Willen jullie ook mee doen aan moeders voor moeders? Het lijkt mij wel een mooi initiatief aangezien ik zelf zwanger ben geworden dmv IVF.
Appeltaartje, wanneer had jij je eerste positieve test en was dat een vroege test? Jij weet precies de dag van jouw terugplaatsing, ik natuurlijk niet. Maar ik heb wel elke dag belachelijk veel testen gedaan dus weet wel vanaf wanneer m'n hcg meetbaar was. Misschien kan ik wat preciezer rekenen met jouw data.
Ik geloof na alle berichten over mvm niet meer zo in de goede intenties van het bedrijf. Zou er even goed op Google voor informatie. Zelf besloten dit keer daarom niet mee te doen.
Ik had op 13 april in de avond een hele licht positieve test. 17 april was mijn NOD. Op 20 april had ik knal testen.
Dit is exact het soort lifehack waar ik fan van ben. Ze moet het inderdaad niet weten en als je hoofd dan gerustgesteld is: hoera. Inderdaad, heel blij met de plots verkleinde kans op een miskraam, maar voor mij is de grote horde de vlokkentest. Verder probeer (lukt niet altijd) ik me voor te houden dat ik vroege miskramen niet in de hand heb, net zoals de uitslag van de NIPT. Maar van mijn genetische ziekte heb ik weet en die wil ik liever niet doorgeven (ik ben zo goed als drager en heb dus geen last). Ochja. First things first. Ik hoop op een goeie echo voor jou.
Wat was ik zenuwachtig, (het was tenslotte mijn 3e keer een 1e echo afgelopen jaar...) Maar nu eindelijk goed nieuws!! Het hartje klopt mooi, de termijn ook (ze kwam op 7 weken uit) en we zijn zooo blij en dankbaar! Het blijft natuurlijk spannend allemaal, maar dit is zo fijn. Over 2 weken mag ik alweer, zodat we niet zolang moeten wachten in spanning. Echt heel lief, gelukkig dezelfde vk als de vorige keren dus ze snapt de spanning goed.
15 december DaJeLe - 4e kindje (3e uit mijn buik) Clarajilla - 3de kindje 16 december 17 december 18 december Mamavan123 - derde kindje LolaFie - eerste kindje 19 december 20 december 21 december 22 december Kim11 - derde kindje 23 december 24 december 25 december (kerstkindje): Appeltaartje121 - eerste kindje 26 december pcosxx - eerste kindje MarPJ97 - eerste kindje 27 december 28 december 29 december 30 december bonneil - eerste Afspraken april: 28 april - DaJeLe - 1e echo 28 april - Lolafie - 1e echo Afspraken mei: 2 mei - clarajilla- eerste echo 9 mei - mamavan123 - eerste echo 9 mei - DaJeLe - 2e echo 11 mei - appeltaartje121- eerste echo 15 mei - DaJeLe - intake 15 mei - MarPJ97 - eerste echo 16 mei - pcosxx - controle + eerste echo 23 mei - DaJeLe - termijnecho 30 mei - mamavan123 - termijn echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (1) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij
15 december DaJeLe - 4e kindje (3e uit mijn buik) Clarajilla - 3de kindje 16 december 17 december 18 december Mamavan123 - derde kindje LolaFie - eerste kindje 19 december 20 december 21 december 22 december Kim11 - derde kindje 23 december 24 december 25 december (kerstkindje): Appeltaartje121 - eerste kindje 26 december pcosxx - eerste kindje MarPJ97 - eerste kindje 27 december 28 december 29 december 30 december bonneil - eerste Afspraken april: 28 april - DaJeLe - 1e echo 28 april - Lolafie - 1e echo Afspraken mei: 2 mei - clarajilla- eerste echo 9 mei - mamavan123 - eerste echo 9 mei - DaJeLe - 2e echo 11 mei - Lolafied - 2e echo 11 mei - appeltaartje121- eerste echo 15 mei - DaJeLe - intake 15 mei - MarPJ97 - eerste echo 16 mei - pcosxx - controle + eerste echo 23 mei - DaJeLe - termijnecho 30 mei - mamavan123 - termijn echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (1) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij
Hallo dames, ik kom me hier ook aanmelden. Na meer als 2 jaar proberen en vlak voor de overstap naar IVF mocht ik eindelijk positief testen. Hoewel het soms nog onwerkelijk aanvoelt, begint het stilaan binnen te dringen. 19 mei heb ik mijn 8 weken echo. Hoop zo dat het goed blijft gaan!
