Ja dat heb ik ook ja! Kan nog geen 10 minuten met de hond wandelen en mijn benen voelen al als lood... en snel uitgeput
Hai! Gefeliciteerd allemaal! Mag ik hier ook heel voorzichtig meeschrijven? Vanmorgen had ik een positieve test, maar zit nog op 9/10 dpo. Vorige maand een vmk gehad, dus ik hou nog even een slag om de arm. Ook de fb groep lijkt me leuk, maar ik wil komende week nog even afwachten Als het goed gaat, verwachten we eind februari ons 6e kindje. Op moeheid na nog geen kwaaltjes gelukkig. Wel heerlijk om een winterkindje te krijgen! Ik heb er 2 in januari en dat vond ik een stuk aangenamer qua zwangerschap dan de augustus/september kindjes
@Twoflowers dezelfde verloskundoge praktijk als bij de andere twee zwangerschappen. Dat van de verbouwing klinkt niet fijn. Komt nu vast helemaal goed als je bevallen bent. @Lindy1985 en @KristelVH gezellig dat jullie hier ook komen kletsen.
Gefeliciteerd en leuk dat je mee komt kletsen. Ik heb ook een augustus en een september kindje. Dus ben heel benieuwd hoe ik het nu ga ervaren. Niet hoog zwanger in de hitte.
Dank je wel! Ja ik denk dat mijn dochter ook een hele lieve zus zal zijn, leuk om al aan te denken en te fantaseren erover he ♥
Ook welkom @Miss M! wauww wat bijzonder een 6e kindje ♥ Ik ben overigens ook heel benieuwd wat het verschil zal zijn met in de zomer bevallen, toen in juni bevallen in de heel hete zomer van 2018 vond ik toch wel heftig.. ben heel benieuwd hoe een bevalling in de winter zal zijn!
@KristelVH , @Lindy1985, @Wollig, @Twoflowers en @Miss M welkom! Gefeliciteerd allemaal en leuk dat jullie mee komen schrijven! Hopelijk mag het voor ons allemaal goed blijven gaan Ik wil uiteindelijk ook in het Facebook groepje als het idd allemaal Februari mama's zijn! Maar ik wacht nog wel eventjes tot het allemaal wat zekerder voelt Ik vind zelf zo'n groepje heel fijn als het allemaal overzichtelijk is ingedeeld inderdaad. Dus dat komt vast helemaal goed! Ik wordt soms wat onzeker als ik me even helemaal 'gewoon' voel. Dan voel ik me niet zwanger en denk ik, zit alles wel goed.... Verder herken ik wat sommigen zeggen van het snel moe en buiten adem zijn. Ik moet ook best vaak iets eten voor de misselijkheid. Vorige zwangerschappen heb ik heel vaak over moeten geven, ben benieuwd of dat nu ook terug gaat komen Het hoogzwanger zijn in een superhete zomer lijkt me inderdaad ook niet ideaal, maar het bevallen maakt denk ik niet uit welk seizoen Hebben jullie het thuis aan jullie ouders bijv al verteld of staat dat in de planning? En zo ja, ben benieuwd of jullie dat op een speciale manier doen
Oh, heel veel berichtjes! Ik weet niet meer waar ik op moet antwoorden! Ik denk dat we hier ook een hele lieve, grote zus in de dop hebben. Eigenlijk zal het op een bepaalde manier vast ook wat makkelijker zijn dan de eerste keer? Ik merk nu al dat ik minder bezig ben met de zwangerschap. De eerste keer was ik nergens anders mee bezig. Ik heb ook veel meer vertrouwen dat het wel goed zit, vooralsnog. We hebben nu al eens een iniemini in bad gedaan, luiers omgedaan, borstvoeding gegeven. Ik heb vooral veel zomer-zwangerschaps-kleding, dus ik zal komende herfst nog eens lekker kunnen shoppen! Voor het eerst zwanger met de feestdagen ook, lijkt me ook leuk. Wij hebben het nog niet aan ouders verteld. In het weekend gaan we wel, maar ik twijfel nog om het te zeggen. Vorige keer gezeur gehad dat ze het zo graag aan hun eigen vrienden wilden doorvertellen, duurde ze allemaal te lang. Dus ik twijfel om het langer voor me te houden.
