♡ Uitgerekende datum♡ 15 april: Oktober91 - 29 jaar - 4e kindje 16 april: Luipaard88 - 33 jaar - 3de kindje 17 april: Laragh - 41 jaar - 3e kindje 18 april: 19 april: 20 april: Mandytje - 28 jaar - 2e kindje 21 april: 22 april: Rosavdk - 29 - 2de kindje 23 april: 24 april: 25 april: Miii - 35 jaar - 3e kindje 26 april: 27 april: GabrielaH - 26 jaar - 1e kindje Mentos8 - 34 jaar - 2e kindje 28 april: Rnsk - 30 jaar - tweede kindje Niena01- 35 jaar- 3e kindje 29 april: KJB - 30 jaar - 1e kindje 30 april: Rxll - 29 jaar - 1e kindje Sillemie - 32 jaar - 2e kindje Zwaluwtje13 - 32 jaar - 1e kindje Dompiewompie - 29 jaar - 4e kindje 10 mei: Nicky1983 - 38 jaar - 3e kindje (1e kindje samen) Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (16) ♡ Afspraken♡ 22 september Laragh - termijnecho + afspraak vk 24 september Sillemie- vitaliteit echo Niena01 - extra echo 27 september Mentos8 -intake verloskundige Luipaard88 - Termijn echo en afspraak verloskundige GabrielaH - afspraak verloskundige 29 september Nicky1983 - intake verloskundige 1 oktober Miii - termijnecho 2 oktober Niena01- termijnecho 3 oktober GabrielaH - termijnecho 5 oktober Rnsk - termijnecho 11 oktober Rxll - termijnecho 15 oktober Sillemie - intake + termijnecho 18 oktober Oktober91 controle vk 2 november Rxll - controle verloskundige Sterretjes Lintje Reigertje Joy20 SamirsVrouwtje mama20152018
Hoi meiden, hoe gaat het met iedereen. Ik had vandaag mn intake bij de verloskundige. Heel leuk om daar weer te zijn na 7 jaar bij dezelfde als toen. Ze was ook zo relaxt dat ik zelfs vrijdag een extra echo krijg omdat ik een beetje bang werd na alle "Mét kloppend hartje kan het nog misgaan verhalen" die ze natuurlijk wel moest vertellen. Hebben jullie toevallig al besloten of jullie een nipt doen of niet? Liefs
Wat fijn dat het meteen weer zo vertrouwd was! Ik ga idd voor de nipt. Mede vanwege mijn leeftijd en omdat het downsyndroom in mijn familie rondzwerft. Ik wil het gewoon weten als we een kindje mogelijk met downsyndroom krijgen.
Hey meid, hier gaat het wel rustig! En hoe is het voor de rest bij jou? Wat fijn dat de afspraak met de verloskundige zo goed verliep! En al helemaal fijn dat je gewoon even een extra echo kan krijgen! Ja, wij gaan ook voor de nipt ! Gewoon om idd alles te laten bekijken en de kansen de te weten!
Hoi, hier vandaag een goede termijnecho gehad. Wauw wat een verschil met een paar weken geleden. Een mooi kloppend hartje, goed gegroeid en alles zag er goed uit, voor zover ze konden zien natuurlijk. Ze ging hem even porren en we kregen een mooi dansje te zien. Ontzettend opgelucht weer! Ik ben vandaag op 11+1 gezet, uitgerekend 12 april. Dus val nu officieel eigenlijk buiten de groep
♡ Uitgerekende datum♡ 12 april: Laragh - 41 jaar - 3e kindje 15 april: Oktober91 - 29 jaar - 4e kindje 16 april: Luipaard88 - 33 jaar - 3de kindje 17 april: 18 april: 19 april: 20 april: Mandytje - 28 jaar - 2e kindje 21 april: 22 april: Rosavdk - 29 - 2de kindje 23 april: 24 april: 25 april: Miii - 35 jaar - 3e kindje 26 april: 27 april: GabrielaH - 26 jaar - 1e kindje Mentos8 - 34 jaar - 2e kindje 28 april: Rnsk - 30 jaar - tweede kindje Niena01- 35 jaar- 3e kindje 29 april: KJB - 30 jaar - 1e kindje 30 april: Rxll - 29 jaar - 1e kindje Sillemie - 32 jaar - 2e kindje Zwaluwtje13 - 32 jaar - 1e kindje Dompiewompie - 29 jaar - 4e kindje 10 mei: Nicky1983 - 38 jaar - 3e kindje (1e kindje samen) Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (16) ♡ Afspraken♡ 24 september Sillemie- vitaliteit echo Niena01 - extra echo 27 september Mentos8 -intake verloskundige Luipaard88 - Termijn echo en afspraak verloskundige GabrielaH - afspraak verloskundige 29 september Nicky1983 - intake verloskundige 1 oktober Miii - termijnecho 2 oktober Niena01- termijnecho 3 oktober GabrielaH - termijnecho 5 oktober Rnsk - termijnecho 11 oktober Rxll - termijnecho 15 oktober Sillemie - intake + termijnecho 18 oktober Oktober91 controle vk 20 oktober Laragh controle vk 2 november Rxll - controle verloskundige Sterretjes Lintje Reigertje Joy20 SamirsVrouwtje mama20152018
Dag dames vandaag een eerste echo gehad. Een mooi kloppend hartje gezien maar wel een week teruggezet, dus de datum staat voor nu op 5 mei.
