Uitgerekend 15-30 april 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Reigertje, 14 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rxll

    Rxll Actief lid

    8 mrt 2021
    140
    69
    28
    Vrouw
    Ohh pff, gelukkig hoef ik er niet uit om te plassen:p
    Maar vraag me af of ik me nou te druk maak of dat het gewoon bij de zwangerschap hoort..
    Het fijne is idd wel het inslaap vallen, voorheen had ik echt regelmatig plafonddienst:roflmao:
     
  2. Rosavdk1

    Rosavdk1 Lid

    4 aug 2021
    43
    27
    18
    Vrouw

    Ja slapen is echt drama! Smiddags dood moe en dan val ik in slaap maar s avonds echt niet. Lig maar te woelen en elk uur wakker. Ik blijf ook maar hoofdpijn houden , is al drie dagen non stop :confused:

    en hebben jullie het ook zo warm!?
     
  3. Rosavdk1

    Rosavdk1 Lid

    4 aug 2021
    43
    27
    18
    Vrouw
    ik heb me gister aangemeld en kreeg een berichtje dat ik na het weekend gebeld word! Echt leuk. Ik had 16 juli mijn eerste dag laatste ongesteldheid dus gok dat ik vijf weken ben. Not sure! En jij?
     
  4. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.556
    3.020
    113
    Vrouw
    Ik 22 juli eerste dag laatste menstruatie. Woensdag aanstaande, zit ik dan precies op de 5 weken!! Ik denk eerlijk gezegd dat jij dan een paar verder bent.. je kan altijd makkelijk berekenen met een zwangerschap calculator, via Google zoeken, krijg je wel een paar sites! Ik vind de calculator van Babytjes.nl wel het aller leukste ! Je kan daar veel berekeningen doen!
     
  5. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.556
    3.020
    113
    Vrouw
    Dames ik zit even met een dilemma, of een dip als het ware:$ ik voel sinds gisteren ofso, van die rare luchtbelletjes, maar dan in de vagina:eek::oops: herkent iemand die al eerder zwanger is geweest dit!! Heel eerlijk mijn andere zwangerschappen liepen echt vroeg mis en ik zat ook niet echt bezig met symptomen zoals ik dat nu ben:cry: en net bij het douche ( sorry als het TMI is dames echt :$) had ik wat rekbaar slijm, net zoals de dagen voor eisprong en raar genoeg, heb ik dat ook een dag of twee voordat m'n maandstonden zich presenteren :cry::cry: ik kan nu echt huilen!!!! Ik maak me even duidelijk, het is geen spotting, van geen ene manier, maar ik heb dat dus wel ook voordat ik ongesteld moet worden.. owwwwhhhhh , morgen doe ik de andere Clearblue digital, die heeft dus afgelopen maandag 2-3 gegeven op 12 dpo, ik ben benieuwd wat ie morgen aan gaat geven :$
     
  6. Rxll

    Rxll Actief lid

    8 mrt 2021
    140
    69
    28
    Vrouw
    nou dan zal het er wel gewoon bij horen ben ik bang:eek:
    Jaa ik heb t ook veel warm, vooral savonds in bed..
     
  7. Rosavdk1

    Rosavdk1 Lid

    4 aug 2021
    43
    27
    18
    Vrouw
    ja ik geloof dat dat er wel echt bij hoort , dat rare slapen! :roflmao:
     
    Rxll vindt dit leuk.
  8. Rosavdk1

    Rosavdk1 Lid

    4 aug 2021
    43
    27
    18
    Vrouw

    Oei. Dat zou ik echt niet weten.. ik heb niks verloren en de vorige keer ook niet. Wel gewoon wat vocht of waterige afscheiding ofzo maar echt minimaal. ik duim voor je dat alles goed gaat.
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  9. Rxll

    Rxll Actief lid

    8 mrt 2021
    140
    69
    28
    Vrouw


    ohnee, ik ben een newbie met zwangerschappen maar ik heb hier geen last van. probeer je niet te druk te maken, ookal snap ik als je dat wel doet.. als je test 2/3 weken aan gaf zal dat vast ook zo zijn! Morgen ff de test afwachten, helaas is het wachten altijd zo vervelend.. maar meer kun je niet doen op het moment
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  10. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Spannend Reigertje, hopelijk een goede zwangerschap! Sterkte deze 10 dagen nog tot de 31e!
     
  11. Rnsk

    Rnsk Bekend lid

    7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    #91 Rnsk, 21 aug 2021
    Laatst bewerkt: 21 aug 2021
    Ooh ik heb hier ook zo'n last van.. slaap ook veel minder.. en ik ben wel echt moe! Maar in slaap vallen, ho maar.
     
