Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Indy89, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    Over het moe zijn: denk vooral aan jezelf!! Als je geen afspraken wilt, zeg ze gewoon af. Als je een paar dagen ziek moet zijn om er weer bovenop te komen, doen!
    Ik ga dit keer voor niets buigen. Als ik me slecht voel, laad ik mezelf op.
    Succes dames met de juiste keuzes maken ;)

2. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij ons is dit hoofdstuk afgesloten! Vandaag de curettage geweest. Voel mij goed!

Maar ik wilde vooral reageren omdat ik schrik van panters bericht! Het is haar ook niet gegund he :( vind t zo erg!!!

3. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Fijn erzi dat je je goed voelt, ondanks wat er is gebeurd.

4. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Jezus, wat een ellende, ik schrik mij helemaal kapot panter. Het was je zo gegund en het leven is soms zooo oneerlijk. Denk aan je en kan nu allemaal dingen voor je wensen maar ik weer niet of dat het juiste moment is 😘😘😘😘😘 dikke knuffel!!

5. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    ooh panter wat enorm verdrietig zeg:( Het is je zo gegund, schrik echt enorm van je nieuws. Weet hoe enorm kut een MA is met dit termijn. Meid, wil je heel veel sterkte wensen de komende weken, die gaan gepaard met veel emoties:( Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die goed voor je zorgen. Echt enorm kut dit. Hele dikke digi kroel♡ Al is het nu voorbarig om aan te denken, hoop dat je lijf snel hersteld en je snel een mooie gezonde zwangerschap mag krijgen!!!

Erzi fijn dat alles achter de rug is. Viel het mee? Ik werd na 21d weer ongesteld en toen was mijn cyclus na 2 maanden weer normaal. Hoop dat het herstel bij jou ook snel gaat en je snel een gezonde zwangerschap mag hebben!♡

Dominique1991, misschien is het goed om ook over je gevoel te praten met de HA. Hoop dat je je snel beter voelt! Ik heb me wel ziekgemeld vandaag en mijn TL oo de hoogte gebracht. Ze had begrip maar hoopt wel dat ik er morgen weer ben. Dat hoop ik natuurlijk ook!

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O nee Panter, wat erg! :( Weten ze het echt zeker. Ik bedoel, hebben ze niet iets over het hoofd gezien? En nu? Curretage of gewoon bevallen? wat ontzettend verdrietig :( Veel sterkte!

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bedankt meiden. Dit is voor mij de druppel. ..ik wil niet meer zwanger worden. 8 miskramen is toch niet normaal. Geen vertrouwen meer in goede afloop.
    Jullie een fijne zwangerschap en allemaal een gezond kindje krijgen!!!!
    Bedankt voor alles, vond het erg leuk en gezellig met jullie te kletsen.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vliegje ze weten het zeker. Kindje is paar dagen na vorige echo overleden. Al meer dan dikke week dood

9. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vreselijk panter, wens je heel veel sterkte❤

10. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

10 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk panter , heel veel sterkte !!

11. mamahartje

mamahartje Actief lid

31 aug 2012
    233
    0
    16
    :'(
    Wat verschrikkelijk Panter. Kan me niet voorstellen wat er allemaal door je heen gaat nu.. Wat een verlies.. Heel veel sterkte meid.

12. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Heel veel sterkte Panter met dit verlies. Ernzi Gelukkig dat het niet zo zwaar was de ingreep. Hoop dat jullie in de toekomst gezonde baby'tjes krijgen. Dikke knuffel😘😘

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    *breek ff in.

Vind het heel erg voor jullie Panter. Vreselijk.. Denk aan je

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetje, zo vreselijk :( Denk aan jullie.. kan niet de juiste woorden vinden. Dikke knuf xx

15. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panter wat een afschuwelijk en verdrietig nieuws. Heel heel veel sterkte!

16. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Oh nee.. ik heb er geen woorden voor, vind het zo erg.. heel veel sterkte panter!!

17. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Ongelooflijk. Wat schrik ik hier van!! Wat kan het leven dan oneerlijk zijn. Oh lieve panter ik wens je heel veel kracht en sterkte toe ❤❤.. pff weet niet wat te zeggen...

18. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Panter, jij ook bedankt!! Ik snap je gevoel na 8 miskramen helemaal. Hoop dat je het (geen idee hoe 😶) een plekje kan geven allemaal en je kan ook ouders worden zonder een kindje gedragen te hebben: ik ken adoptieprocessen van heel dichtbij en dat is ook 😍❤️ Maar je moet er aan toe zijn. Heel veel sterkte deze weken!!!!

19. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Jeetje Panter, wat schrik ik hier even van zo op de vroege ochtend.
    Heel veel sterkte de komende periode en ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven!

@Erzi, gelukkig is het allemaal meegevallen, maar had stiekem nog wel een beetje hoop voor je. Ook voor jou de komende periode heel veel sterkte en ga vooral leuke dingen doen met je dochter en je man en hoop voor je dat je alsnog snel een gezonde zwangerschap gaat krijgen als jullie hier aan toe zijn!

Deel Deze Pagina