Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, maar tot nu is er niet echt sprake van inleiding of iets dergelijks dus vandaar dat ik mezelf ( en onze bed) wil behoeden voor het geval m'n vliezen breken.. misschien breken m'n vliezen niet eens vanzelf, we gaan het zien
Ik had vorige keer een start zoals in de film. Gebroken vliezen en echt zo'n plens. En heel snel daarna al heel serieuze weeën. Ook echt op moment dat vriend thuis was, toen we net klaar waren met opruimen en ik vaatwasser aandeed. Zo stom maar denk nu dat het precies weer zo gaat.
Het is niet stom hoor dat je denkt dat het weer zo gaat. De eerste keer is onbekend en weet je gewoon niet wat je precies kan verwachten. Nu vergelijk je het toch met een eerdere zwangerschap/bevalling, wat logisch is. Ik zou me nu echt rot schrikken als het zou beginnen met een plens water al zou het natuurlijk wel kunnen gebeuren.
Haha was ook wel beetje schrikken. en daarna vooral van shit ik moet kijken of ze in vruchtwater gepoept heeft maar hoe doe ik dat in de praktijk?? Ik had wel echt idee dat lichaam of de baby zoiets had van ok, het is opgeruimd/schoon, papa is thuis nu kan het beginnen, want het kwam echt zo na de laatste handeling. Ik wil niet op koningsdag bevallen dus dacht dan gewoon de drukte op te zoeken dan komt mn lichaam ook niet in chill-stand en dus geen bevalling.
Is er nog iemand die niet in ziekenhuis wil bevallen (en die keuze heeft)? Ik twijfel tussen geboortecentrum en thuis. Eerste lijkt mij beter maar ik heb nu al geen zin om tijdens de weeën te moeten verplaatsten (hoewel maar 10 min rijden is)
Als ik zou kunnen kiezen tussen thuis of geboortecentrum zou ik voor thuis gaan. Lijkt me wel heel fijn gewoon in je eigen huis te kunnen bevallen. Zelf kies ik voor het ziekenhuis. Ik ben niet medisch maar ik moet wel in het ziekenhuis bevallen ivm lage placenta. Ik krijg ook direct een infuus, dus dan ben ik wel medisch Hahaha goede instelling wat koningspaar betreft. Gewoon druk bezig zijn de dag ervoor en die dag zodat je lichaam geen rust krijgt. En de dag erna komt de baby zo op de wereld
Hey dames, wat een heerlijk weertje was het vandaag toch?! Wat heeft iedereen deze middag gedaan? Wij zijn lekker een stukje gaan wandelen en ik moet jullie zeggen ik voel bont en blauw aan van beneden Echt bizar .. lopen is echt zo awkward geworden en met de dag lijkt het erger
Ik zit in de middag vaak even in de tuin. Onze tuin is vaak windstil of met weinig wind maar wel vol zon. Dus even bijkomen in het zonnetje terwijl ik de kinderen even laat uitleven in de tuin.
♡ Uitgerekende datum♡ 12 april: Laragh - 41 jaar - 3e kindje 15 april: Oktober91 - 29 jaar - 4e kindje 16 april: 17 april: 18 april: Luipaard88 - 33 jaar - 3de kindje een meisje 19 april: 20 april: Mandytje - 28 jaar - 2e kindje 21 april: Jojo2021 - 33 jaar- 2e kindje een meisje 22 april: Rosavdk - 29 - 2de kindje 23 april: 24 april: GabrielaH - 27 jaar - 1e kindje - een jongen Mentos8 - 34 jaar - 2e kindje 25 april: Miii - 35 jaar - 3e kindje - een jongen 26 april: Rnsk - 30 jaar - 2e kindje - een jongen 27 april: 28 april: Niena01- 35 jaar- 3e kindje een jongen Rxll - 29 jaar - 1e kindje - een jongen 29 april: KJB - 30 jaar - 1e kindje 30 april: Zwaluwtje13 - 32 jaar - 1e kindje 5 mei Dompiewompie - 29 jaar - 4e kindje - een meisje 6 mei: Sillemie - 32 jaar - 2e kindje - een meisje 10 mei: Nicky1983 - 38 jaar - 3e kindje (1e kindje samen) - verrassing Jongen (5) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (11) ♡ Afspraken♡ 25 maart Luipaard88 - groei echo 27 maart Luipaard88 - controle verloskundige Sterretjes Lintje Reigertje Joy20 SamirsVrouwtje mama20152018
Ik vind het geboortecentrum ook wel fijn en "veilig" en dan heb je die troep niet in huis, maar mag je wel zo lang als je wilt blijven liggen (ziekenhuis kan je weer zo naar huis gestuurd worden) en ze hebben een lekker grote douche. Naja ik beslis pas op moment zelf. Wel fijn om opties te hebben.
Zoo ik ben moe, niet normaal! Ik probeer nog wel veel te bewegen, moet nog werken en heb weer corona. Dus het is vast niet raar maar het valt mij echt tegen. Ga echt om 8 uur naar bed.
