Uitgerekend 15-30 april 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Reigertje, 14 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnsk

Rnsk Bekend lid

7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Heel dames! Lekker geschreven hier! Ik ben sinds deze week weer aan het werk, dus ben iets minder actief met schrijven, maar lees wel alles mee!
    Qua symptomen valt het nog mee. Mijn reuk is wel iets versterkt al en ben behoorlijk moe. Alleen ik slaap echt heel slecht, kom moeilijk in slaap. Heb verder nog geen last van misselijkheid en ik hoop dat dat zo blijft... Ik heb verder ook geen spotting of bloeding meer gehad, dus ga er maar echt vanuit dat het een innestelingsbloeding is geweest.

@GabrielaH Jeej een 3+!!

@Doeline wat naar steeds bloed! Wel fijn dat je VK zich geen zorgen maakt, maar ik snap dat je elke keer schrikt..

@Luipaard88 wat naar dat je al zo'n last hebt van misselijkheid! Sterkte ermee!

GabrielaH vindt dit leuk.
  2. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ja het maakt dat er weinig tot geen rust momentjes zijn overdag. Heel blij eerlijk gezegd dat de oudste volgende week weer naar school gaat. Soms doen de jongste 2 tegelijk een dutje begin van de middag, dat hoop ik maar:) voor jou ook pittig, met 2 kleine jongentjes om je heen! Gaat je oudste ook naar school?

3. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Wat fijn hé die dutjes tussen de middag.
    Ja de oudste gaat maandag voor het eerst naar school. Wel heel spannend hoe hij het gaat doen. Peuterschool vond hij vaak niks en dan was het echt een kwartier huilen op het schoolplein en soms zelfs het schoolplein af rennen naar mij toe.
    En de jongste is zo'n draak die tussen de middag vaak niet meer wilt slapen:(

4. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Nee eigenlijk niet. Maar zal het wel bespreken bij mijn echo. Hopen op een goeie echo!!

5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

Ja aller eerst hopen we op een goeie echo!maar je moet het wel bespreken!!! Omdat het is niet voor niets dat zwangeren last hebben van obstipatie, je lichaam houdt alles iets langer zodat ie alle voedingsstoffen,vitamines en mineralen uit jouw eten kan halen want die moeten dan naar je baby, want je lichaam werkt nu niet meer alleen voor jou! Dus als je lichaam zo snel alles "verteerd " en in principe gewoon "weg gooi" dan krijg je het wel een beetje moeilijk en zwaar om je zelf staande te houden en ook het kleintje in je buik te helpen groeien:oops:
    Ik hoop echt dat ze je serieus nemen en jou een idee gaan geven wat je eventueel kan eten en/of drinken om het allemaal weer solid te krijgen ! Succes meid..

6. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen lieve dames!:thumup:
    Hoe maakt iedereen het vandaag?
    Hier wel goed, God zijdank..
    Ik begin vandaag alweer wat heup/bekken pijn te voelen ( dit keer voel ik het niet stralen naar m'n lies dus ik ben heel stuk rustiger:$) maar man o man.. zo vroeg al in de zwangerschap dat bedenk je toch niet ^-^" hahhahaha

7. Rnsk

Rnsk Bekend lid

7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Goedemorgen lieve dames! Ik durfde vandaag de tweede clearblue digital te doen en ik heb ook een 3+ :)
    Vandaag heb ik een bruiloft van een vriendinnetje.. heel leuk! Maar ik vind het wel lastig dat ik dus de schijn moet ophouden, omdat ik niet drink. Normaal drink ik altijd wel een glaasje, niet veel, maar ik lust best een glaasje wijn. We gaan het zien!

