ik moet wel in ziekenhuis bevallen omdat ik straks wel weer insuline moet spuiten denk ik... en alle bevallingen zijn super snel gegaan dus verwacht geen ruggenprik.. kraamzorg moet ik ook nog regelen maar twijfel nog een beetje over welk bureau ik hoop ook binnenkort te weten of er een jongentje of meisje in mijn buik groeit hahaha vindt het ene kant ook wel leuk om het niet te weten en het als verrassing te houden. vindt erg moeilijk wat ik nu moet doen.. zie het wel even over een week of 2. ben echt heel erg moe vandaag dus lekker optijd naar bed gr
Ik heb kraamzorg vandaag geregeld. Net geshopt bij Prenatal.. Positiebroeken. Mijn broeken zitten niet meer lekker behalve als ik knoopje open laat😁😁
Zo vandaag 13 wk op naar het 2e trim. Vermoeidheid blijft helaas bestaan. Ben op 1 keer zumba na al best een poos niet wezen sporten. Hopelijk komt de energie snel terug. Vandaag met de angelsound weer even naar het hartje geluisterd, kan niet wachten tot ik de eerste trapjes ga voelen dan wordt het weer wat echter. Vandaag wat zwangerschapsbroeken van een vriendin aangepast, kan die nog wel een aantal weken in de kast laten liggen. Eigen broek zit nog comfortabeler op dit moment. Al voel ik het harde bolletje duidelijk zitten in mijn onderbuik. Dit weekend weer nachtdienst.... Blegh zie er nu al tegenop. Maar goed zal ik vast ook wel overleven. Trusten allemaal!
Ooooh wat jaloers dat sommige al echt de baarmoeder kunnen voelen of het hartje kunnen vinden met een angelsound of doppler. Ik voel eigenlijk nog niks. Nu 12.5 week maar kan de baarmoeder nog niet voelen en ook kon de vk het hartje ng niet vinden.. geduld geduld dus.. m'n baarmoeder zou wel erg laag en verstopt zitten ofzo
Hier ook snel het hartje gevonden. Bij een echo nog niet gehoord hoor. Alleen thuis. En mijn baarmoeder is goed te voelen en groei de pan uit. Niet normaal. Ik denk ook echt dat ik soms de baby al voel. Moet ik maar net in de gaten hebben en beetje gebogen zitten op kantoor. Maar kan ook niet wachten tot ik het heel duidelijk ga voelen. Ben doodop ook. Bijna weekend. Nog 1 dagje. Alleen weer zo'n druk weekend. Vlg week weer een fotoshoot ook, laatste. Is niet meer te doen met fulltime werken en een kindje en dan de avonden nog foto's bewerken. Maar goed, laatste shoot en daarna gaan we de weekenden echt wat meer vrij houden. Soms iedere dag wel janken omdat ik zo moe ben en het gevoel heb dat ik niet meer kan en 2 dagen wil slapen. Maar het hoort erbij en we krijgen snel energie zeggen ze hahahaha! Alvast een fijn weekend meiden!
Ik voel ook nog niks en heb alleen savonds last van een strakke broek! Maar met de dopler moet ik nu wel hoger zoeken en hoor haar hartje steeds beter♡♡♡ Ik heb a.s. donderdag weer een controle, hoop wel op een echo (ga ik gewoon vragen hoor) Moest even afkicken na elke week een echo maar de week is voorbij gevlogen
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ -13 februari (1) ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje -15 februari (2) ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 26 jaar - 2e kindje -16 februari (1) ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje -17 februari (2) ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ Beeb86 - 30 jaar - 1e kindje -18 februari (3) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ KimmyCalypso - 32 jaar - 1e kindje -19 februari (4) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -20 februari (2) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje -21 februari (1) ♡ Indy89 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje -22 februari (4) ♡♡ Colalight - 34 jaar - 2e & 