Over het moe zijn: denk vooral aan jezelf!! Als je geen afspraken wilt, zeg ze gewoon af. Als je een paar dagen ziek moet zijn om er weer bovenop te komen, doen! Ik ga dit keer voor niets buigen. Als ik me slecht voel, laad ik mezelf op. Succes dames met de juiste keuzes maken
Bij ons is dit hoofdstuk afgesloten! Vandaag de curettage geweest. Voel mij goed! Maar ik wilde vooral reageren omdat ik schrik van panters bericht! Het is haar ook niet gegund he vind t zo erg!!!
Jezus, wat een ellende, ik schrik mij helemaal kapot panter. Het was je zo gegund en het leven is soms zooo oneerlijk. Denk aan je en kan nu allemaal dingen voor je wensen maar ik weer niet of dat het juiste moment is 😘😘😘😘😘 dikke knuffel!!
ooh panter wat enorm verdrietig zeg Het is je zo gegund, schrik echt enorm van je nieuws. Weet hoe enorm kut een MA is met dit termijn. Meid, wil je heel veel sterkte wensen de komende weken, die gaan gepaard met veel emoties Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die goed voor je zorgen. Echt enorm kut dit. Hele dikke digi kroel♡ Al is het nu voorbarig om aan te denken, hoop dat je lijf snel hersteld en je snel een mooie gezonde zwangerschap mag krijgen!!! Erzi fijn dat alles achter de rug is. Viel het mee? Ik werd na 21d weer ongesteld en toen was mijn cyclus na 2 maanden weer normaal. Hoop dat het herstel bij jou ook snel gaat en je snel een gezonde zwangerschap mag hebben!♡ Dominique1991, misschien is het goed om ook over je gevoel te praten met de HA. Hoop dat je je snel beter voelt! Ik heb me wel ziekgemeld vandaag en mijn TL oo de hoogte gebracht. Ze had begrip maar hoopt wel dat ik er morgen weer ben. Dat hoop ik natuurlijk ook!
O nee Panter, wat erg! Weten ze het echt zeker. Ik bedoel, hebben ze niet iets over het hoofd gezien? En nu? Curretage of gewoon bevallen? wat ontzettend verdrietig Veel sterkte!
Bedankt meiden. Dit is voor mij de druppel. ..ik wil niet meer zwanger worden. 8 miskramen is toch niet normaal. Geen vertrouwen meer in goede afloop. Jullie een fijne zwangerschap en allemaal een gezond kindje krijgen!!!! Bedankt voor alles, vond het erg leuk en gezellig met jullie te kletsen.
Vliegje ze weten het zeker. Kindje is paar dagen na vorige echo overleden. Al meer dan dikke week dood
:'( Wat verschrikkelijk Panter. Kan me niet voorstellen wat er allemaal door je heen gaat nu.. Wat een verlies.. Heel veel sterkte meid.
Heel veel sterkte Panter met dit verlies. Ernzi Gelukkig dat het niet zo zwaar was de ingreep. Hoop dat jullie in de toekomst gezonde baby'tjes krijgen. Dikke knuffel😘😘
Ongelooflijk. Wat schrik ik hier van!! Wat kan het leven dan oneerlijk zijn. Oh lieve panter ik wens je heel veel kracht en sterkte toe ❤❤.. pff weet niet wat te zeggen...
Panter, jij ook bedankt!! Ik snap je gevoel na 8 miskramen helemaal. Hoop dat je het (geen idee hoe 😶 een plekje kan geven allemaal en je kan ook ouders worden zonder een kindje gedragen te hebben: ik ken adoptieprocessen van heel dichtbij en dat is ook 😍❤️ Maar je moet er aan toe zijn. Heel veel sterkte deze weken!!!!
Jeetje Panter, wat schrik ik hier even van zo op de vroege ochtend. Heel veel sterkte de komende periode en ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven! @Erzi, gelukkig is het allemaal meegevallen, maar had stiekem nog wel een beetje hoop voor je. Ook voor jou de komende periode heel veel sterkte en ga vooral leuke dingen doen met je dochter en je man en hoop voor je dat je alsnog snel een gezonde zwangerschap gaat krijgen als jullie hier aan toe zijn!