Ik had een duidelijke test en daarnaast ook een cb test die zwanger aangaf, dat vind ik zelf wel prettig om het even te kunnen lezen ipv streepjes te turen haha. Zie foto. Het lichte streepje is van maandag en de donkere van vandaag. Ik zal binnenkort even bellen dan! Zonder naar de vk te gaan weet je uiteindelijk ook niet of het goed gaat of niet dus ik moet er hoe dan ook heen haha De symptomen zijn trouwens ook wel duidelijk aanwezig, enorm gevoelige borsten in maatje Dolly Parton onder andere haha
Allereerst van harte gefeliciteerd dames! Hier eindelijk zwanger na onze miskraam in juni, nu met de 2e IUI dus gisteren duidelijk positief getest! Super blij en bang tegelijk.. Nog alleen een beetje moe en gevoelige borsten als symptomen. Ik ga maandag bellen naar de fertipoli om aan te geven dat we ZWANGER zijn Ohja ben vrij zeker natuurlijk door middel van de pregnyl en IUI dat de uitgerekende datum 21 oktober zal zijn. Ben zelf 19 oktober jarig hihi.
Pff hele ochtend buikkrampen gehad. Gelukkig geen bloed daarbij. Wat zijn die eerste weken toch onzeker hè. . Hebben jullie al enig idee hoe jullie het aan jullie omgeving gaan vertellen?
Ik denk er wel steeds over na hoe we het gaan vertellen. Vooral voer hoe we het aan de ouders gaan vertellen. Die van mij zullen voor het eerst opa&oma worden, voor de ouders van mijn man wordt het het derde kleinkind. Ook over het werk ben ik wel benieuwd, ik wil het graag zelf vertellen maar werk in de zorg dus in ploegen dus ik kan het toch nooit aan iedereen zelf vertellen, dus even kijken hoe ik dat tactisch aanpak. Heb jij er al over na gedacht?
Mijn vader is overleden en ik ben heel hecht met mijn moeder. Die heb ik 8:00 s ' morgens wakker gebeld toen ik positief had getest. Wilde dit gelijk met haar delen. Schoonfamilie is heel groot, mijn man komt uit een gezin van 6 kinderen en hij is de enige nog zonder kinderen. Moeten daar nog even over nadenken hoe we dat gaan vertellen. Wat werk betreft.. heb ik echt nog geen idee. Groot bedrijf, groot team en met ieder weer ander soort contact. Ook nog even bedenken 😃
Onze Lijst: Namen& leeftijden: Essie87; 28 jaar, 1e kindje2 maart 1e echo Citygirl1985; 30 jaar, 1e kindje, Enna87; 8 maart 1e echo Mithay; 35 jaar, 1e kindje, 19 februari intake verloskundige Mrsd; 25 jaar, 1e kindje, Rosalyn; 23 jaar, 1e kindje Afspraken: 19-02: Intake verloskundige 02-03: Essie 1e echo 08-03: Enna87 1e echo
Leuk is dat he! Die voorpret van hoe gaan we het vertellen!! Nou voor ons is het niet wachten tot de 12 weken Maar dit weekend al...Waarom? Onze naaste familie en vrienden weten van ons traject. We hebben alleen een beetje gelogen over de test datum in het zh. Zodat als het wel of niet raak zou zijn we dit samen kunnen verwerken of vieren! Nou vieren it is! Nu gaan we morgen naar ouders en schoonouders. Heb een fotolijstje met daarin een gedichtje! Het Veel voorkomende gedichtje maar wij vinden dat leuk!! En dan zaterdag broer en zussen. Zondag vrienden! Dus erg druk maar leuk weekend! Hoe is het met iedereen?
Spannend allemaal he dat vertellen! Wij gaan het eind februari tijdens een weekendje weg met mijn familie vertellen, een paar dagen later is mijn schoonmoeder jarig en gaan we het daar vertellen! Zo benieuwd hoe ze reageren.. Ze verwachten het nog niet denk ik.. Terwijl we al bijna 4,5 getrouwd zijn maar altijd de boot afhielden als het over kinderen ging alsof we er nog lang niet aan toe waren. Het jongste nichtje/neefje aan beide kanten is rond de 4 jaar dus zo'n kleintje erbij is natuurlijk geweldig
Hallo Dames, Mag ik ook gezellig mee komen kletsen? Ik ben 23 jaar en zwanger van ons eerste kindje! In november gestopt met de pil en in ronde 2 Zwanger!
Mag ik er ook bij dames? 26 jaar, eerste kindje, 14 maart eerste echo. Hoop snel meer kwalen te krijgen, want merk nu nog niets
Gefeliciteerd! De kwaaltjes komen vast vanzelf, al kan ik me voorstellen dat je graag wat wil voelen, dan voelt het "echter" ofzo
Hi allemaal! Mag ik ook mee doen? Ik ben 25 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Het was de eerste ronde raak dus nog bijna niet te bevatten omdat ik me er nog weinig mee bezig heb gehouden. (respect voor de vrouwen die al tijden bezig zijn of zijn geweest) Uitgerekende datum is rond 20 oktober.
hoi!!! ik mag ook mee komen babbelen. voorlopig ziet het ernaar uit dat nummertje 4 zich aandient rond 24/10 maar ik heb geen regelmatige cyclus dus het kan nog wat schuiven. o jippiedepippie. ik heb ineens zoveel mogelijk meiden mee op de lijst gezet, sorry als ik iemand over het hoofd zag of fout spelde.
Ook ik meld me hier.... volgens mijn cyclus telling 19 okt uitgerekend, 3e kindje en ik ben bijna 31. Gefeliciteerd allemaal!!