uitgerekend 15 t/m 28 februari 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door so blessed, 9 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mee123

mee123 Actief lid

16 jun 2020
    127
    111
    43
    Vrouw
    @SHN spannend. Sowieso spannend natuurlijk, maar gezien je eerdere bbz lijkt het me extra spannend.

@CaDi wat fijn dat deze 3+ aangaf.

Ik had gister na de seks een klein beetje bloedverlies. Toch best van geschrokken hoewel het helemaal niets hoeft te betekenen. Verder echt heel erg moe. Energie zit denk ik op 10% van normaal en mijn borsten blijven ongelofelijk gevoelig. Slapen op mijn buik heb ik maar opgegeven en op mijn zij lukt alleen als ik alles even goed leg.

Hoe is het met de rest?

2. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Spannend @SHN! Om hoe laat heb je de echo?

@mee123 kan me voorstellen dat je schrok. Hoeft helemaal niets te betekenen, maar bloed zie jz gewoon liever niet natuurlijk.

Hier begint de stress behoorlijk toe te nemen, hoewel ik de eerste weken vrij kalm was en er wel vertrouwen in had. Elke ochtend bzn ik aan het wachten op het kokhalzen (vast kwaaltje bij vorige zwangerschappen), maar dat komt vooelopig niet. Al ben ik met vlagen gedurende de dag wel misselijk. Ik ben ook super moe, maar de kindjes slapen ook erg slecht.
    Maar ik voel me zo weinig zwanger, lijkt ao onwerkelijk. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik op 10 juli effectief een kindje op de echo ga zien.

3. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    @Pinkie88 Om 11u, dus ik moet gelukkig niet al te lang wachten!
    Vervelend hé, die onzekerheid. Ik merk dat ik ook wel veel vergelijk met vorige zwangerschappen. Wat uiteraard niet wil zeggen, want elke zwangerschap is anders. Zot vast ook wel goed bij jou!

@CaDi zo'n 3+ is toch altijd wel geruststellen! Fijn!

@mee123 Bloed is altijd verschieten! Maar in deze situatie hoeft het idd niet echt iets te betekenen. Heb dat zelf bij mijn 1e zewangerschap ook enkele keren gehad.

CaDi vindt dit leuk.
  4. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Morgen ga ik weer even wat uitgebreider lezen hoor maar @SHN in ieder geval veel plezier morgen met de eerste echo, spannend! Hopelijk is alles goed :)

SHN vindt dit leuk.
  5. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @CaDi Fijn dat de digitale test 3+ aangaf!!

@SHN Heel fijn dat je met de bbz in gedachten van de vorige keer nu vroeger mag komen. Dat heb je gewoon nodig! Ik heb na mijn bbz en vmk 3 zwangerschappen gehad waaruit 3 prachtige kindjes zijn gekomen en vond het zo fijn om op tijd even gerustgesteld te worden :)

@mee123 , kan me indenken dat je even schrok. Gelukkig hoeft het niks te betekenen! Bij mijn oudste had ik ineens helderrood verlies met 9 weken en ik dacht dat het fout zou gaan, maar hij is intussen al bijna 4 :D

@Pinkie88 Jammer dat een zwangerschap gepaard moet gaan met die onzekerheid hé. Heb er zelf ook zo’n last van. Als ik misselijk ben en moet overgeven voel ik me ellendig en als ik het niet heb voel ik me niet zwanger :confused: Aftellen echt naar de echo!

SHN en CaDi vinden dit leuk.
  6. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @SHN, heel veel succes vandaag! Hoe laat heb je echo?

SHN vindt dit leuk.
  7. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @SHN succes straks!!

SHN vindt dit leuk.
  8. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    Om 11u!

Tabbey vindt dit leuk.
  9. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    En? Hoe was het?

10. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    Hallo dames,

Wij hebben niet het nieuws gekregen waar we op gehoopt hadden. De gynaecoloog zag wel een vruchtzakje, maar kon niet goed zien of er ook een dooierzakje en vruchtje waren. En voor de termijn waarop ik zit, zou er toch al meer zichtbaar moeten zijn.
    Ze zegt dat we er sterk rekening mee moeten houden dat het opnieuw een miskraam wordt.
    Er is nog een waterkansje dat de groei even wat vertraagd was, maar daar moeten we niet teveel op hopen.