  12. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ik snap dat je hier onzeker van wordt maar ik denk dat dit geen symptomen zijn dat het mis loopt, in al mijn zwangerschappen was mijn afscheiding ook heel verschillend, van veel tot weinig, van vloeibaar tot dik, van rekbaar tot stug. Hopelijk een mooie test morgen, maar wat netjes dat hij op 12dpo al 2-3 gaf, dan ben je nu dus ongeveer 4,3 wk zwanger? Hou er dan rekening mee dat hij morgen ook nog 2-3 geeft, niet dat je dan in paniek raak, want 2-3 is prima voor jouw termijn. Succes!
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  13. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.556
    3.020
    113
    Vrouw
    Lief dames, ik kan idd nu niet veel doen! Over die luchtbelletjes heb ik wel opgezocht en wat daar uitkomt is een beetje verdeeld.. heb oude topics van Zp gevonden waar dames dit ook met hun zwangerschap hadden maar ook dames die zeggen het niet te herkennen tijdens zwangerschap. Maar dan is het feit dat niet elke lichaam hetzelfde is en ook niet elke zwangerschap het zelfd is!
    Morgen test maar afwachten! In iedergeval bedankt dames en een fijne avond!! Liefs
     
  14. Rnsk

    Rnsk Bekend lid

    7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Hee lieve schat, ik weet het ook niet precies, maar ik zou proberen het los te laten en nog niet de clearblue te doen morgen. Je hebt best kans dat hij nog 2-3 aangeeft en dan ben je nog meer in de stress, terwijl het helemaal niets hoeft te betekenen. Voor 3+ heeft hij best veel hcg nodig! Voor nu: geen bloed is goed en geeft moed!! Dikke digitale knuffel!
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  15. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.556
    3.020
    113
    Vrouw
    Oh zo lief!! En klopt ik ben vandaag 4 weken en 3 dagen zwanger! Ik begrijp de banner niet, hij wilt niet mee werken:confused: Ja dat heb ik idd wel in m'n achterhoofd! Zou ik idd wel prima vinden voor m'n termijn! Ik schrok eigenlijk van de 2-3 op 12 dpo hahaha.
    Heel erg bedankt, het heeft me wel wat gerustgesteld jou ervaring!
    Een fijne avond :)
     
  16. Rnsk

    Rnsk Bekend lid

    7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Tot nu toe vooral moeite met slapen/inslapen. Verder nog niet echt! Ik voel wel m'n buik regelmatig, wat menstruatie-achtig gevoel. M'n borsten beginnen wat gevoeliger te worden. Nog geen last van misselijkheid, dat begon vorige keer rond een week of 6. Daar zie ik wel tegenop, ik had er vorige zwangerschap echt wel last van, hopelijk valt het deze keer mee..
     
  17. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.556
    3.020
    113
    Vrouw
    Dankjewel meid!! Ja ik weet dat zolang er geen bloed is het meestal wel goed zit.. maar bij m'n vorige miskramen moest ik die pillen in nemen want mijn lichaam wilde het vruchtje niet afstoten :$ dus ik had toen ook geen bloed maar het was wel zwaar mis! Ik zou bij de eerste 11 weken zijn en toen ik de termijn echo kreeg bleek dus dat het vruchtje gestopt was met groeien bij 7 weekjes:$ dus vandaar dat ik nu ook een vroege vitaliteit echo krijg!
    Maar het hoeft idd nu niet zo te zijn maar maakt me wel bezorgd! Heel erg bedankt meid, heel lief en voor jou ook een fijne avond hea!!
     
  18. Rnsk

    Rnsk Bekend lid

    7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Oh wat naar.. ik hoop voor je dat het goed komt! Hoe is het vandaag met je?
     
    Joy20 vindt dit leuk.
  19. Rnsk

    Rnsk Bekend lid

    7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Ooh wat ontzettend verdrietig voor jullie :( ik kan je onzekerheid heel erg goed begrijpen! Ik snap dat je dan extra bezorgd bent. Ik hoop voor je dat alles gewoon goed is! En fijn dat je een extra vitaliteitsecho krijgt, dat is vast een fijn gevoel. Jij ook fijne avond en slaap lekker alvast!
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  20. Reigertje

    Reigertje Actief lid

    6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Ik heb net een flinke huilbui gehad.
    Begin vd avond uit het niets weer iets bruin verlies en later op de avond serieuze krampen die ik nu nog steeds heb. Ik ging net naar het toilet met het idee dat het voorbij was, maar nu verlies ik niets meer.

    wat een onzekere periode is dit toch.. ik reken nu eigenlijk al op een slechte echo de 31e..
     

Deel Deze Pagina