Hier precies hetzelfde, heb ook last van een droge mond de hele dag dus ik moet wel drinken maar niks smaakt, en idd water of ranja gaat dan wel maar verder niet.. Heb gelukkig niet echt hoeven spugen, wel sochtends 2 keer gehad maar toen kwam er niks uit.. weet niet of het door de droge mond komt maar durf amper nog dicht bij mensen te praten, heb echt een verschrikkelijke adem.. en daar wordt ik dan zelf ook weer misselijk van Verder loopt het huishouden hier ook erg achter en heb ik zo’n behoefte aan m’n vakantie over 1,5 week! ff aftellen nog
Ik voel wel dat alles in mijn buik verschuift maar omdat ik al dikker ben valt het andere niet op. Al moet ik ook zeggen dat het al weg lijkt te gaan. Misselijk ben ik nog steeds regelmatig. En vooral enorm lusteloos. Ik heb nergens zin in en moet mezelf echt uit huis trekken om iets te doen. Vrijdag wordt onze oudste zoon geopereerd, ben vooral daarmee bezig. En werkzoeken is ook nog steeds een dingetje
Herkenbaar dames, sinds een paar dagen ben ik ook doorlopend misselijk. Gek genoeg begint het bij mij na het opstaan tot ik ga slapen. Ik hoef niet te spugen (kan ik sowieso al niet goed) maar wel vaak maagzuur wegslikken. Thuis komt er dus ook weinig uit mijn handen. Op mn werk vind ik het wel pittig met die kleuters om zo misselijk te zijn. Helaas valt er niet tegenop te eten, na het eten zakt het even een beetje weg maar na een half uur is het alweer terug! Tja die broeken, afgelopen week was het gelukkig mooi weer en kon ik jurkjes aan!
Hier ook een opgezet buikje, vooral na het avondeten. Broeken gaan nog wel. De misselijkheid was een paar dagen wat minder afgelopen week, maar gisteren had ik er wel de hele dag flink last van. Spugen hoef ik niet, soms wel kokken. Gisteren had ik zowel een lunchafspraak als 's avonds uit eten. Was erg moeilijk om iets te kiezen van de kaart, want alles stond me tegen... Drinken is ook nog steeds problematisch. Heb al veel geprobeerd, ook zelf water met smaakjes maken, maar het enige wat ik goed weg krijg is lichte ranja. Dus daar blijf ik maar even bij.
@Luipaard88 Oei hopelijk niet iets heel ernstigs met je zoon? Ik snap dat je dan vooral daarmee bezig bent! Pfff extra vervelend als je je dan zelf ook niet lekker voelt... Sterkte en succes!
Hier met vlagen misselijk en een heleboel hele zure oprispingen. Nog niet perse echt een buikje, althans ik kan het goed verbergen. Ben alleen zo moe, zo vreselijk moe ga soms wel 3x per dag een powernap doen hahaha. Werk 40 u in de zorg en moet me soms echt de dag doorslepen. Gister was ik bij de wax salon en dat deed zo zeer, niet het waxen maat de wax zelf voel de alsof het door mn huid heen brandde, ze vroeg ook gelijk 'Ben je zwanger ofzo ' daar kon ik me nog net uiteedden poeh. En morgen eindelijk de echo ik ben zo vreselijk benieuwd en vind het eerlijk gezegd heeel spannend. Bij mn vorige zwangerschappen heb ik er werkelijk geen seconde bij stil gestaan dat er ook wel iets mis kon gaan, nu na de miskraam ben ik toch wel heel zenuwachtig. Fijne zondag nog ladies
@Laragh @Niena01 de oudste wordt geopereerd aan zijn ogen. Hij heeft een oedeemblaas(vochtblaas) in zijn linkeroog zitten die zoveel druk geeft dat zijn netvlies is gescheurd en nu aan het splijten is. Zijn rechteroog heeft dit ook maar minimaal. Door de operatie hopen ze dat zijn zicht niet verslechterd en hij zijn oog zo lang mogelijk kan behouden. Niets doen zou betekenen dat hij mogelijk blind raakt en/of dat zijn oog stopt met groeien waardoor zijn oog verwijderd moet worden.