Bij ons wat het wel makkelijker toen ons kindje er was, omdat het allemaal niet meer nieuw is inderdaad. Het ging allemaal wat meer vanzelf. Wel hebben we net zo veel genoten gelukkig! Hihi, ja shoppen is toch leuk ook al zou je niet eens per se wat nodig hebben Ik denk dat wij het dit weekend willen vertellen aan onze ouders. Twijfel ook nog een beetje, maar denk het wel. Als het mis zou gaan (hoop het niet, afkloppen) zouden we het ook kunnen delen samen. Wel jammer dat ze zo gingen zeuren dat ze het niet voor zich wilden houden Hopelijk is dat deze keer anders, maar kan me indenken dat je dan liever misschien nog even wacht met vertellen.
♡ Uitgerekende datum 15 t/m 28 februari 2021 ♡ ♡♡♡♡♡♡♡ 15 februari ♡ Pinkie88 - 32 jaar - 3e kindje ♡ Zeester85 - 35 jaar - 1e kindje ♡ Kristel - 25 jaar - 1e kindje 16 februari ♡ so blessed - 30 jaar - 3e kindje 17 februari ♡ MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje 18 februari ♡ Wensje2014 - 33 jaar - 3de kindje ♡ Lindy1985 - 34 jaar - 2de kindje 19 februari 20 februari ♡ Wollig - 31 jaar - 2de kindje 21 februari 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari ♡ Twoflowers - 27 jaar - 2de kindje 26 februari 27 februari 28 februari ♡ = nog onbekend ♡ = jongen ♡ = meisje ♡ = verrassing Afspraken 16 juni - Pinkie88 - bloedname + intake vv 1 juli - so blessed - vroege echo 3 juli - MissMorrow - vroege echo 8 juli - Wensje2014 - 1e echo 9 juli - Wensje2014 - intake verloskundige 9 juli - Lindy1985 - 8w echo + intake verloskundige 10 juli - Pinkie88 - 8w echo 15 juli - Kristel - 8w echo 17 juli - Kristel - intake verloskundige 17 Juli - Twoflowers - 8w echo + intake 29 juli - MissMorrow - 12 weken echo
Ik vind het ook wel een dingetje met wie en wanneer te vertellen... het liefst wil ik het gewoon meteen vertellen. Ik vind al dat geheimzinnige maar niks.. Ik kan niet zo goed liegen en ik ben best wel een open boek. Maar tegelijkertijd zou het wel erg vroeg zijn om te delen.. ik ben nog niets eens 4 weken. Ik kijk gewoon of het moment zich voordoet of niet denk ik. Wanneer zijn jullie het van plan te delen?
Hallo allemaal. Ten eerste gefeliciteerd allemaal. Ik heb hier al wel mee zitten lezen en wil me toch maar aanmelden. Vind het nog wel erg spannend. Na 5 jaar niet meer aan de pil en 2 jaar een ziekenhuistraject, 1 vmk in februari nu vanaf vorige week dinsdag oplopende positieve testen. Vanmorgen bloed wezen prikken en een hcg van 184. Op 3 juni een 5 daagse cryo terug geplaatst gekregen. Nu ben ik dus 4 +3 vandaag. 19 februari uitgerekend. Weet nog niet precies hoe ik mijzelf in de lijst kan krijgen. Het voelt nu nog to good to be true na 5 jaar.....
