Oh spannend zeg! Is de misselijkheid wel weer terug gekomen? Ik heb ook bloedverlies gehad en daarna een goede echo, nog geen garantie natuurlijk maar geeft wel hoop! Ik hoop voor jou hetzelfde!
Vandaag is de misselijkheid er wel, maar ik denk door de zenuwen. Helaas hier slechte ervaringen met bloedingen en goede echo's... moet die eerste 12 weken gewoon door zijn. Of in elk geval voorbij de 10 weken dat het vorige keer mis ging. Ik denk dat ik daarna pas wat meer rust ga hebben. Maar eerst de echo straks maar afwachten.
Veel van wat jullie beschrijven herken ik zo. Het ene moment voel ik me totaal niet zwanger, want zolang de borsten gewoon keurig in de BH zitten voel ik er weinig van. Het andere moment ben ik opeens zo enorm misselijk dat ik er ook niet meer onderuit kan. Ik merk wel dat ik echt naar die echo toe leef, want dat is dan toch een soort van bevestiging ofzo. Als ik dan al jullie verhalen lees, hoe het mis kan zijn zonder dat je het echt merkt dan durf ik al bijna er niet meer op te vertrouwen dat ik echt zwanger ben. Maargoed vooralsnog laat mijn lichaam met enige regelmaat toch wel weten dat er iets gaande in mijn buik.
Wat ik nog wilde vragen, wanneer jullie misselijk zijn, hebben jullie dan ook zeer specifieke voedingsmiddelen die helpen? Ik had me voorgenomen voor ik zwanger werd om heel gezond te blijven eten, echter had ik toen nog geen kennis gemaakt met zwangerschapsmisselijkheid, ik voel me nu bij vlagen al schuldig over mijn huidige eetpatroon. Ik ben gelukkig nog niet doorlopend misselijk maar voor ieder misselijk moment heb ik wel al iets zeer specifieks dat enige verlichting geeft maar wat op een ander moment dus weer niet helpt. In de ochtend zijn dat bijvoorbeeld maiswafels en melk, tussen de middag een bruine boterham met kaas, later in de middag ga ik heel goed op pepermunt (ja echt nog nooit zo veel pepermunt gegeten) en gember thee, maar dat hoef ik in de avond niet te proberen want dan werkt alleen zoute chips en water. Oja en voor ik ga slapen werkt alleen vanillevla. Herkennen jullie dit?
Zoo dit is precies hoe ik mij voel.. ik was al vrij snel best misselijk maar het wordt niet erger en het went wel een beetje. En bij mijn vorige zwangerschap had ik minder klachten maar veeel meer zekerheid. Ok en oa doordat ik meedeed aan een onderzoek 7 echo's in 1e trimester. En misschien juist nu door meer verhalen en kennis ben ik veel onzekerder terwijl ik mij zwangerder voel. En dat gevoel gaat dan steeds heen en weer.
Sinds ik gestopt ben met koffie/cappuccino is de misselijkheid/overgeven verdwenen. Koude kant&klaar koffie kan ik wel prima drinken. Ik was ook heel goed bezig met gezond eten maar sinds afgelopen weekend gaat dat erg moeizaam. En verder herken ik ook veel in het wel/niet zwanger voelen. Ik voel me echt lusteloos (kan ook door het warme weer komen) mijn borsten vallen echt uit mijn bh's, geen gezicht Maar heb net 2/3 maanden nieuwe bh's en vertik het om weer nieuwe te kopen.
Goeiemorgen dames, hoe is het met iedereen vandaag?! Ladies even iets, ik wist wel dat winderigheid een symptoom was, maar dat ik heb dus omgekeerd ik boer zooooveeeeeelll is echt niet normaal iemand die dit herkent ?! Voor de rest gaat het wel goed, mijn pijnlijke tepels zijn dus zo goed als verdwenen, en de misselijkheid is ook nog steeds ver te zoeken! Maar daar maak ik me niet zo heel veel zorgen meer over! Wel een beetje, moet wel toegeven maar het is goed..
Goeiemorgen, Ik heb gelukkig niet dat ik hele tijd moet boeren haha, Wel ben ik mijn vriend al 3 dagen aan het mishandelen in m’n slaap Ik slaap super onrustig en droom heel veel Pijnlijke borsten heb ik nog steeds, alleen de andere symptomen verdwijnen op m’n werk omdat ik dan gewoon teveel andere dingen aan m’n hoofd heb, werk nu zoveel en t is echt heftig qua intensiteit en escalaties op t moment. Zodra ik dan thuis kom plof ik op de bank en voel ik me verschrikkelijk, dan komt de misselijkheid, de krampen en de moeheid.. maar goed nog ff, ben aant aftellen tot de vakantie!
hi Meiden, Net de intake bij de verloskundige telefonisch gehad. ik heb de termijn echo een week kunnen vervroegen. 4 oktober hebben wij de termijn echo en 25 oktober de 13 weken echo. Omdat ik zoveel ben afgevallen heb ik na de 20 weken echo geen andere echo's meer. ook hoef ik voorlopig geen glucose test te doen. Heb ook geen goede BMI om thuis te kunnen bevallen. Volgende week hebben wij een betaalde echo. Zat er maar een klein luikje in je buik, zodat je naar binnen kon kijken. Omdat ik met afvallen bezig was, hield ik de cm's van mijn buik bij. Inmiddels is mijn buik al 4 cm gegroeid. Volgens de berekeningen ben ik 26 april uitgerekend.