uitgerekend 15 t/m 28 februari 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door so blessed, 9 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @Twoflowers hoe was de echo?

@Lindy1985 Aftellen naar de echo steeds hè! Hier hetzelfde. Kan niet wachten tot woensdag :rolleyes:

Lindy1985 vindt dit leuk.
  2. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Wat is het hier stil :)

Ik kan zelf ook niet veel vertellen, behalve dat ik echt nul energie heb. Sloopt me echt en ik voel me zo schuldig naar iedereen toe dat ik amper kets waard ben. Na 1 ‘taakje’ moet ik echt weer even uitpuffen. Ik eet ook zo veel dat ik echt niet op de weegschaal durf te gaan staan :roflmao:

Deze week drie dagen alleen met de kinderen en volgende week de volledige week, ik zie er al tegenop :|

3. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar. Ik ben ook zo ontzettend moe de hele dag, hopelijk voelen we ons snel weer wat beter!

Pinkie88 vindt dit leuk.
  4. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Ik herken het ook heel erg hoor @Pinkie88 hier precies hetzelfde!

Vanmorgen even snel in mijn buik gespiekt naar de kleine via een korte pretecho:) alles was nog steeds super, hartje klopte nog en babytje was op termijn gegroeid ♥ kon hem ook zien bewegen, zo speciaal.. voor nu weer gerust gesteld! :thumup:

Pinkie88 vindt dit leuk.
  5. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik was ook een beetje afwezig, vorige week verkouden geweest, dus corona test gehad. Gelukkig negatief.

Kregen ook berichtje dat vriendin van mij die zwanger is niet zulk goed bericht kreeg tijdens de termijnecho. Toch best wel spannend allemaal!

Ik was 2 weken geleden erg misselijk, dit was vorige week ook ineens weg, dacht ojee dit is niet goed. Gelukkig heeft mijn moeder zaterdag even kunnen regelen dat haar collega even kon spieken. Maar alles zag er goed uit, kloppend hartje en mooi op termijn. Dus weer gerust gesteld. Nu op naar de termijnecho volgende week!

Pinkie88 en Lindy1985 vinden dit leuk.
  6. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Ik ook veel niet lekker en zo moe. Vaak om 8 uur al in slaap. Dan tegen de nacht heel even wakker. Iets eten tegen misselijkheid en daarna weer slapen.

@so blessed, het was alleen intake.

7. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    ♡ Uitgerekende datum 15 t/m 28 februari 2021 ♡

15 februari
    Pinkie88 - 32 jaar - 3de kindje
    ♡ Zeester85 - 35 jaar - 1e kindje

16 februari

so blessed - 30 jr- 4e (3e bij ons) kindje

17 februari

18 februari
    ♡ Wensje2014
    - 33 jaar - 3de kindje
    ♡ Lindy1985 - 34 jaar - 2de kindje

19 februari
    ♡ BM1987
    - ...... - ......

20 februari

21 februari

22 februari
    ♡ Tabbey
    - 36 jaar - 2de kindje

23 februari
    ♡ BMZ
    - 27 jaar - 3de kindje

24 februari
    ♡ mee123
    - 24 jaar - 1e kindje
    ♡ CaDi - 30 jaar - 2e kindje

25 februari
    ♡ Twoflowers
    - 27 jaar - 2de kindje
    ♡ Miss M - 37 jaar - 6e kindje
    ♡ Mama092013 - 31 jaar - 3e kindje

26 februari
    ♡ MICH18
    - 28 jaar - 4de kindje

27 februari

28 februari

♡ = nog onbekend
    ♡ = jongen
    ♡ = meisje
    ♡ = verrassing

Afspraken

22 juli - so blessed - echo
    23 juli - Mama092013 - intake verloskundige (9 weken)
    27 juli - CaDi - termijnecho (9+5 weken)
    30 juli - Lindy1985 - termijnecho (11 weken)
    4 augustus - Wensje2014 - termijnecho
    5 augustus - Pinkie88 - 12 weken echo
    5 augustus - Tabbey - termijnecho (11 weken)
    7 augustus - Mama092013 - termijnecho (11 weken)
    7 augustus - Wensje2014 - verloskundige

Sterretjes
    ♡ MissMorrow - 5.4 weken
    ♡ SHN
    ♡ Kristel
    - 6 weken
    ♡ Wollig - 6 weken

Er is een facebookgroep "Februari 2021 baby's". Voor interesse een berichtje naar Wensje2014 of so blessed.

8. mee123

mee123 Actief lid

16 jun 2020
    127
    111
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ook weer even een berichtje van mijn kant. Ik lees eigenlijk wel alles, maar reageren had ik tot nu toe nog niet echt gedaan. Wellicht ook wel omdat ik weinig nieuws kan melden.