Bijgevoegde bestanden:

Joy20, Rxll en GabrielaH vinden dit leuk.
  8. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Yeahz! Oh meid wat goed, na al die onzekerheid is het goed uitgekomen! Ik ben heel blij voor je!!
    Uhm over het drinken bij het feestje, ken je niet zeggen bv dat je antibiotica aan het nemen bent voor blaasontsteking oid:$ uhm ja, of dat je door whatever medicijn niet kan drinken?! Ik zou het persoonlijk ook erg lastig vinden..maar ik ben meer van periodiek drinken hahahah ik zal mezelf even goed uitleggen, soms heb ik gewoon periodes dat ik wel drink en dan is ook niet veel hoor, lust ook wel af en toe een wijntje, maar raar genoeg stop ik hier mee voor een tijdje en dan krijg ik er weer smaak in om het zo maar even te zeggen en dan wordt er weer wijn gehaald of als ik bij vriendinnen ben dan samen gezellig wijntje drinken.. hahahah bij mij is het wel altijdal zo geweest dus als ik bij gelegenheden niet drink komt dat niet 'verdacht' over:oops:

9. Rxll

Rxll Actief lid

8 mrt 2021
    174
    92
    28
    Vrouw
    ;);):(:(

Aah wel balen dat je nu al last hebt van je heup en bekken!
    ik voel me gewoon echt niet zwanger en weet niet of ik er blij mee moet zijn of m’n eigen zorgen moet maken, dus voel me een beetje blehh vandaag..:(

10. Joy20

Joy20 Fanatiek lid

1 mei 2021
    1.033
    989
    113
    Vrouw
    Fijn zeg.
    En lastig hè, met smoesjes verzinnen om niet te drinken:roflmao:
    Succes en veel plezier vandaag

11. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Net even geschrokken(goed teken eigenlijk)
    Na het naar de wc gaan een klein beetje bloed op het papier. Alsof ik over 2 dagen ongesteld zou worden. Meteen een test gedaan en toch wel aardig gerust gesteld. De test was nog net zo duidelijk als eerst:)

Foto is gemaakt binnen 1 minuut na het plassen.

Bijgevoegde bestanden:

12. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Die is mooi duidelijk!

13. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    ja daar kun je gewoon echt niet omheen ;)

14. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Pff schrikken he als je bloed ziet. Was het door ontlasting?

15. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Ik heb een vraag aan jullie.
    Momenteel ben ik al vanaf december werkloos. Via het UWV volg ik nu een opleiding omdat ik een andere richting op wil gaan.

Eind september moet ik weer solliciteren en eind december verloopt mijn uitkering. Ik wil het liefst maar 3 dagen werken. Dit vind ik straks nog prima te combineren met 3 kindjes.

Wat voor werk doen jullie en hoeveel uur per weer werken jullie dan?
    Ik zit echt een beetje met m'n handen in het haar omdat ik het zo lastig vind momenteel.

16. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Nou jij schreef het gisteren en toen dacht ik echt ik zal me kapot schrikken. Maar doordat jij het heb geschreven ben ik ook een beetje gerustgesteld.
    Ik denk inderdaad toch iets teveel druk gezet, daarna niks meer gezien.

17. Rxll

Rxll Actief lid

8 mrt 2021
    174
    92
    28
    Vrouw
    nou de test is iniedergeval nog steeds duidelijk! Dus dat is goed :thumup::thumup:

18. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    vind het wel grappig. Onze kindjes zijn in hetzelfde jaar geboren. 2017, 2019 en nu 2022 ❤️

19. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Kunnen we elkaar een beetje steunen ;)
    Hoe bevalt de basisschool voor jouw oudste? Die van mij gaat maandag voor het eerst:eek:
    En gaat jullie dochter naar de opvang of iets dergelijks?

20. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    mijn zoontje is van Jan 2017 dus die is in maart al begonnen. Het gaat best goed, in het begin wel echt wennen. Vooral de lange dagen. Ikzelf heb echt wel wat tranen gelaten de eerste dag pff. Mijn dochter gaat nergens heen. Straks als ze 2,5 is gaat ze naar de voorschool. Ik zit momenteel ook thuis dus vandaar. En jouw jongste zoon?

Deel Deze Pagina