Nou jawel!! De echo! Dat zou echt het aller beste zijn, met een mooi kloppend hartje maar ja idd, qua testen kan het echt niet mooier nee
Oh meiden ik moet het echt kwijt. Ik ben zo misselijk en me moeder is hier. Zoveel moeite om mijn mond te houden nu. Maar we willen nog zeker een week of 8 wachten tot mijn schoonouders terug van vakantie zijn. Die gaat begin oktober en we willen ze niet van slag maken voor hun vakantie
ah Jaa ik herken je gevoel! M’n vriend is voor werk nu een week weg dus kan er met niemand over praten behalve met jullie
Lastig he, want eigenlijk wil je het iedereen vertellen maar ondertussen is het geheim houden van dit ook wel erg leuk.
Ben net wakker van mn dutje en ben über misselijk kreeg er een hele mood van Edit: gelukkig is het allemaal voor de beste doel! ❤
Wat fijn @GabrielaH dat je 3+ hebt!! Hier heb ik nog dagelijks bloedverlies. Het is elke keer in de ochtend bij ontlasting en daarna niet meer gelukkig. Maar schrik me elke keer rot!! Met mijn zoontje had ik ook tot aan 14 weken elke keer bloedverlies. Ik hoop zo op een mooie echo 6 september!! Vind het wachten best moeilijk!
Nee er was nooit een oorzaak gevonden. Maar door dat ik het bij hem ook had maakt mijn VK er al helemaal geen zorgen om.
Ik zou het wachten ook extreem moeilijk vinden met al die spotting!!! Maar je bent er dus bekent mee van de vorige zwangerschap?! Dat scheelt toch, denk ik maar weer.. maar is idd niet wat je verwacht nee, ik begrijp dat je ervan schrikt.. even misschien een persoonlijke vraag, zet je veel druk bij de ontlasting ? Want het kan namelijk ook daar door komen! Want ja obstipatie is een normale symptoom bij zwangerschap en dan kan ik begrijpen dat als je voelt dat je "moet gaan" dat je dan maybe een beetje druk gaat zetten maar echter is dit niet zo goed, niet in het begin en ook niet verder in de zwangerschap!
Nee ik zet helemaal geen druk. Ik heb ook diarree. Sorry voor de details. Maar wel onwijs last van mijn darmen
Nee hoor meid, das allemaal normaal! Maar hea, wat raar, dat jij diarree hebt! Heb je dit al besproken met je dokter/verloskundige/gynaecoloog?! Had je dit bij je vorige zwangerschap ook?