Wanneer verwacht jij je kleintje? Lijst 15 t/m 28 februari [15 Februari] [16 februari] [17 februari] Indy, 26 jaar, 1e kindje [18 februari] [19 februari] [20 februari] [21 februari] [22 februari] [23 februari] [24 februari] [25 februari] [26 februari] [27 februari] [28 februari] Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Wanneer verwacht jij je kleintje? Lijst 15 t/m 28 februari [15 Februari] [16 februari] [17 februari] Indy, 26 jaar, 1e kindje Rian, 30 jaar, 3e kindje [18 februari] [19 februari] [20 februari] [21 februari] [22 februari] [23 februari] [24 februari] [25 februari] [26 februari] [27 februari] [28 februari] Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik meld me hier aan! Heb best last van menstruatiepijn... loop de hele tijd naar de wc om te checken of er geen bloed is. Herkenbaar?
Gezellie meis! Bij mij is dat gevoel opgehouden, had het ook een aantal dagen... Nu voel ik soms een steek als ik te snel opsta! Het kan geen kwaad hoor, je bm is al aan het groeien.
Wanneer verwacht jij je kleintje? Lijst 15 t/m 28 februari [15 Februari] [16 februari] [17 februari] Indy, 26 jaar, 1e kindje Rian, 30 jaar, 3e kindje [18 februari] [19 februari] Dege, 25 jaar, 1e kindje [20 februari] [21 februari] [22 februari] [23 februari] [24 februari] [25 februari] [26 februari] [27 februari] [28 februari] Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik vind het een beetje lastig te bereken met IVF. Weet niet goed vanaf wanneer ik mag tellen. Maar dat pas ik vanzelf wel aan als ik meer weet. Gaat om het idee Ik ga vanavond een fotoshoot doen met manlief. Hij weet nog van niets. Ben een potje zenuwachtig, niet te doen!
Heel veel plezier Dege, zie je foto vast snel voorbij komen! Wanneer ga je het voor je volgers bekend maken? Ik ga wachten tot de 10 weken echo.. daar ging het vorige keer mis...
Wanneer verwacht jij je kleintje? Lijst 15 t/m 28 februari [15 Februari] [16 februari] [17 februari] Indy, 26 jaar, 1e kindje Rian, 30 jaar, 3e kindje [18 februari] [19 februari] Dege, 25 jaar, 1e kindje Sox, 24 jaar, 1e kindje [20 februari] [21 februari] [22 februari] [23 februari] [24 februari] [25 februari] [26 februari] [27 februari] [28 februari] Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
1 goede vriendin weet het al. Ze wist dat er bezig waren een vroeg of ik al getest had hihi. Ze wist dat ik bij de eerste test kindje direct de eerste maand zwanger was dus tja.... Denk dat ik het ga vertellen aan moeder en schoonmoeder na de eerste echo. En de rest na 12wk. @Dege veel plezier met vertellen!
Op beschuitzondermuisjes pas zodra iedereen het weet van de bekende die ons volgen. Dat zijn wat vriendinnen vooral. Dus hoop ergens volgende week en anders over 2 weken. Zijn net langs 2 vrienden geweest en morgen ouders, beste vriendin en van het weekend schoonouders en mijn andere beste vriendin hopelijk. Wij zijn sowieso heel open geweest over ons traject. Dus mocht het mis gaan (waar wij niet van uit gaan), dan willen wij ook graag dat mensen het weten.
Dankjewel! Manlief is helemaal in shock haha. Denk dat ie het nog niet helemaal beseft. Maar de fotos zijn echt geniaal geworden denk ik!! Was zoooo ontzettend zenuwachtig maar hij had niets door. Echt geweldig!