Ja in de zomer is het soms echt te warm. We hopen dit jaar een overkapping te kunnen plaatsen voor iets meer schaduw. Gelukkig is onze tuin groot genoeg voor een opzet zwembad zomers, dat is ook wel erg fijn.
Het zijn de laatste loodjes hè dan breekt die vermoeidheid extra door. Al helemaal als je dan ook nog ziek bent en moet werken. Is het niet mogelijk om al te stoppen met werken/verlof?
Wat vervelend dat je je zo voelt. Hier nu ongeveer 2 weken na de corona en merk vooral nog de verkoudheid en hoesten.. Gelukkig. Moe ook nog wel, maar dat is echt meer dat nu de laatste loodjes zijn aangekomen en ik geniet wel van mijn verlof nu.
♡ Uitgerekende datum♡ 12 april: Laragh - 41 jaar - 3e kindje 15 april: Oktober91 - 29 jaar - 4e kindje 16 april: 17 april: 18 april: Luipaard88 - 33 jaar - 3de kindje een meisje 19 april: 20 april: Mandytje - 28 jaar - 2e kindje 21 april: Jojo2021 - 33 jaar- 2e kindje een meisje 22 april: Rosavdk - 29 - 2de kindje 23 april: 24 april: GabrielaH - 27 jaar - 1e kindje - een jongen Mentos8 - 34 jaar - 2e kindje 25 april: Miii - 35 jaar - 3e kindje - een jongen 26 april: Rnsk - 30 jaar - 2e kindje - een jongen 27 april: 28 april: Niena01- 35 jaar- 3e kindje een jongen Rxll - 29 jaar - 1e kindje - een jongen 29 april: KJB - 30 jaar - 1e kindje 30 april: Zwaluwtje13 - 32 jaar - 1e kindje 5 mei Dompiewompie - 29 jaar - 4e kindje - een meisje 6 mei: Sillemie - 32 jaar - 2e kindje - een meisje 10 mei: Nicky1983 - 38 jaar - 3e kindje (1e kindje samen) - verrassing Jongen (5) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (11) ♡ Afspraken♡ 23 maart Jojo2021 groei echo en controle verloskundige 25 maart Luipaard88 - groei echo 27 maart Luipaard88 - controle verloskundige Sterretjes Lintje Reigertje Joy20 SamirsVrouwtje mama20152018
Dat is dan ook wel echt lang als je nog steeds zoveel last hebt van hoesten en verkoudheid! Ja is ook lastig welk deel corona en welk deel zwangerschap is. Mijn vriend zit ook t/m zaterdag in buitenland, dus met dochter alleen thuis, dat helpt ook niet. @Luipaard88 nog 1 weekje tot verlof! Wilde tot 4 weken voor uitgerekende datum doorwerken maar toch maar 4.5 van gemaakt.
Ik hoorde van anderen dat het ook nog wel tot 3 maanden kan aanhouden (hoesten, verkouden etc)... Ik hoop het niet. Hihi. Succes met je laatste werkweek.
♡ Uitgerekende datum♡ 12 april: Laragh - 41 jaar - 3e kindje 15 april: Oktober91 - 29 jaar - 4e kindje 16 april: 17 april: 18 april: Luipaard88 - 33 jaar - 3de kindje een meisje 19 april: 20 april: Mandytje - 28 jaar - 2e kindje 21 april: Jojo2021 - 33 jaar- 2e kindje een meisje 22 april: Rosavdk - 29 - 2de kindje 23 april: 24 april: GabrielaH - 27 jaar - 1e kindje - een jongen Mentos8 - 34 jaar - 2e kindje 25 april: Miii - 35 jaar - 3e kindje - een jongen 26 april: Rnsk - 30 jaar - 2e kindje - een jongen 27 april: 28 april: Niena01- 35 jaar- 3e kindje een jongen Rxll - 29 jaar - 1e kindje - een jongen 29 april: KJB - 30 jaar - 1e kindje 30 april: Zwaluwtje13 - 32 jaar - 1e kindje 5 mei Dompiewompie - 29 jaar - 4e kindje - een meisje 6 mei: Sillemie - 32 jaar - 2e kindje - een meisje 10 mei: Nicky1983 - 38 jaar - 3e kindje (1e kindje samen) - verrassing Jongen (5) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (11) ♡ Afspraken♡ 17 maart GabrielaH - gynaecoloog 23 maart Jojo2021 groei echo en controle verloskundige 25 maart Luipaard88 - groei echo 27 maart Luipaard88 - controle verloskundige Sterretjes Lintje Reigertje Joy20 SamirsVrouwtje mama20152018
Vandaag de groei echo gehad en er is dus idd sprake van polyhydramnion, maar wat goed is is dat the Little Nugget goed gevuld maagje heeft en goed beweegt en in principe ook goed op groei is.. morgen ochtend afspraak bij de gynaecoloog om te bespreken hoe en wat nu verder. Zijn hoofdomtrek valt deze keer wel iets kleiner, wordt geschat rond de 33 weken en 2 dagen maar zijn geschatte gewicht is 250g meer dan de gemiddelde rond deze termijn..