En een goede echo....dus de kans dat jij een mooie echo krijgt is erg groot. Leuk zo voor je vakantie.
Mini is goed gegroeid! ♡ Ik ben 2 dagen vooruit gezet, komt eigenlijk wel overeen met de eerste echo. Zo blij!
♡♡ Joepie Wij zijn uitgerekend tussen 15 en 28 februari 2023 ♡♡ 15 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) Sles - 29 jaar - 2e kindje 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 19 februari 20 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 21 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 22 februari Chrissie1990- 31 jaar - 3e kindje HappyMommm- 23 jaar 2e kindje 23 februari Jolanda19849 - 38 jaar - 3e kindje 24 februari 25 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje 26 februari Heidezicht - 39 jaar - 2e (3e) kindje 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (12) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (10) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juli: 8 - Masa0903 - Tweede echo Gyn 11 - MamaAlice - eerste echo fertipoli 13 - LMSB - Eerste echo vk - Masa0903 - Intake + Eerste echo bij vk - Heidezicht - intake + 1 e echo vk - MamaAlice - echo vk 14 - Basisuil - Intake 18 - MM34 - derde echo (9w) 19 - LMSB - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Augustus: 1 - LMSB - Termijnecho 2 - Jolanda19849- termijnecho + intake 9 - MM34- 12w echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE ] In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocolade ☆ van Aniek86
Hier helaas minder nieuws... Zoals het er nu uitziet is het een leeg vruchtzakje of heel vroeg in de ontwikkeling gestopt. We zagen iig een zwart rondje met het eea aan zwart er omheen (vermoedelijk bloed?). Ik heb een verwijzing naar de gynaecoloog, daar kan ik dan ergens volgende week heen, als het beeld niet verbetert wordt de miskraam opgewekt. Mijn gevoel is heel dubbel... Ergens heb ik dit verwacht, maar ik had ook al een beeld met toch 2 kindjes gecreëerd. Het voelt dus als bevestiging en als verdrietig...
O @Heidezicht wat verdrietig! Heel veel sterkte. Was het een voorgevoel dat het niet goed zat of had je niets van symptomen? Dikke knuffel, neem je tijd het te verwerken. Een missed abortion is zo hard
Ik had een voorgevoel. De symptomen zijn helaas wel (nog steeds) aanwezig. Vooral s middags en s avonds ben ik behoorlijk misselijk, mn borsten prikken en steken en mn buik is opgezet. Zonder aanwijsbare reden las ik over miskramen en missed abortions en droomde ik een paar keer dat ik zei "na Timothy heb ik nog een miskraam gehad". Overigens had ik het gevoel dat er iets niet klopte ook bij Mason heel sterk en riep ik al vanaf het begin van de zwangerschap dat Timothy eerder zou komen (is geboren met 37+0). Met mn moederintuitie is dus niets mis.
Hebben jullie ook steeds de neiging om gewoon tussendoor eens een echo te doen? Niet vanwege de onzekerheid maar voor de leuk? Ik heb dinsdag m'n intake en ik ga het gewoon vragen of ze van de week plek hebben voor een echo. Hoe gaat het verder hier dames?
Ik snap het helemaal. Ik moet ook nog wachten tot 2 augustus. Het liefst wil je even elke week. Maar ik heb al extra gehad. Verder gaat het best goed. Alleen last van vermoeidheid af en toe en rare eetgewoontes.
Wij zijn volgende week weekje weg, en denk dat ik de week daarna nog een echo ga vragen. We hebben begin aug een afspraak maar dat is nog zover weg. En in onze vorige zwangerschap ging het in week 9 ook mis (de week dat we weg zijn) dus misschien wel fijn om daarna nog even te spieken. Maar wel uit onzekerheid allemaal hoor Ik ben wel bezig met zwanger zijn en dingen als kdv's inschrijven enzo maar ben er gevoelswise nog niet van overtuigd dat er een baby komt ofzo.
Ik heb morgen nog eens een echo, meteen erna rijden we door richting vakantie Duimen dus dat alles goed is Kwaaltjes in ieder geval nog steeds aanwezig en probeer zelf ook vertrouwen te hebben. Vind het dan wel eng om te lezen dat het dus effectief nog kan misgaan op 9 weken. Was er een verklaring bij jullie @MamaAlice030 ? Hadden jullie ervoor wel gewoon goede echo’s gehad?
Dat begrijp ik heel goed dat die onzekerheid er is. Gewoon lekker een extra echo aanvragen, beter kan je vakantie niet beginnen dan