Voor de meiden die morgen de echo hebben, heel veel plezier en succes. En hopelijk zien jullie mooie kloppende hartjes ❤️
Zo, dat is niet niks zeg! Je zicht is zo belangrijk natuurlijk. Pfff. Hopelijk gaat de operatie goed en kan z'n oog nog heel wat jaartjes mee. Heel veel sterkte voor je zoon en je hele gezin!
Oh wat naar. Lijkt mij sowieso heel pittig om je kindje naar operatie te moeten brengen. Ook al is het op lange termijn beter voor hem. Sterkte!
@Rnsk: Sommige van mijn broeken krijg ik inderdaad ook al niet meer dicht. Maar ik ben niet slank van mezelf dus anderen merken het gelukkig nog niet zo. Ik ben ook echt vreselijk misselijk, de hele dag door. Soms zo erg dat ik er 's nachts wakker van lig. Ik slaap überhaupt nu echt al slecht. Het zou mij zelfs niet eens echt verbazen als ze volgende week vrijdag 2 hartjes zien omdat ik zoveel kwaaltjes nu al heb. @oktober91: Oh, alles smaakt anders inderdaad! Sommige dingen lust ik ineens echt niet meer terwijl ik er voorheen gek op was. @Luipaard88: Sterkte, hopelijk gaat de operatie helemaal voorspoedig. Zicht is echt wel belangrijk is onze maatschappij. Al heb ik 2 slechtziende en 1 blinde vriendin en die draaien toch ook prima mee in de maatschappij.
Ik presenteer jullie mijn kloppende snijboon! Alles ok en termijn 3 dagen vervroegd naar 28 april dus nu officieel bij jullie op de lijst hihi
♡ Uitgerekende datum♡ 15 april: 16 april: Luipaard88 - 33 jaar - 3de kindje 17 april: Oktober91 - 29 jaar - 4e kindje Laragh - 41 jaar - 3e kindje 18 april: 19 april: 20 april: Mandytje - 28 jaar - 2e kindje 21 april: 22 april: Rosavdk - 29 - 2de kindje 23 april: 24 april: 25 april: 26 april: Mama20152018 - 37 jaar - 3e kindje 27 april: GabrielaH - 26 jaar - 1e kindje Mentos8 - 34 jaar - 2e kindje 28 april: Rnsk - 30 jaar - tweede kindje Niena01- 35 jaar- 3e kindje 29 april: KJB - 30 jaar - 1e kindje 30 april: Rxll - 29 jaar - 1e kindje Sillemie - 32 jaar - 2e kindje Zwaluwtje13 - 32 jaar - 1e kindje Dompiewompie - 29 jaar - 4e kindje Niena01- 35jaar - 3e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (14) ♡ Afspraken♡ 13 september oktober91 - intake verloskundige Mentos8 - 1e (8weken) echo Niena01 -vroege echo 14 september oktober91- echo 15 september Miii - intake verloskundige Mama20152018 - echo 16 september Rxll - intake verloskundige + echo 17 september Rnsk - intake VK + echo 20 september Zwaluwtje13 - intake verloskundige + echo KJB - intake verloskundige + echo 22 september Laragh - termijnecho + afspraak vk 24 september Sillemie- vitaliteit echo 27 september Mentos8 -intake verloskundige Luipaard88 - Termijn echo en afspraak verloskundige GabrielaH - afspraak verloskundige 3 oktober GabrielaH - termijnecho 4 oktober Mama20152018 - termijnecho 15 oktober Sillemie - intake + termijnecho Sterretjes Lintje Reigertje Joy20 SamirsVrouwtje