@MICH18 tuurlijk! Gefeliciteerd en welkom! @BM1987 ook welkom en gefeliciteerd. Zo te horen heb je er al een heel traject op zitten. Fijn dat de testen mooi oplopen. Is voor nu toch een opluchting dan hè @Twoflowers Om diezelfde reden denk ik dat wij het dit weekend vertellen. Ik drink altijd wijn bijv. ook en als ik weken na elkaar niet drink hebben ze gegarandeerd een vermoeden en dan is het vertellen misschien toch minder leuk Lekker ook om er zo over te kunnen praten. We twijfelen nog om even te wachten maar dat zullen we de komende dagen gaan beslissen
♡ Uitgerekende datum 15 t/m 28 februari 2021 ♡ ♡♡♡♡♡♡♡ 15 februari ♡ Pinkie88 - 32 jaar - 3e kindje ♡ Zeester85 - 35 jaar - 1e kindje ♡ Kristel - 25 jaar - 1e kindje 16 februari ♡ so blessed - 30 jaar - 3e kindje 17 februari ♡ MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje 18 februari ♡ Wensje2014 - 33 jaar - 3de kindje ♡ Lindy1985 - 34 jaar - 2de kindje 19 februari 20 februari ♡ Wollig - 31 jaar - 2de kindje 21 februari 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari ♡ Twoflowers - 27 jaar - 2de kindje 26 februari ♡ MICH18 - 28 jaar - 4de kindje 27 februari 28 februari ♡ = nog onbekend ♡ = jongen ♡ = meisje ♡ = verrassing Afspraken 16 juni - Pinkie88 - bloedname + intake vv 1 juli - so blessed - vroege echo 3 juli - MissMorrow - vroege echo 7 juli - MICH18 - 1e echo/intake 8 juli - Wensje2014 - 1e echo 9 juli - Wensje2014 - intake verloskundige 9 juli - Lindy1985 - 8w echo + intake verloskundige 10 juli - Pinkie88 - 8w echo 15 juli - Kristel - 8w echo 17 juli - Kristel - intake verloskundige 17 Juli - Twoflowers - 8w echo + intake 29 juli - MissMorrow - 12 weken echo
Ik kom eigenlijk meteen met een vraagje... Ik heb toch wel last van wat buikpijn.. Ik herken dit helemaal niet van de andere 3.. Was überhaupt trouwens helemaal verrast hoor want was weer totaal anders aan kwaaltjes dan vorige keren.. Ik heb dit eigenlijk pas sinds gisteravond.. Herkent iemand zich hierin of moet ik me druk maken?
@MICH18 gezellig. Ik heb vooral 8/9 dpo tot 11/12 dpo wat buikpijn gehad. Verder eigenlijk niet. Hopelijl is het niks. @BM1987 gefeliciteerd en gezellig dat je meekletst. Al een heel traject lees ik. Hopelijk een plakker en gaat het gewoon goed. Over vertellen. Ik weet het niet. Zo lang mogelijk uitstellen. Ik ben een beetje bang voor reacties in mijn omgeving/familie. Directe familie misschien na eerste echo wel vertellen. En ook de kids. Als die het eenmaal weten zal het niet meer stil blijven denk ik. Bij de vorige zwangerschap zaten mijn broeken al snel niet lekker meer.
♡ Uitgerekende datum 15 t/m 28 februari 2021 ♡ ♡♡♡♡♡♡♡ 15 februari ♡ Pinkie88 - 32 jaar - 3e kindje ♡ Zeester85 - 35 jaar - 1e kindje ♡ Kristel - 25 jaar - 1e kindje 16 februari ♡ so blessed - 30 jaar - 3e kindje 17 februari ♡ MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje 18 februari ♡ Wensje2014 - 33 jaar - 3de kindje ♡ Lindy1985 - 34 jaar - 2de kindje 19 februari ♡ BM1987 - ...... - ...... 20 februari ♡ Wollig - 31 jaar - 2de kindje 21 februari 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari ♡ Twoflowers - 27 jaar - 2de kindje 26 februari ♡ MICH18 - 28 jaar - 4de kindje 27 februari 28 februari ♡ = nog onbekend ♡ = jongen ♡ = meisje ♡ = verrassing Afspraken 16 juni - Pinkie88 - bloedname + intake vv 1 juli - so blessed - vroege echo 3 juli - MissMorrow - vroege echo 7 juli - MICH18 - 1e echo/intake 8 juli - Wensje2014 - 1e echo 9 juli - Wensje2014 - intake verloskundige 9 juli - Lindy1985 - 8w echo + intake verloskundige 10 juli - Pinkie88 - 8w echo 15 juli - Kristel - 8w echo 17 juli - Kristel - intake verloskundige 17 Juli - Twoflowers - 8w echo + intake 29 juli - MissMorrow - 12 weken echo Er is een facebookgroep "Februari 2021 baby's". Voor interesse een berichtje naar Wensje2014.