Hier niet heb daar allemaal geen energie voor. Kids zijn mee geweest voor de echo en hebben daarna een filmpje gemaakt voor de familie. Meer niet.
Nee, ik weet nooit iets leuk te verzinnen. Ik heb nu wel mijn ouders eerst 2 dagen laten geloven dat we er weer een jongetje bijkregen. En dan samen namen verzinnen voor een jongetje en alles Hun gezicht toen ik zei dat het toch een meisje was hahahaha. Lekker flauw maar ik heb er echt veel plezier mee gehad
Haaaaiii meiden, even afwezig geweest ivm kapotte telefoon maar sinds het weekend een nieuwe en weer up en running! Gelukkig maar 4 pagina's bijlezen. Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we een broertje krijgen!! Helemaal in de hemel met mn 3 jongens! Vind het zo mega leuk!
Sterkte meis! Xylametazoline mag je gewoon gebruiken dacht ik... Maar niet te lang. Ziek goed uit hoor
Wat gek bij mij zei ze vanaf 15 weken pas te kunnen zien. Daarvoor is het geslacht nog in ontwikkeling zei ze en kan de echoscopiste het dus fout zien
Ja klopt met 14 weken is nog superonzeker en slecht te zien. Dat zou helemaal erg zijn dat je abortus wil omdat het geslacht je niet aan staat en dan blijkt het verkeerd gezien te zijn.
Dank je. Ja ik vind zo eng om dingen te nemen maar volgens mij zetten ze wel als extra voorzorg erop dat het als zwangere niet mag. Zelfs op mijn ascal die ik juist voor de zwangerschap slik staat dat maar tot 6 maanden zwangerschap mag (en gynaecoloog zei to 36 weken)
Haha. En ja dat heb ik ook. Ik hoef er geen feest van te maken maar gewoon een foto of filmpje maar zelfs daar geen inspiratie voor... Bij mijn dochter hebben we blikjes Mexicaans XXbier aan mn schoonfamilie gegeven maar die snapten er niks van (of vonden apart cadeau). En toen we vertelden waarom we het gaven wisten ze niet meer of XX nou een jongen of meisje was.. dus toen aan anderen maar gewoon gezegd het is een meisje. Wel zo makkelijk.
Beterschap @Mentos8 hoe gaat het nu met je? Leuk dat veel het geslacht al weten! Hier blijft het een verrassing tot de geboorte.
Heb jij het ook niet gehad tijdens je zwangerschap? Lang last van gehad? Het gaat wel wat beter! Vooral nog heel moe en hoofdpijn maar wat is zwangerschap en wat corona. Ben wel bang om mij weer slechter te voelen als ik hele dag moet werken en niet meer overdag kan slapen enzo. Maar gaan we zien morgen!
Klopt ja, 7 weken geleden inmiddels, was toen 11 weken zwanger. We zijn weer goed hersteld, al blijf ik echt enorm moe, maar ik wijt dat meer aan de zwangerschap eigenlijk. Veel last van m'n bekken, dat kost ook energie. Moest je vandaag weer werken? Hoe ging dat? Rustig aan opbouwen hoor, corona kan zon lange nasleep hebben!
Niet zo goed haha. Na halve dag gestopt en middagdutje van 3 uur gedaan. Maar vandaag wel wat beter. Voelt gewoon ook alsof ik weer conditie moet opbouwen na 1.5 week ziek thuis. En heb echt een nesteldrang ofzo. Door dat thuis zitten wil ik alles extreem schoon hebben en heel veel weggooien. En dan boos worden dat mn vriend niet a la minute naar grofvuil kan rijden.
@Mentos8: hahaha, ik had dat al helemaal aan het begin. Waar we de babykamer willen was eerst rommelkamer. Zodra we wisten dat ik zwanger was moest en zou die kamer meteen opgeruimd worden . We hebben voor donderdag een geslachtsbepalingsecho ingepland. Ik kon echt niet meer wachten. Dus nog 4 daagjes en we weten of het een jongen of een meisje is . Verder dacht ik dat het eindelijk een beetje beter ging met de misselijkheid. Deze week 3 dagen zonder medicatie gedaan en dat ging prima tot gisteren… halve nacht boven de wc gehangen en sindsdien weer continu misselijk.
Dag dames hoe gaat het hier met iedereen? Ik moet even klagen dus hier komt ie: Ik voel me nog steeds er vaak misselijk en ben het zoooo beu. En ik voel me zo log en zwaar, nu al. Gewoon het gevoel dat mijn lichaam niet kan volgen. Dat ik 25 kilo extra meesleep van de vorige zwangerschap merk ik nu goed. Ook heb ik veel last van wat ik denk dat bandenpijn is. Geen tijd om te rusten overdag helaas. En ‘s nachts lig ik urenlang wakker om dan tegen 6 toch in slaap te vallen en dan gaat de wekker Zo dat was het, even klagen en weer door @Zwaluwtje13 hoe gaat het nu met jullie? Weten jullie al meer?