Kan het de medicijn het veroorzaken? En dat je toch miss iets raakt met het inbrengen. Het is allemaal zo gevoelig daar beneden. Laten we hoop houden!!
Dat zou kunnen maar daar vind ik het nu wel wat veel en vaak voor worden. De hoop is momenteel ver te zoeken bij mij, zou een heeeeeeele grote verrassing zijn als ze morgen wel iets zien. Afwachten maar..
Oke! Mooi, gelukkig kan je d'r wel snel heen!! Het liefst vandag gewild voor jou! Eerlijk. Mag ik vragen hoe ver jij nu bent?! Rond de 5 weken?
Nog een hele fijne week toegewenst lieve dames!! We hebben wel positieve testen maar fingers are still crossed voor allemaal plakkertjes!!! Liefs ❤
Ja, opzich wel. Heb vandaag nog niet getest. Wilde er eigenlijk eens een dag tussenlaten. Nee, heb geen bloedverlies gehad en ook geen krampen.
@Reigertje ooh wat naar allemaal! En dat het zh dan ook niet mee werkt.. ik hoop dat de echo morgen positief is!! @Doeline ooh ook bij jou wat naar en onzeker! Ik duim voor je! @Joy20 ziet er goed uit ook! Pfoe, wat een onzekerheid nog allemaal in de groep.. ik hoop op allemaal mooie plakkers voor ons ❤️
volgens mij gaat het hier allemaal wel goed. Als ik niet goed eet dan krijg ik enorme hoofdpijn. Ben heel moe en lichtelijk misselijk. Die moeheid is wel heftig met een drukke peuter erbij
Wat heerst er veel onzekerheid zeg.. echt vervelend, heb er zelf ook wel last van dus nog 2 extra testen gedaan vandaag en eergisteren maar volgens mij zit het wel goed, ookal voel ik me nog niet echt zwanger.. hoop dat het bij jullie ook de goede kant uit gaat.. Zijn er al mensen die het nieuws hebben gedeeld met bekende of familie? ik wil het na de eerste echo denk ik aan m’n werkgever vertellen maar daar zie ik nogal tegenop omdat de werkdruk op t moment heel hoog is en ik van de groep af moet met 12 weken omdat er teveel agressie voor komt., denk dat ik het na de 2e echo aan m’n ouders en beste vriendin vertel.
Mooie oploop zeg. Ziet er goed uit. Mocht het natuurlijk goed gaan, dan gaan wij het pas na de 2e echo aan ouders en goede vrienden vertellen. Afgelopen juni was namelijk onze 2e echo niet goed. Was achteraf toch wel blij dat we het niet na de eerste echo meteen verteld hadden. Maar dat is voor iedereen gelukkig anders. Dus gewoon doen waar je je goed bij voelt. En idd op het werk moet je het soms al wel eerder vertellen.
Wij hebben het ook nog aan niemand verteld. Ik heb wel vandaag getwijfeld op m'n werk. Ik sta voor de klas en wij beginnen volgende week weer. Deze week zijn we druk aan het voorbereiden en inrichten. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap erg veel last gehad van misselijkheid, dus ik denk wel dat ik het snel ga vertellen. Mocht ik er dan last van krijgen, dan weten ze ook waar het door komt. Ik vertel het dan wel alleen aan mijn leidinggevende. Ouders en vrienden hebben we nog niet ingelicht en we weten ook nog niet wanneer we dat gaan doen! Ook wel leuk om nog even voor onszelf te houden
Heel voorzichtig kom ik hier ook binnen. Ik heb zelf erg veel twijfel of ik een 3de kindje wel aan kan. Het stond nog niet op de planning en na een behoorlijk moeilijk jaar moet ik het even allemaal nog een plekje geven. Ik gebruik geen anticonceptie wel zijn mijn vriend en ik erg trouw aan condooms. Ik snapte de verhalen nooit zwanger ondanks condooms. Vorig jaar wist ik dat we onvoorzichtig waren geweest en toen ik heb de moeilijkste keus ooit gemaakt. Dit keer weet ik zeker dat we voorzichtig waren omdat ik nooit meer de keus wil maken die ik vorig jaar heb gemaakt. Maar vandaag een hele duidelijke positieve zwangerschapstest. Vermoedelijke uitgerekende datum zal rond 17 april zijn. Morgen de verloskundige bellen en hopen dat er een klein plekje deze week is om langs te komen.
Jaa stiekem is een geheimpje ook wel leuk, ik ben alleen nooit zo goed met dingen geheim houden Het scheelde vandaag echt heel weinig op werk, had een escalatie waarbij ik tegen mijn borst aan ben getrapt, dus ik was gelijk emotioneel.. heb maar gezegd dat ik ongesteld ben en ze al gevoelig waren haha.. Maar gelukkig is dit forum wel fijn zodat we het er toch lekker over kunnen hebben omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten
Pff jeetje… Wat lastig zeg.. kan ik uit je schrijven opmaken dat je al wel besloten hebt om het kindje te houden? Ik hoop dat je een beetje steun uit deze groep kunt halen!
Ja ik denk het wel. Mijn vriend reageerde verassend positief wat ik totaal niet zag aankomen. Waardoor ik dit eigenlijk wel wil doorzetten maar al die beren op de weg Dus eerst even goed praten met een verloskundige. De vorige zwangerschappen waren ook allemaal niet gepland om het even heel hard te zeggen. Het gevoel van blijdschap bij het zien van een positieve zwangerschapstest is mij dan ook helemaal onbekend. Er heerste altijd eerst een gevoel van angst en onzekerheid.
Welkom en voorzichtig gefeliciteerd! Wat een vervelende situatie, maar hopelijk kan je wel tegen al die obstakels en het goed komt!