Ben nog steeds non stop misselijk. Zaterdag een super slechte dag gehad. Zondag en gister redelijk oké. Vandaag was ook redelijk oké totdat ik dacht zin te hebben in een tosti vanaf dat moment weer helemaal mis....

Ik zit nu op het punt dat ik al begin te kokhalzen als er maar iets in mijn mond zit. Stukje brood, tandenborstel, kauwgom, maakt allemaal weinig uit.

Het enige wat er redelijk goed in gaat zijn appels, aardbeien en frambozen. Blij toe dat ik nu vakantie heb (werk als docent in het VO), want voor de klas zou ik op dit moment echt diep ongelukkig zijn. Overal waar ik kom ben ik eerst aan het scannen waar de wc is en eventueel in geval van echte nood de prullenbak. Ben zo bang om over te geven, maar vraag me inmiddels wel af of ik dan heel even van dat nare gevoel af ben. Tot nu toe gelukkig nog wel alles (hoewel dat vrij weinig is) binnen kunnen houden. #afkloppen#

Sorry voor mijn geklaag:(:oops:

Hoe is het met de rest?

9. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @mee123 ohh dat is zo vervelend. Ik herken het helemaal. Ik heb nu medicijnen (had eerst emesafene, werkte de vorige keren genoeg maar nu niet dus heb nu metoclopramide) en gelukkig lijken die te werken, al was ik daar eerst een aantal dagen heel naar van.

Komt goed uit dat je nu vakantie hebt dan!
    Je hoeft geen sorry te zeggen, lekker klagen! Daar zijn we toch ook voor :thumup:

10. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Is medicatie geen optie als je er echt zoveel last van hebt?

Ik heb altijd gehoord dat overgeven tijdens de zwangerschap niet oplucht, maar ik herken het wel. Bij de tweede moest ik ‘s ochtends soms zo heftig kokhalzen dat de tranen over m’n wangen stroomden en ik boven het toilet hing, maar er kwam nooit iets uit. Toen dacht ik soms ook, laat me dan gewoon kotsen...

Deze zwangerschap is dat kokhalzen veel minder heftig (mogelijk door de medicatie die ik slik?) maar de misselijkheid en de flauwtes zijn wel de hele dag door ipv alleen in de voormiddag.

11. mee123

mee123 Actief lid

16 jun 2020
    127
    111
    43
    Vrouw
    @Pinkie88 @so blessed

Ik wil(de) per se geen medicijnen, maar inmiddels heb ik al het andere geprobeerd. Kleine hapjes eten, gember capsules, acupunctuur niets lijkt te helpen. Overweeg dus inderdaad om toch morgen de huisarts even te bellen en te overleggen. Als ik nog had moeten werken had ik wel eerder gebeld, maar nu kan ik het grootste deel van de dag gewoon als een dweil op de bank of in bed liggen.

Fijn dat ik hier even mag klagen. Mijn arme vriend kookt al dagen heel lief alles waarvan ik zeg dat ik er zin in heb, doet boodschappen om vervolgens van mij te horen dat ik toch niet mee eet. Of na 2 happen zeg dat ik vol zit. Hij klaagt niet, maar heb wel met hem te doen.

Ik ga nu lekker slapen, hopelijk is morgen een goede dag voor ons allemaal!

Slaaplekker dames!

12. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ja snap ik hoor, ik wou ook nooit medicatie, ik had ook altijd zoiets van ‘medicatie is voor als je zo veel moet spugen dat je uitgedroogd raakt’.

Maar nu was ik echt gewoon helemaal niks waard, van ‘s ochtends tot ‘s avonds misselijke en ellendig, met 2 kindjes thuis -dat ging gewoon niet. En ook nu met medicatie ben ik nog best ellendig hoor, mogelijk een bijwerking van de medicatie, maar ik kan echt de hele dag slapen :| heb vandaag 2 dutjes gedaan, kon gelukkig omdat m’n man thuis was.
    Vanaf morgen sta ik er 3 dagen alleen voor, aaaargh!

Slaapwel!

13. mee123

mee123 Actief lid

16 jun 2020
    127
    111
    43
    Vrouw
    Nou ja precies dat. Ik spuug niet, heb geen andere kinderen rond lopen en hoef ook niet te werken de komende weken. Maar ik heb toch net maar de ha gebeld voor medicijnen, kan ze als het goed is vanmiddag na 16.00 ophalen bij de apotheek. Hopelijk haalt het de scherpe randjes er vanaf!

Hadden jullie het al aan mensen verteld pinkie, zodat je eventueel hulp van iemand kan inschakelen als het echt niet gaat?

14. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat jullie zo ontzettend misselijk zijn! Zeker met nog kinderen in huis valt dat niet mee.
    @Pinkie88, heel veel sterkte de komende dagen alleen thuis. Hopelijk zijn de kinderen extra lief voor je.

Wij hebben momenteel ook vakantie, dus ik ga in de middag regelmatig even naar bed. Als m’n bijna kleuter de kans krijgt komt hij ook naar boven en brengt dan eerst z’n knuffels, gaat dan een verhaaltje lezen en wil dan zogenaamd ook gaan slapen. Superschattig!
    Alleen van slapen komt dan niet veel meer omdat hij dan met z’n knuffels dan gaat liggen stoeien :roflmao:.

15. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Mijn familie weet het, maar die wonen allemaal best veraf dus echt hulp inschakelen is moeilijk. Normaal zou ik dan even een paar dagen naar mn moeder gaan, maar die heeft het erg druk met werk dus dan ben ik nog miever thuis.

Morgen ga ik een dagje naar een dierenparkje bij mn vader kn de buurt met m'n schoonzusje, en dn blijven we slapen bij m'n vader.

Het is vaak een beetje afwegen tussen leuke dingen doen zodat de kleuter geëntertaind is, maar waar ik wel erg moe van word. Of thuisblijven waar de kleuter zich verveelt en er net wat te veel schermtijd is , maar waar ik makkelijker kan rusten.

Ik vind het vooral jammer dat ik al de tweede keer zo weinig kan doen met de oudste tijdens de grote vakantie (vorig jaar was uk hoogzwanger). Gelukkig is m'n man in augustus de hele maand thuis, dan lukt het beter om leuke dingen te doen.

Wensje2014 vindt dit leuk.
  16. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Gelukkig alles helemaal goed!

CaDi, Lindy1985, Tabbey en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. mee123

mee123 Actief lid

16 jun 2020
    127
    111
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat de echo helemaal goed was!

so blessed vindt dit leuk.
  18. mee123

mee123 Actief lid

16 jun 2020
    127
    111
    43
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat je dat lastig vind, maar af en toe wat extra schermtijd vind de kleuter vast ook niet zo erg en zoals je schrijft in augustus is er meer tijd om leuke dingen te doen. Hopelijk voel jij je dan ook weer wat beter!

Succes de komende dagen!

Pinkie88 vindt dit leuk.
  19. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier was de echo helaas ook niet goed. Het vruchtje is met ca. 5 weken gestopt met groeien.
    Ik heb nu medicatie om de miskraam op te wekken. Hopelijk verloopt dat voorspoedig.

Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap en hele lieve mooie babies in Februari!
    Veel liefs

20. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ♡ Uitgerekende datum 15 t/m 28 februari 2021 ♡

15 februari
    Pinkie88 - 32 jaar - 3de kindje
    ♡ Zeester85 - 35 jaar - 1e kindje

16 februari

so blessed - 30 jr- 4e (3e bij ons) kindje

17 februari

18 februari
    ♡ Wensje2014
    - 33 jaar - 3de kindje
    ♡ Lindy1985 - 34 jaar - 2de kindje

19 februari
    ♡ BM1987
    - ...... - ......

20 februari

21 februari

22 februari
    ♡ Tabbey
    - 36 jaar - 2de kindje

23 februari
    ♡ BMZ
    - 27 jaar - 3de kindje

24 februari
    ♡ mee123
    - 24 jaar - 1e kindje
    ♡ CaDi - 30 jaar - 2e kindje

25 februari
    ♡ Twoflowers
    - 27 jaar - 2de kindje
    ♡ Mama092013 - 31 jaar - 3e kindje

26 februari
    ♡ MICH18
    - 28 jaar - 4de kindje

27 februari

28 februari

♡ = nog onbekend
    ♡ = jongen
    ♡ = meisje
    ♡ = verrassing

Afspraken

22 juli - so blessed - echo
    23 juli - Mama092013 - intake verloskundige (9 weken)
    27 juli - CaDi - termijnecho (9+5 weken)
    30 juli - Lindy1985 - termijnecho (11 weken)
    4 augustus - Wensje2014 - termijnecho
    5 augustus - Pinkie88 - 12 weken echo
    5 augustus - Tabbey - termijnecho (11 weken)
    7 augustus - Mama092013 - termijnecho (11 weken)
    7 augustus - Wensje2014 - verloskundige

Sterretjes
    ♡ MissMorrow - 5.4 weken
    ♡ SHN
    ♡ Kristel
    - 6 weken
    ♡ Wollig - 6 weken

Er is een facebookgroep "Februari 2021 baby's". Voor interesse een berichtje naar Wensje2014 of so blessed.

Deel Deze Pagina