15 december DaJeLe - 4e kindje (3e uit mijn buik) Clarajilla - 3de kindje 16 december 17 december 18 december Mamavan123 - derde kindje LolaFie - eerste kindje 19 december 20 december 21 december 22 december Kim11 - derde kindje 23 december 24 december 25 december (kerstkindje): Appeltaartje121 - eerste kindje 26 december pcosxx - eerste kindje MarPJ97 - eerste kindje Kiwi3191 - eerste kindje 27 december 28 december 29 december 30 december bonneil - eerste Afspraken april: 28 april - DaJeLe - 1e echo 28 april - Lolafie - 1e echo Afspraken mei: 2 mei - clarajilla- eerste echo 9 mei - mamavan123 - eerste echo 9 mei - DaJeLe - 2e echo 11 mei - Lolafied - 2e echo 11 mei - appeltaartje121- eerste echo 15 mei - DaJeLe - intake 15 mei - MarPJ97 - eerste echo 16 mei - pcosxx - controle + eerste echo 19 mei - 8 weken echo 23 mei - DaJeLe - termijnecho 30 mei - mamavan123 - termijn echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (1) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij
15 december DaJeLe - 4e kindje (3e uit mijn buik) Clarajilla - 3de kindje 16 december 17 december 18 december Mamavan123 - derde kindje LolaFie - eerste kindje 19 december 20 december 21 december 22 december Kim11 - derde kindje 23 december 24 december 25 december (kerstkindje): Appeltaartje121 - eerste kindje 26 december pcosxx - eerste kindje MarPJ97 - eerste kindje Kiwi3191 - eerste kindje 27 december 28 december 29 december 30 december bonneil - eerste kindje 31 december Afspraken april: 28 april - DaJeLe - 1e echo 28 april - Lolafie - 1e echo Afspraken mei: 2 mei - clarajilla- eerste echo 9 mei - mamavan123 - eerste echo 9 mei - DaJeLe - 2e echo 11 mei - Lolafied - 2e echo 11 mei - appeltaartje121- eerste echo 15 mei - DaJeLe - intake 15 mei - MarPJ97 - eerste echo 16 mei - pcosxx - controle + eerste echo 19 mei - 8 weken echo 19 mei - bonneil - intake + eerste echo 23 mei - DaJeLe - termijnecho 30 mei - mamavan123 - termijn echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (1) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij
Nou hier was t geen succes. Echoscopiste stuurde me door naar het ziekenhuis, daar hebben twee gynaecologen alles binnenste buiten gekeerd. Ze konden niks vinden. Niet in m'n baarmoeder, en niet buiten m'n baarmoeder. Hcg was 1170. Overmorgen terugkomen voor nieuwe echo en bloedonderzoek.
nee ik ga nu niet meer mee doen, 2x eerder wel mee gedaan ook omdat we dmv ivf zwanger aren geworden. Maar vind het voor nu te veel gedoe om alles op te vangen, verstoppen voor de kinderen die vragen gaan stellen, alles zo goed als voor de buurt te verstoppen etc. Heb al 2 mega zachte doeken, een 3de doek hoeft van mij niet meer
Ja, we zijn allebij in een grafstemming. Twee dagen duurt me te lang. Mjah het is niet anders. Persoonlijk vind ik m'n hcg te laag. En ik heb eerder vroege echo's laten doen, helemaal niks te vinden heb ik nog nooit van gehoord.