Uitgerekend 15-30 april 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Reigertje, 14 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnsk

Rnsk Bekend lid

7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Ik slik nu ABC plus bij zwangerschap van Holland&barett. Ik wil nog extra calcium gaan slikken, want ik heb gelezen dat dat de kans op zwangerschapsvergiftiging verkleind. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap vanaf week 36 ongeveer zwangerschapsvergiftiging ontwikkeld en ben met 36+2 ingeleid. Ook is mijn dochter dysmatuur geboren, dus ik val vanaf 12 weken waarschijnlijk onder de gynaecoloog.

2. Rnsk

Rnsk Bekend lid

7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Het begon bij mij met flink roze met afvegen woensdagavond. Daarna nog een keer met een stolsel. 's Nachts nog eruit geweest om te plassen, toen was het nog minimaal roze en donderdag tot eind van de middag elke k er met afvegen een heel klein beetje bruinverlies nog. Sindsdien niet meer! Ik had woensdagavond voor het verlies ook wat sterkere ongesteldheidskrampen leek het.. ik was er echt van overtuigd dat het mis zou zijn, maar nu heb ik geen verlies meer en gisterochtend was mijn test weer mooi opgelopen. Ik wacht het dus nog maar verder af.

Rosavdk1 vindt dit leuk.
  3. Rnsk

Rnsk Bekend lid

7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Ik heb het via de website van lilypie gedaan! Volgens mij kom je daar als je op mijn banner klikt. Je moet dan uiteindelijk de code in je onderschrift zetten en dan komt het er te staan!

Rxll vindt dit leuk.
  4. Rosavdk1

Rosavdk1 Lid

4 aug 2021
    43
    27
    18
    Vrouw
    Bedankt voor het delen!❤️ Het klinkt alsof het goed zit ! Je leest ook wel echt dat het erbij kan horen. Maar als het dan bij jezelf gebeurt denk je toch weer helluuuppp Hahah. Pff nou ik ga er maar vanuit dat het hier niks betekend en dat t goed zit. Echt wel heel erg dat ongi gevoel laag in me buik

Rnsk vindt dit leuk.
  5. Rnsk

Rnsk Bekend lid

7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Dat heb ik ook! Ik heb ook gelezen dat het je banden al kunnen zijn, omdat je baarmoeder al oprekt. Ik vond het nog wel erg vroeg, maar ik heb precies hetzelfde gevoel.

6. Rnsk

Rnsk Bekend lid

7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Vanmorgen toch nog getest en ik begin er steeds iets meer vertrouwen in te krijgen. De onderste is van vandaag :)

Bijgevoegde bestanden:

miii, Rxll, Joy20 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dame, :thumup: ik ben zo blij voor je meid!!!! Yoehoe! Hopelijk blijven ze mooi oplopen. Ga je ergens van de week nog een streepjes test doen of denk je dat je een digitale gaat doen of allebei?:p

8. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Oh die ziet er goed uit!!

Rnsk vindt dit leuk.
  9. Rnsk

Rnsk Bekend lid

7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Ik heb nog wat dipstick testen over, dus ben nu om de dag aan het testen :) ik heb vorige week al een clearblue digital gedaan! Ik denk donderdag? Toen kreeg ik 2-3. Ik heb er nog eentje over, misschien doe ik die nog volgende week. Ik kijk eventjes aan, want als ik weer 2-3 krijg, zou ik weer (zonder dat het nodig is) onzeker worden. Voor nu ben ik hier erg blij mee :)

10. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Owwhh sorryy:oops:
    Ik begrijp ja! Ik heb ook best vroeg die 2-3 gehad en wilde dan van het weekend de andere doen maar deed gewoon Kv test want idd is nog vroeg en kan er zomaar weer een 2-3 verschijnen.. en dan ga je je idd zorgen maken zonder dat het nodig is! Nou, ik hoop dat de streepjes mooi blijven oplopen mama! :oops::thumup:

11. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Meiden ik heb meer rood verlies nu. Net het ziekenhuis gebeld maar die kunnen nu niks, alleen als het volop bloed wordt, dan moet ik terug bellen.
    Hcg standaarden zijn zo ruim dat ze daar waarschijnlijk nu niet aan kunnen zien of het goed zit of niet..

Ik heb dit vorig jaar september ook meegemaakt na een cryo terugplaatsing alleen toen was het nog iets vroeger..

12. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Hai.. ik ben toevallig net zo ver als jij en ook sinds vanavond rozig bloedverlies en nu lijkt het wat meer te worden. Ik mag zo langs voor een echo. Pff wat is dit zenuwslopend zeg!!

13. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Wat een onzekerheid meid! Maar dus stel, "dat het volop bloed" wordt?! Kan je dan wel langs voor een echo of dergelijk? Want ik zou dan in jou geval gewoon zeggen dat het "wel" zo is zodat ze je snel helpen en dat je zo ook meer te weten komt?! Ik weet niet dat zou ik in iedergeval doen, want sommige ziekenhuizen zijn echt slap om het maar zo te zeggen en dan ja zeggen ze dat in een vroege stadium ze toch niks kunnen zien of onderscheiden maar dat kunnen ze dus echt wel!!!

14. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh nee toch!! Wat een onzekerheden allemaal dames!! Maar gelukkig kan jij wel gelijk voor een echo!! Ga jij via ziekenhuis ? Ik hoop dat alles goed gaat meid!!!

15. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Bah :(
    Wat fijn dat jij wel langs mag voor een echo. Ik vind het beleid van mijn ziekenhuis zo kut :(

loop jij ook bij het ziekenhuis, of een verloskundige?

16. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Wel via verloskundige.. omdat mijn vorige zwangerschap ook in miskraam is geëindigd mocht ik eerder langs komen. Ik ben echt heel bang

17. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Via verloskundige.. omdat ik al eerder een miskraam heb gehad denk ik?
    Hoe gaat het nu bij jou?

18. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Ja ik vind het ook zo’n belabberd iets dat ze me niet gewoon laten komen om te checken of het goed zit. Ik neem aan dat dat wel mag als het veel bloed wordt, Maarja om dat nou te faken.. kom ik daar en is het spontaan weer minder geworden? :o: Het is nu alleen nog met afvegen maar wel meer bloed erbij dan afgelopen week…

19. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Bij mij is het vorig jaar na een cryo terugplaatsing ook mis gegaan, dat was alleen al in dezelfde week als van de positieve test. Nu dus een weekje later..

Het is alleen bij het afvegen nog, maar wel meer bloed erbij dan afgelopen week.

hoe laat mag je voor een echo? Ik hoop dat alles gewoon goed zit bij je ❤️

20. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Och bij mij was het ook binnen een week na positieve test. Ben jij nu ook sinds je weer weet dat je zwanger bent zenuwachtig?

misschien moet je ze gewoon weer bellen en jou gevoel uitleggen. Ik denk dat ze zoveel onrust en stress ook niet goed voor je vinden! Bij mijn eerste miskraam mocht ook zelfde dag gewoon langs komen door dat ik aandrong.. ik leef met je mee! Hopelijk is het bij ons allebei niks!!

Deel Deze Pagina