Oh God, wat is dit prachtig zeg meid! Ben heel blij dat jullie een mooie termijn echo hebben gehad! En zelfs wat verder gezet!! Heb hier een paar vragen over! Heb jij ovu testen gebruikt? Komt het overeen met je eventuele ovutesten? Heeft dit meer te maken met alleen de groei van de Baby of dan ook daadwerkelijk met de bevruchting/innesteling dag.. En nog even een vraagje, wanneer ga jij bellen voor bloedprikken voor de NIPT, want je bent al voorbij de 11 weken , dus in principe mag je al gaan prikken toch?
Nee ik heb geen ovu testen gebruikt. Dit is puur gebaseerd op de gemeten lengte tijdens de echo. Ik kan het dus nergens echt mee checken. Ik heb idd meteen een nipt afspraak gemaakt voor morgen, vrijdag. Omdat het kon en omdat ik gisteren ook te horen kreeg dat ik volgende week onverwacht een week op reis moet voor m'n werk. Daardoor heb ik vandaag ook ineens moeten besluiten om m'n baas over m'n zwangerschap te vertellen. Was ik nog helemaal niet van plan en voelde ook heel raar. Vooral omdat onze ouders en zelfs onze zoontjes het nog niet weten. Pfff ik wil daar maar niet over nadenken, heel jammer maar door de reis moest het wel. Gelukkig reageerde hij heel verbaasd maar wel heel positief.
Net een hele mooie eerste echo gehad! En nu hebben we het ook aan mijn dochtertje verteld. Ze ging helemaal huilen omdat ze zo blij was
Hoii meiden, Heb me de afgelopen week heel slecht gevoeld dus niet meer gereageerd, ben zo misselijk Inmiddels ben ik aangekomen op Curaçao en voel ik me veel beter, zwemmen is echt een wondermiddel! @Laragh wat een goed nieuws en wat een verschil!, al een heel echt baby’tje nu @Dompiewompie ookal goed nieuws! Wat fijn dat je het hartje hebt gezien! jullie blijven toch wel lekker gezellig hier mee kletsen?
O jee, wat balen dat je je zo slecht hebt gevoeld. Hopelijk blijf je je beter voelen op vakantie en kun je lekker genieten! En ja, ik blijf hier gewoon mee kletsen hoor!
Wat fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad. En wat lief dat je dochtertje zelfs moest huilen van blijdschap!
Echt even rust pakken is het beste tegen de misselijkheid, dat zegt mijn gyn elke zwangerschap weer. Maar rust pakken thuis is bij mij toch zo goed als onmogelijk Dus fijn dat het nu beter gaat op Curaçao. Ben stiekem wel een beetje jaloers wij gaan volgen weekend naar Zeeland op mini vakantie, maar met 3 kleintjes en 2 honden betwijfel ik of dat heel relaxed gaat zijn Ik blijf ook graag hier kletsen trouwens
Hoe gaat het met iedereen? Wij zitten in quarantaine helaas, middelste dochter is positief getest. Wij waren donderdag nog negatief maar inmiddels heeft iedereen klachten dus denk dat we ook positief gaan zijn. Ik ben tot nu toe het ziekst van iedereen, denk ook icm zwangerschap kwaaltjes. Vooral erg hoofdpijn keelpijn en spierpijn, en wat koortsig. Om dat laatste maak ik me wel zorgen, koorts in de zwangerschap is niet goed natuurlijk (tis geen hoge koorts, meer verhoging of rond de 38) maar met de berichten deze wk dat paracetamol ook niet zonder gevaar zijn durf ik die ook niet zomaar te nemen. Hebben jullie nog tips? Ik hoop voor al dat ik niet erger ziek word, want las ook dat corona bij zwangeren heftiger kan verlopen.
O nee wat naar en zo vervelend dat je je ziek voelt! Ik hoop dat je snel mag opknappen. Zwanger zijn is met alle kwaaltjes soms al pittig genoeg! Sterkte en veel beterschap!