Mocht het opnieuw een mk zijn, gaan ze er wel wat extra onderzoeken tegenaan gooien (al zeker een hysteroscopie en een genetisch onderzoek)

Vrijdagavond moet ik opnieuw een echo laten nemen om te kijken of er al vordering is.

11. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Oh wat een vreselijk nieuws :( nog even duimen tpt vrijdag, maar kan me voorstellen dat het niet het nieuws is waarmee je naar buiten wou wandelen :(

SHN vindt dit leuk.
  12. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @SHN ohh nee :( Wat ontzettend verdrietig dit nieuws... Hopelijk is het een dia pauze. Komt niet vaak voor maar gebeurt wel. Ik duim heel hard dat er nog een wondertje gebeurt! X

SHN vindt dit leuk.
  13. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ah nee, wat ontzettend verdrietig!
    Hopelijk blijkt vrijdag dat het wel goed zit, tot die tijd heel veel sterkte!

SHN vindt dit leuk.
  14. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Jeetje ik weet zo goed hoe je je voelt! Dit ook met mijn zoon gehad.
    Wij wisten precies hoe ver ik zou moeten zijn vanwege ivf maar op de echo was het ruim een halve week korter.
    Uiteindelijk met 15 weken was hij op het termijn wat hij hoorde te zijn. En inmiddels is hij bijna 1,5.
    Hoop dat je kleintje een dia pauze heeft gehad om een goed plekje te vinden in je baarmoeder en vrijdag laat zien dat het netjes 5 dagen verder is gegroeid.

Kon je de tijd maar doorspoelen, heel veel sterkte de komende dagen. Wees vooral lief voor jezelf.

SHN vindt dit leuk.
  15. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    Bedankt voor de steun!

Ik kan het gewoon moeilijk bevatten. Had er deze keer wel een goed gevoel bij en voel me ook nog gewoon zwanger (met alle kwaaltjes die erbij horen). Ik vind het dan zo onwezenlijk dat het toch mis zou lopen. Uiteraard had ik er wel rekening mee gehouden, gezien onze geschiedenis, maar toch was het gevoel dit keer anders (en beter).

Ik moest vandaag ineens een bn doen en dan woensdag opnieuw om te zien wat het HCG doet, dus normaal gaan we woensdagavond/donderdagochtend al wel een beetje een beeld hebben welke kant het uitgaat.

so blessed vindt dit leuk.
  16. mee123

mee123 Actief lid

16 jun 2020
    127
    111
    43
    Vrouw
    @SHN dat is alles behalve het nieuws wat je wil horen. Laten we hopen op goed nieuws aanstaande vrijdag. Sterkte de komende dagen.

SHN vindt dit leuk.
  17. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @SHN Ben benieuwd wat eruit komt, let us know!!! :rolleyes:

SHN vindt dit leuk.
  18. mee123

mee123 Actief lid

16 jun 2020
    127
    111
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik heb net samen met mijn vriend het intake formulier van de verloskundige ingevuld en voel mij nu een beetje dom.
    Heeft u alle vaccinaties/kinderziektes gehad? Ik heb dus werkelijk geen idee. Naast het feit dat we het nog niemand

verteld hebben en het een beetje rare vraag is om zo maar te stellen is de enige persoon die het antwoord op die vraag weet helaas ruim 12 jaar geleden overleden. Mijn moeder regelde dit soort dingen en mijn vader gaat daar werkelijk geen idee van hebben.

Zou een huisarts dat kunnen nazoeken in mijn dossier?

19. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @mee123 Ik zou gewoon zeggen dat je denkt van wel, maar het niet zeker weet en het nog geheim houdt. Denk dat het ook prima is als ze het pas weten als je al verder bent :)

20. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Indien je het echt niet vind, kan je ook gewoon een bloedname laten doe. Hier in België is dat standaard, ik ben er zo achtergekomen dat ik geen antistoffen voor rubella heb.

Niet zo gek hoor trouwens, ik heb toen m'n oudste de waterpokken had terwijl ik zwanger was ook m'n vroedvrouw even gebeld om toch zeker te zijn dat ik het gehad had :p

@so blessed sommige zaken zijn wel belangrijk in het begin van de zwangerschap, zo is rubella enkel de eerste 4 maanden gevaarlijk, maar het kan wel een miskraam veroorzaken.

so blessed vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina