Leuk! Ik ga hier ook maar voorzichtig bij. Volgens de app 27 feb uitgerekend. Ik heb trouwens vitamines van Vitaminfit. Zijn allemaal druppels! Tip voor degenen die net zo slecht pillen kunnen slikken als ik. Dus Folaat, ijzer, multivit en omega 3 in een mama-pakket.
Ooh wat handig! Zijn ze smaakloos? K had ooit vitamine D in druppel vorm maar dat was net of je schimmelende olijfolie op je tong had
Hahaha gadver . Ze worden vandaag bezorgd, dus dat durf ik nog niet te zeggen. Laat het hier wel even weten vandaag of morgen!
Dank voor het welkom! Wij hebben een wat bijzonder verhaal, 1 van de redenen dat ik voorzichtig ben. In augustus 2020 werd ik in mn 4e eisprong na stoppen met de pil zwanger van mn 1e kindje, hij bleek bij de 20 weken echo ernstig ziek en vanwege slechte prognose hebben wij toen met 22 weken de zwangerschap laten afbreken. Op 15 januari 2021 beviel ik van Mason. In de 4e eisprong na deze bevalling raakte ik weer zwanger, dit resulteerde in een gezonde jongen met 37+0; op 14 januari 2022 (let op de data) werd Timothy geboren... En nu dus onverwachts weer zwanger en.... weer in de 4e eisprong...
oh wat bijzonder zo dat jaar later! Wij zijn eind maart bevallen van een zoontje waarvan we bij 20 weken zagen dat hij ernstige hersenafwijkingen had, weet hoe heftig het is ❤❤ Lijkt me spannend om bij de volgende zwangerschap weer dat moment van die 20 weken echo te hebben (wij hadden een missed abortion met 10 weken in de zwangerschap er na). Mn maag draait een beetje om als ik er al aan denk dat we dat weer moeten doen enzo. Het kan zijn dat dit groepje een beetje stil is trouwens, we waren begonnen in een grote februari groep die later gesplitst is. Maar omdat er vrij weinig dames in eind feb vielen en een deel van de begin feb dames ook is gebleven is de 1-28 feb groep nog erg actief https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/uitgerekend-1-tm-28-februari-2023.723461/
Een wel heel bijzonder verhaal.. kan me zo voorstellen dat dit extra spannend is. Ik heb je verhaal van Mason destijds gevolgd. Ik was zelf in juni uitgerekend en jij in mei geloof ik? Het staat me nog goed bij in ieder geval.
@MamaAlice030, wat mij heel goed hielp bij de zwangerschap van Timothy was om vlak voor een spannende medische (13 weken, 20 weken) een pretecho te doen; nub echo, geslachtsbepaling... dan had ik even gezien dat t er goed uitzag; kloppend hartje en maagje op de juiste plek. Dan ging ik met veel beter gevoel de medische echo in. Iets dergelijks zal ik dit keer ook weer doen... @Sles, dat klopt; 20 mei was ik uitgerekend toen...
De beschrijving van de beschimmelde olijfolie was zo gek nog niet . Ze smaken allemaal zo.. dus ik doe ze voortaan ff ergens doorheen hahaha (toch beter dan pillen slikken)
♡♡ Joepie Wij zijn uitgerekend tussen 15 en 28 februari 2023 ♡♡ 15 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) Sles - 29 jaar - 2e kindje 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 19 februari 20 februari 21 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 22 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje Chrissie1990- 31 jaar - 3e kindje 23 februari 24 februari 25 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje 26 februari 27 februari Aniek86 - 36 jaar - 3e kindje 28 februari Totaal aantal zwangeren (11) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (9) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni 23 - Stz90 - Eerste echo 29 - Masa0903 - Eerste echo bij Gyn 30 - Elraange- Eerste echo Juli: 1 - Basisuil - Eerste echo 4 - LMSB - Vitaliteitsecho 5 - Siamara - Vitaliteitsecho 11 - MamaAlice - eerste echo fertipoli 13 - LMSB - Eerste echo vk 13 - Masa0903 - Intake + Eerste echo bij vk 14 - Basisuil - Intake 14 - Aniek86 - Eerste echo 19 - LMSB - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Augustus: 4 - Aniek86 - Intake Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocoladz
Het loopt hier nog niet zo'n storm nog, we kletsen het meeste in de grote groep. Maar als er hier wat levendigheid ontstaat komt dat misschien vanzelf nog !
Hoe is het hier met iedereen? En met de kwaaltjes? Ik moet zeggen dat ik er vrij weinig van merk dat ik zwanger ben Het zal ongetwijfeld nog komen maar soms maakt je dat wel onzeker. Gister wel nog een clearblue gedaan en die gaf netjes 3+ aan. Dat zegt natuurlijk niks maar toch is die bevestiging fijn. m'n eerste echo schiet gelukkig ook al op, ik mag volgende week maandag.
Hier qua kwaaltjes vooral heel de dag een beetje een weeig gevoel en bloed chagrijnig. Vermoeidheid was er altijd wel (#ChronischMoeMet3Kids) Verder vooral een heel zwaar gevoel in mijn buik. Ik ga dit zo niet missen hahaha! De gyn belde mij vorige week en ik mag woensdag al even langs komen voor een 6 weken echo en dan beginnen met Ascal!
Ik heb ook weinig kwaaltjes nog hoor… herken wel soort van zwaar gevoel in mijn buik af en toe… verder nog steekjes en soms beetje trekkend gevoel bij mijn banden, verder afgelopen 2 dagen wel erg moe…
Merk nu ook dat ik minder zin in eten heb. Gekookt en dan totaal geen trek in het eten . Morgen de 1e echo. Spannend hoor. Hoest met jullie allemaal?