Uitgerekend 15 maart tot 31 maart 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sm1990, 24 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Wat fijn al die positieve echo’s. Gefeliciteerd!
    Ik was zo blij met mijn prille, lage HCG waarden periode. Maar deze is helaas ten einde. De misselijkheid en het overheven is alsnog ingetreden bij 6 weken. Gaan we weer…. (Alles is tijdelijk, alles is tijdelijk..)

vandaag inderdaad de eerste echo. Door de terugplaatsing weet ik exact hoe ver ik ben. Nu 6+5. Bij een goede echo vertellen we vanavond in alle rust onze oudste dochter (7) het nieuws. Ze vraagt al een paar dagen hoe het komt dat ik zo vaak moet overgeven. We vertellen dan ook het leuke nieuws dat ze dan echt naar de zolder mag om te slapen als die klaar is, gaat ze super leuk vinden.
    Dan mag ze bedenken hoe ze het oma wil vertellen, want zondag gaan we op vakantie met haar en die gaat het anders door mijn misselijkheid wel doorhebben. Haha!

ben benieuwd vanmiddag….

djoyz en Baloetje vinden dit leuk.
  2. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een goede echo gehad met een kloppend hartje. Een vruchtje van nog geen 8 mm. Maar wel een flikkerend lichtje. Blij en opgelucht op vakantie zondag :)

GhostRocker, Baloetje en djoyz vinden dit leuk.
  3. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Yes! Zo fijn dat we de hartjes allemaal zien.
    Hoe ga je het haar vertellen? Zo spannend allemaal zeg.

es89 vindt dit leuk.
  4. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    We hebben het verteld en de zolder versierd (ze komt daar te slapen als de verbouwing klaar is, wilde ze erg graag). Ze moest eerst erg huilen. Ze vindt het vreselijk naar als baby’s huilen. Dus daar ziet ze tegenop. Maar na een paar ‘oplossingen’ te bedenken begon ze te wennen en kon ze ook leuke dingen bedenken als oudste zus. Ze had wel een duidelijke voorkeur voor een zusje :p
    Vandaag mijn moeder verteld… helemaal blij en trots!

djoyz vindt dit leuk.
  5. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Uitgerekende datum

15 maart

Evlynn - 29 jaar - 2de kindje
    16 maart

17 maart

18 maart

19 maart

20 maart
    Baloetje - 32 jaar - 2de kindje
    Djoyz - 31 jaar - 2de kindje
    Epiphany - 34 jaar - 3e kindje

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart

25 maart

26 maart

27 maart

28 maart
    GhostRocker - 31 jaar - 1e kindje

29 maart
    Maantje1989 - 34 jaar - 3e kindje

30 maart

31 maart

Sm1990 - 34 jaar- 3e kindje
    Es89- 34 jaar- 3e kindje

Meisje () | Jongen() | Verrassing()

Echo's/ afspraken:

8 augustus - Epiphany - 2e echo
    10 augustus - Baloetje - 1ste echo
    11 augustus- Es89- 1e echo
    22 augustus- Maantje1989 - 1e echo
    29 augustus - Djoyz - 2e echo
    30 augustus - GhostRocker - 2e echo

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

6. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Ik meld mij ook voorzichtig aan.
    We hebben al een lange weg achter de rug van bijna 5 jaar met IUI en nu ICSI. In mei een miskraam gehad met 7+3 weken na voor het eerst eens goed nieuws te krijgen. We zijn dus heel onzeker of het ons wel eens gegund zou zijn na een heel erg lange tijd.
    Vandaag mochten we gaan voor een eerste echo en hier was alles super in orde. Het hartje klopte en zelfs de embryo lag volgens een eerste meting voor op schema. Ik heb mij voor mijn uitgerekende datum dus daarop gebaseerd maar dat kan bij de volgende controle wel nog veranderen. Over 2 weken mogen we nog eens langs gaan om te zien of alles goed gaat. Voorlopig leven we van echo naar echo en ondertussen blijft het bang afwachten of ons eindelijk eens een wonder staat te wachten in maart.

es89 vindt dit leuk.
  7. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Allereerst van harte gefeliciteerd! Geweldig fijn nieuws zeg. En positief nieuws bij jullie eerst echo… hoopvol lijkt mij. Ik hoop voor je dat het ook lukt te genieten van goed nieuws en je zeangerschap!

GhostRocker vindt dit leuk.
  8. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Ja ik hoop ook dat mij dat snel lukt. Momenteel voel ik mij heel onzeker wanneer kwaaltjes plots weg zijn. Ze komen ook telkens terug gelukkig en dan ben ik weer wat geruster. Al denk ik dat ik nog een paar spannende weken zal hebben voor ik eindelijk op die roze wolk kan stappen. Mijn man blijft er nu wel rustiger in gelukkig. Waarschijnlijk doet hij dat ook voor mij om mij wat gerust te stellen.
    Een kloppend hartje en een goede groei zijn natuurlijk heel hoopvol en zeker een goed teken maar je leest genoeg verhalen van vrouwen waarbij het daarna toch nog fout loopt. Waarom zoek ik toch ook alles op :p.

