horen. Blijft toch ook altijd weer spannend haha.