3e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje -23 februari (0) -24 februari (0) -25 februari (4) ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie -26 februari (0) -27 februari (4) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje -28 februari (3) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Panter - 37 jaar - 1e kindje ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 32 Jongen (0) | meisje (1) | verrassing (3) ♡ Afspraken ♡ 09 aug: Vliegje, nekplooimeting/combinatietest 09 aug: KimmyCalypso - nekplooimeting / combinatietest 10 aug: Spunkie - controle VK, luisteren naar hartje 12 aug: Spunkie - 2e echo / combinatietest 15 aug: Pandabeer87 - 3e echo/ combinatietest 15 aug: MarinaDeMix - 3e echo in UMC, 12 weken echo, totaal 4e echo 15 aug: Mamavanniek - pretecho en geslachtsbepaling 16 aug: MarinaDeMix - nekplooimeting / combinatietest 16 aug: Bugs bunny - nekplooimeting / combinatietest 16 aug: Nenna185 - intake VK 18 aug: Indy89 - Contole VK 23 aug: MarinaDeMix - 13 weken echo 29 aug: Nenna185 - geslachtsbepsling echo 30 aug: Vliegje - controle VK 21 sep: MarinaDeMix - 17 weken echo 02 sept: KimmyCalypso - 15 wkn echo 26 sept: Vliegje, 20 weken echo[/QUOTE]
Kraamzorg is geregeld en bevestiging gehad ervan. Wij willen het geslacht weten, maar houden t dan lekker geheim. Bij de anderen wisten we t ook. Heb t idee dat t bij mijn man nog niet echt gevallen is dat er nog een kindje komt. Hij is momenteel zo druk met het huis verbouwen, waar een stuk meer bij komt, dan wij dachten. Over 2,5wk verhuizen we. Mn man had ieman ingehuurd komende twee weken, maar die moest dinsdag al afzeggen, omdsat zn vader een hartaanval heeft gehad. Tregenvaller. Ik wil van alles doen voor hem, maar kan en mag niet veel. Wij laten ons verhuizen door een bedrijf en dan ga ik ook lekker niks doen. Ik mag niet zwaar tillen. Wat jammer. Perfect excuus. Ondertussen ben ik nog steeds erg moe en misselijk. Ik kan maximaal 0.00u naar bed gaan, maar laatste week komt mijn man dan pas thuis vh nieuwe huis., zien elkaar max half uur_uur per dag en dat is tijdens t eten. Heb daar wel moeite mee, maar is even niet anders. Ben nu ook 6 kg afgevallen. Prima, mijn doel is om niks aan te komen. Afvallen hoeft niet, maar gaat vanzelf. Veel eten smaakt niet meer, wat wel smaakt is vaak gezond., nouja prima. Vorige keer 40g afgevallen tijdens zwangerschap, toen ook niks aan de hand. Door gastric bypass. Volgende week naar internist in streekziekenhuis. Sta eigenlijk in eindhoven onder behgandeling voor de gastric bypass, maar streekziekenhuis heeft protocol dat internist meekijkt., nou prima. Prikken we toch keer extra bloed. Ik maak mij echt geen zorgen deze zwangerschap. Vorige keer was er zoveel meer paniek. Net 2 hele zware buikoperaties gehad met vele complicaties. 2,5 week zuurstof nodig gehad 2,5 week antibiotica, week voeding via diepe lijn in mijn hals omdat ik niet mocht eten. 2,5 week elke dag rontgen en paar keer ct scan. Toen bleek ik zwanger vd tweeling. 40 kg afvallen tidens zwangerschap. Nu zijn we ruim 4 jaar na de operatie, zwanger van 1 en al die tijd zijn mn vitamines stabiel geweest. Heb nu wel een grote buikmat door diastase nade tweelingzwangerschap, maar die meiden hebben toen zoveel ruimte gemaakt, dat eentje ook echt wel moet passen.
Misschien een hele rare vraag, haha.. maar is het geen wat wat harder voelt op je onderbuik na een orgasme je baarmoeder? Want dan heb ik het nu wel duidelijk herkend...
Ja dat zal je baarmoeder zijn. Die reageert namelijk bij orgasme door samen te trekken. Naarmate je langer zwanger bent, kan dat vervelend gaan voelen, maar is niet gevaarlijk.