Bij mij weet mijn beste vriendin het al va het tuurstreepje. Zij zijn al een jaar bezig met zw worden en doen dit eigenlijk samen, dus was heel dubbel maar weet dat ze blij voor me is. Mijn andere twee goede vriendinnen vertel ik het donderdag en mijn ouders na de eerste echo. De rest na de termijnecho pas.. Is alleen lastig met alle verjaardagen/feestjes, lust normaal wel een wijntje haha.. maarja praat me er wel uit of drink alcoholvrije wijn hihi maaaar eerst even deze week afwachten
Wanneer verwacht jij je kleintje? Lijst 15 t/m 28 februari [15 Februari] [16 februari] [17 februari] Indy, 26 jaar, 1e kindje Rian, 30 jaar, 3e kindje [18 februari] [19 februari] Dege, 25 jaar, 1e kindje Sox, 24 jaar, 1e kindje [20 februari] Spunkie, 34 jaar, 2e kindje [21 februari] [22 februari] [23 februari] [24 februari] [25 februari] [26 februari] [27 februari] [28 februari] Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Wij hebben het gisteren al tegen onze ouders gezegd. We hadden een zwangerschapstest ingepakt. Ik merkte meteen een generatiekloof. Ze wisten gewoon niet wat het was... beetje jammer... Tja in die tijd ging je 's ochtends met je plasje naar de huisarts en misschien had je dan aan het eind van de middag de uitslag.
Wanneer verwacht jij je kleintje? Lijst 15 t/m 28 februari [15 Februari] Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje [16 februari] [17 februari] Indy, 26 jaar, 1e kindje Rian, 30 jaar, 3e kindje [18 februari] [19 februari] Dege, 25 jaar, 1e kindje Sox, 24 jaar, 1e kindje [20 februari] Spunkie, 34 jaar, 2e kindje [21 februari] [22 februari] [23 februari] [24 februari] [25 februari] [26 februari] [27 februari] [28 februari] Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Spannend Dege, ben heel benieuwd hoe hij reageert! Die van mij was ook even totaal in shock haha maar echt super blij ermee Mijn beste vriendin weet het ook, zij heeft mij toen gebeld vorig jaar (ze is deze week uitgerekend) nog voordat haar man het wist. Dus het eerste wat ik de dag erna heb gedaan is haar gebeld helemaal door het dolle heen. Ik heb verder geen vriendinnen die ermee bezig zijn, zijn allemaal of wat ouder en al klaar met 2 kids of geen vent of nog niet zolang bij elkaar dat ze sowieso samen wonen. Dus ben wel blij dat ik het niet heel voorzichtig hoef te gaan vertellen aan iemand. 1 collega van mij weet het ook al, maar dat komt omdat ik bepaalde dingen niet meer mag Verder ga ik het mijn vader en stiefmoeder denk ik met vaderdag vertellen vanwege een beetje ene slecht jaar voor ze met allerlei dingen en de rest ga ik nog mee wachten tot de termijn (als ik het volhou)
Hallo lieve meiden, Ik ben voorzichtig ook hier ;"-) wil komende week nog wel afwachten of het nu goed gaat, maar alle "ik ben zwanger praatjes" in de NOD groep is misschien niet leuk voor de mensen die op rood staan. Als het goed gaat is onze datum 22 februari. Ik heb het alleen aan een hele goede vriendin verteld. Woensdag ga ik op kraamvisite en denk dat als mijn testen mooi oplopen dat ik het dan ook wel vertel omdat ik er dan over kan praten. Praten is fijn, voel mij zo onzeker. Morgen een avondje sauna toevallig met mijn moeder en die vertel ik het dan ook. Ze heeft mij vorige maand enorm gesteund bij de vroege MK, dus zou nirt weten waarom het nu te verzwijgen. Echt openbaar/werk denk ik pas rond 12 weken na goede combinatietest. Als mijn buik zolang onzichtbaar is. Geen idee hoe dat met een tweede is.... Knuf voor iedereen hier! Duimen dat alles goed blijft gaan bij iedereen!
@Colalight Naar de sauna? Hmm... ik zou dat niet doen... Sauna tijdens zwangerschap - Zwanger zijn - 13 weken | Ouders van Nu
Kan ik er ook bij? Ik heb erg vroeg getest, dus nog een grote kans dat het misgaat, maar wil wel graag een plekje om te praten (buiten de NOD-lijst, want dat lijkt me niet zo leuk voor zij die negatief testen). Als ik van mijn ovulatiedatum uitga, ben ik uitgerekend op 25 februari (verjaardag metekindje) en als ik van eerste dag van ms uitga, ben ik uitgerekend op 20 februari (verjaardag van mijn kleine broertje). Ik weet niet waarop de verloskundige zich baseert ...