Oh Rnsk wat een onzekerheid weer!! Argghh ! Ik hoop dat het weg is zodat jij ook wat rustiger de echo kan afwachten, want zo is het echt slopend!
Oef dit had ik ook! Nou heb het nog steeds! In deze periode is het echt on&off dat je je zwanger voelt! Maar meer kunnen we niet doen, als je erom gaat stressen is dat niet goed voor de beeb en in zo'n vroege stadium kan je niet snel langs bij een vk voor controle, want tja, zij kunnen weinig nu.. dus wordt even door bijten. Maar volgens mij na de 6de a 7de week is er niet echt ontsnapping aan de kwaaltjes en dat scheelt dan weer
@Luipaard88 zo spannend!! Morgen de eerste kijkje naar de baby #hearteyes . Hihihi ik duim mee op een mooie echo
Lieve dames mag ik me ook bij jullie aansluiten? Vorige week positief getest en volgens mijn eigen berekening 30 april 2022 uitgerekend. Alles is nieuw voor me, eerste zwangerschap, eerste kindje en pas eind juli gestopt met de pil. Voor mn gevoel gaat alles heel snel dus het was ook best schrikken toen ik begin deze week wat bruin bloedverlies had. Verder weinig klagen, alleen hele pijnlijke borsten tot nu toe. Diep respect voor jullie die al zo lang wachten en zoveel moeten doorstaan. Ik hoop alle goed voor jullie! liefs kelly
Gezellig dat je mee komt schrijven! Gefeliciteerd met je positieve test Als ik het zo lees is het meteen raak geweest bij jullie. Heb je al een afspraak staan met een verloskundige? Eerste kindje is alles nog helemaal nieuw en spannend, hopelijk kun je hier soms je antwoord op je vragen vinden. En vooral lekker van je afschrijven op goede maar ook minder goede momenten.
Dankjewel! Ja inderdaad meteen raak. De afspraak met de verloskundige staat, 20 sept mag ik voor de 8 weken echo. Wat fijn dat ik mee mag schrijven, vragen heb ik genoeg en dat zullen er vast alleen maar meer worden .
Gefeliciteerd en Welkom! Je mag zeker hier meeschrijven en hier kan je terecht voor al je vragen en onzekerheden. Ja is volkomen te begrijpen dat je even schrik bij spotting maar echter aan het begin kan het juist op de innesteling duiden. Is wel heel mooi gedaan, pas van de pil en gelijk raak! Netjes dame, mag ik vragen hoe oud jij bent? Ik hoop ook dat alles goed met jou en je zwangerschap blijft gaan en ik weet dat het nog even wachten is maar gelukkig kan je wel vroeg voor een echo! Heb je ook op de zelfde dag de intake bij de verloskundige of heb je deze eerder? Nogmaals gefeliciteerd
Dankjewel! Ja dat het zo snel zou gaan hadden ook wij niet verwacht, ik ben (immers al) 32 jaar. De intake en echo zijn op dezelfde dag, ik tel af!
Oh wauw! Wat netjes no offense, maar " voor je leeftijd " zo snel raak na de pil gebruik is echt über netjes hoe lang heb je aan de pil gezeten?
Hoi allemaal, Ik lees hier ook graag mee! Ben niet zo van 't schrijven maar volg alles wel . Nadat wij in juli besloten voor de 2e te gaan, ben ik inmiddels zwanger! In de 1e ronde dus! Bij de 1e duurde het ook maar 2 rondes maar nu is het wel heel snel, moet er nog wel even aan wennen dus. Ik zal ongeveer 20 april uitgerekend zijn (ga wel uit van iets later want latere eisprong). Kwaaltjes nog geen last van,behalve bijna dagelijks bloedverlies. Bij de 1e ook gehad tot 14 weken. Altijd wel schrikken maar de eerste bezorgdheid zoals bij de 1e, heb ik niet. Wel verloskundige gebeld zodat ze er vanaf weet (konden op die termijn toch nog niets zien). Over 1,5 week een vroege echo. Hopelijk is alles goed!
Oei hele goede vraag, ik zal 19 of 20 geweest zijn toen ik met de Nuvaring begon, dus minimaal 12 jaar de Nuvaring gebruikt. Daarvoor nog aan de gewone pil gezeten, maar dat was kort omdat ik daar zo heftig op reageerde. Dus totaal wel 13 jaar gok ik.
Welkom, leuk om wat overeenkomsten te lezen! En wat fijn dat je al zo snel voor een echo mag! Ik wens je een fijne zwangerschap!
Oh wauw, das wel een tijdje! Maar mooi dat het zo snel mocht gaan! Ben je gestopt met de Nuvaring omdat jullie al kinderwens hadden of dacht je van mwa je stopt er 'alvast mee en dan volgt de rest?!
Welkom meid en gefeliciteerd! Wat naar die spotting. Maar fijn dat je vroeg voor een echo mag gaan! En ook fijn dat het bij jou ook zo lekker snel was gegaan allemaal hahhah.. mag ik dan even je leeftijd weten? Ik zet je alvast op de lijst en dan volgt je leeftijd zodra we die weten
♡ Uitgerekende datum♡ 15 april: 16 april: Luipaard88 - 33 jaar - 3de kindje 17 april: Oktober91 - 29 jaar - 4e kindje Laragh - 41 jaar - 3e kindje 18 april: 19 april: 20 april: Mandytje - ... jaar - 2e kindje 21 april: 22 april: Rosavdk - 29 - 2de kindje 23 april: SamirsVrouwtje - 31 - 3e kindje 24 april: 25 april: 26 april: 27 april: GabrielaH - 26 jaar - 1e kindje Mentos8 - 34 jaar - 2e kindje 28 april: Rnsk - 30 jaar - tweede kindje 29 april: 30 april: Rxll - 29 jaar - 1e kindje Sillemie - 32 jaar - 2e kindje Zwaluwtje13 - 32 jaar - 1e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (12) ♡ Afspraken♡ 30 augustus Luipaard88 - 1ste echo en belafspraak met verloskundige 6 september GabrielaH - 1e afspraak verloskundige Rxll - 1e echo verloskundige oktober91 - 1e echo verloskundige Laragh - intake en echo verloskundige 7 september GabrielaH - 1e echo verloskundige SamirsVrouwtje - 1e echo ziekenhuis 8 september Miii - 1e echo 13 september oktober91 - intake verloskundige 15 september Miii - intake verloskundige 16 september Rxll - intake verloskundige + echo 17 september Rnsk - intake VK + echo 20 september Zwaluwtje13 - intake verloskundige + echo Sterretjes Lintje Reigertje
Leuk dat er nog nieuwe dames bij komen. Gefeliciteerd en welkom. @Joy20: die grotere borsten dat heb ik idd ook. Tot grote vreugde van mijn vriend @Rxll: wij zouden in de meivakantie gaan vliegen. Nog niks concreets gepland gelukkig want dat zal nu sowieso wel uitgesteld worden. Met een baby van een paar weken oud vind ik het namelijk niet zo’n strak plan . Verder geen tips behalve “geniet er lekker van”. Hier begint morgenochtend het nieuwe schooljaar weer. Dus ik ga weer aan het werk (werk in het mbo) en mijn kleine dametje start morgen alweer in groep 3! Echt… hoe dan?!