9. Rubydali87

Rubydali87 Actief lid

29 mrt 2022
    161
    181
    43
    Vrouw
    Hi! Ik meld mij ook :)

Al vind ik het nog wel heel spannend. We hebben een echo gehad met 7 weken en 2 dagen. Al dacht ik toen 7 weken en 5 dagen te zijn…. Maar ze zeiden al dat ze het bij de termijnecho pas echt goed kunnen zien.

Nu heb ik sinds vanochtend ineens bruine afscheiding/oud bloed. Ben er niet gerust op. Heel wat gegoogeld natuurlijk :o:

Maar kom vooral tegen dat dat vaker voorkomt dan je denkt en niet altijd een miskraam betekent. Toch vind ik het wel spannend. Gelukkig hebben we maandagochtend een echo staan en zou dan 9 weken en 5 dagen zijn.

Hebben jullie hier ook last van (gehad)?

Als maandag alles goed is, schrijf ik mijn naam erbij op de lijst!

10. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Hi,
    Welkom. Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan.

Ikzelf kan je niet echt helpen met iets dat ik zelf heb meegemaakt. In mei kreeg ik een miskraam op 7+3 weken. 2 weken daarvoor heb ik ook wel 2 dagen last gehad van wat bruinverlies maar dat heeft nooit doorgezet tot de miskraam. Dus of het iets met elkaar te maken had weet ik niet. Maar ik las toen ook wel dat het wel vaker voorkomt.

Deze zwangerschap heb ik dat voorlopig nog niet gehad.

11. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    En hoe is de echo geweest @Rubydali87? Hopelijk toch goed nieuws gehad.

12. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Ik krijg wederom geen meldingen… ik ga proberen actiever mee te lezen dames!

13. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    #53 Snoepperzikje, 22 aug 2023
    Laatst bewerkt: 22 aug 2023
    Uitgerekende datum

15 maart

Evlynn - 29 jaar - 2de kindje

16 maart
    Snoepperzikje - 23 jaar - 3e kindje

17 maart

18 maart

19 maart

20 maart
    Baloetje - 32 jaar - 2de kindje
    Djoyz - 31 jaar - 2de kindje
    Epiphany - 34 jaar - 3e kindje

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart

25 maart

26 maart

27 maart

28 maart
    GhostRocker - 31 jaar - 1e kindje

29 maart
    Maantje1989 - 34 jaar - 3e kindje

30 maart

31 maart

Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje
    Es89 - 34 jaar - 3e kindje

Meisje () | Jongen() | Verrassing()

Echo's/ afspraken:

8 augustus - Epiphany - 2e echo
    10 augustus - Baloetje - 1ste echo
    11 augustus - Es89 - 1e echo
    22 augustus - Maantje1989 - 1e echo
    25 augustus - Snoepperzikje - 3e echo
    29 augustus - Djoyz - 2e echo
    30 augustus - GhostRocker - 2e echo
    14 september - Snoepperzikje - 13 wkn echo

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

14. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Ik heb me hier ook maar even aangemeld. Let niet op de tijdstip van posten. Ik kan niet slapen, haha. Ik ben nu 10+3 weken. Ik heb al meerdere echo's gehad i.v.m. bloedverlies en buikpijn. Om een bbz uit te sluiten heb ik 3 echo's gehad: na veel gehannes over de eierstokken en eileiders, was er uiteindelijk toch een vruchtje te zien in de bm. Daarna nog een intake echo bij de VK (kloppend hartje gezien :)) en over 3 dagen mag ik weer voor de termijnecho. De 13 weken ETSEO staat ook al gepland voor 14 september.

15. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Welkom en proficiat! Toch een speciaal gevoel als je eindelijk dat kloppend hartje te zien krijgt. En wat fijn dat je zo snel al terug een echo krijgt.

16. Rubydali87

Rubydali87 Actief lid

29 mrt 2022
    161
    181
    43
    Vrouw

Helaas niet…. Zaterdagavond helder rood bloed en stolsel. Zondagmiddag kon ik langskomen voor een echo, en al een lege baarmoeder….

17. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Ohnee toch... veel sterkte :cry:. Ik hoop dat het na al die tegenslag toch ook eens goed mag gaan bij jullie.

Rubydali87 vindt dit leuk.
  18. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Oh nee:cry: heel veel sterkte!
    Wat is dat snel gegaan ineens dan.
    Jeetje, :( ik krijg hier altijd een brok van in mijn keel.

Rubydali87 vindt dit leuk.
  19. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Oh wat erg! :( Heel veel sterkte!

20. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Hoe gaat het met de rest van jullie?

Hier zijn de super gespannen en pijnlijke borsten eindelijk afgenomen. Ik heb het met de andere 2 zwangerschappen niet zo erg en lang gehad. Ik heb met mijn vorige zwangerschap op hetzelfde termijn bloed laten prikken. De hCG waarden waren toen veel lager en verdubbelden zich minder snel dan deze zwangerschap. Alleen mijn tepels zijn nog super gevoelig, maar niet pijnlijk. De kwaaltjes waar ik nu veel last van heb is dat ik heel moe ben en bijna aldoor een zere baarmoeder heb. Bandenpijn, denk ik. Om 14:30 weer een echo. Ben benieuwd hoe het er allemaal uit ziet.

Deel Deze Pagina