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ -13 februari (1) ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje -15 februari (2) ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 26 jaar - 2e kindje -16 februari (1) ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje -17 februari (2) ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ Beeb86 - 30 jaar - 1e kindje -18 februari (3) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ KimmyCalypso - 32 jaar - 1e kindje -19 februari (4) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -20 februari (2) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje -21 februari (1) ♡ Indy89 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje -22 februari (4) ♡♡ Colalight - 34 jaar - 2e & 3e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje -23 februari (0) -24 februari (0) -25 februari (4) ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie -26 februari (0) -27 februari (4) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje -28 februari (2) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 30 Jongen (0) | meisje (1) | verrassing (3) ♡ Afspraken ♡ 12 aug: Spunkie - 2e echo / combinatietest 15 aug: Pandabeer87 - 3e echo/ combinatietest 15 aug: MarinaDeMix - 3e echo in UMC, 12 weken echo, totaal 4e echo 15 aug: Mamavanniek - pretecho en geslachtsbepaling 16 aug: MarinaDeMix - nekplooimeting / combinatietest 16 aug: Bugs bunny - nekplooimeting / combinatietest 16 aug: Nenna185 - intake VK 18 aug: Indy89 - Contole VK 23 aug: MarinaDeMix - 13 weken echo 29 aug: Nenna185 - geslachtsbepsling echo 30 aug: Vliegje - controle VK 02 sept: KimmyCalypso - 15 wkn echo 21 sep: MarinaDeMix - 17 weken echo 26 sept: Vliegje, 20 weken echo
Ik heb de lijst even aangepast, zag dat Panter er nog op stond. Ik heb ook gewoon nog al mijn gewone kleding aan en zit ook nog niet vervelend. Kan mijn buik niet meer inhouden, maar is nog steeds maar een heel klein bolletje wat dus wat harder is wat Indy ook al zei
Ja Dominique! En dat heb ik dus in de nachten ook maar dan trekt het echt. Ik lig al vanaf 10.00 op bed. Werd ineens zo ziek op kantoor. Had bij de 1e ook bij 13 weken dat ik ineens nog super ziek werd. Huilend tegen papa gezegd dat ik even een paar uur wilde gaan slapen thuis. Was de eerste keer dat ik me ziek melde tijdens deze zwangerschap. Hij zei, ga maar lekker naar huis. Ik app net dat ik nog paar uurtjes wilde komen maar hij zei, blijf maar lekker thuis. Geslapen tot half 2 en nu lig ik er weer ff terug in. Reva haal ik om 17.00 gewoon zoals altijd. Die is op vrijdag altijd bij de ouders van m'n vrouw. Vind het geweldig daar. Onze hond ook dus ben helemaal alleen thuis. Heel gek, gebeurd nooit meer maar was zo beroerd! Ik raak zo in paniek van overgeven. Vreselijk. Maar mijn lijf is op en ben zo moe. Veel werken, fotoshoot tussendoor waaraan ik alle avonden als Reva op bed ligt moest werken. Vlg week nog een shoot en dat is de laatste. Tis gewoon teveel. Maak dan toch weken van bijna 50 uur. Succes met de verhuisperikelen! Dat is heel zwaar ja! Maar het einde is nabij ☺️
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ -13 februari (1) ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje -15 februari (2) ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 26 jaar - 2e kindje -16 februari (1) ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje -17 februari (2) ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ Beeb86 - 30 jaar - 1e kindje -18 februari (3) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ KimmyCalypso - 32 jaar - 1e kindje -19 februari (4) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -20 februari (2) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje -21 februari (1) ♡ Indy89 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje -22 februari (4) ♡♡ Colalight - 34 jaar - 2e & 3e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje -23 februari (0) -24 februari (0) -25 februari (4) ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie -26 februari (0) -27 februari (4) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje -28 februari (2) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 30 Jongen (0) | meisje (1) | verrassing (3) ♡ Afspraken ♡ 12 aug: Spunkie - 2e echo / combinatietest 15 aug: Pandabeer87 - 3e echo/ combinatietest 15 aug: MarinaDeMix - 3e echo in UMC, 12 weken echo, totaal 4e echo 15 aug: Mamavanniek - pretecho en geslachtsbepaling 16 aug: MarinaDeMix - nekplooimeting / combinatietest 16 aug: Bugs bunny - nekplooimeting / combinatietest 16 aug: Regenboogjee - nekplooimeting / combinatietest 16 aug: Nenna185 - intake VK 18 aug: Indy89 - Contole VK 23 aug: MarinaDeMix - 13 weken echo 29 aug: Nenna185 - geslachtsbepsling echo 30 aug: Vliegje - controle VK 01 sep: Regenboogjee - uitgebreide GUO inwendig (20wkn) 02 sep: KimmyCalypso - 15 wkn echo 06 sep: Regenboogjee - geslachtsbepaling 21 sep: MarinaDeMix - 17 weken echo 26 sep: Vliegje, 20 weken echo
Ik heb ook as maandag 15 aug combinatietest. Spannend! Veel mensen deze week, ga duimen voor iedereen 👌🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Goed weekend iedereen 😘😘
Wij laten de combinatietest niet doen. Lijkt een beetje alsof we de enige zijn hier.. Of zijn er nog meer mensen die het ook niet doen?