@Mamavanniek.....hoe was je echo? en je geslacht bepaling😉 ben heel erg benieuwd mag je 💗 of 💙 shoppen? gr
@tijgertje.. Volgens mij wilde ze dat geheim houden.. Ben wel benieuwd of ze het nu al hebben kunnen zien
Hoi dames , hoe gaat t hier ? Hier de ene dag kiplekker , en de volgende dag niet pfff hoopte dat ik me wat beter zou voelen na 13 wkn. Nog steeds snel moe , ik ga smiddags vaak nog een uurtje liggen. Ik ben nu toch zo aan t twijfelen of ik niet een geslachtsecho ga doen het duurt nog zo lang tot 4 okt ( 20 wkn echo) en ben echt nieuwsgierig !! Hier in t gooi vanaf 16 wkn . Kraamzorg bijna uit t gaat nog tussen 2 .
Kunnen ze al geslachtsbepaling zien met 13wk!! 😳 Heb gister bij de echo iig niets kunnen ontdekken hoor hihihi Liep iets voor in dagen maar ik laat het voor nu nog op 22 feb staan
Pfff hier ook nog niets beter! Elke dag wel een of 2 keer spugen blegh! Vorige keren was dat ook tot week 18 en tot week 20, dus ben bang dat t nog even duurt (niet echt opbeurend nieuws)
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ 13 februari (1) ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje 15 februari (2) ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 26 jaar - 2e kindje 16 februari (2) ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje 17 februari (2) ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ Beeb86 - 30 jaar - 1e kindje 18 februari (3) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ KimmyCalypso - 32 jaar - 1e kindje 19 februari (4) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje 20 februari (1) ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje 21 februari (1) ♡ Indy89 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje 22 februari (4) ♡♡ Colalight - 34 jaar - 2e & 3e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (4) ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie 26 februari (0) 27 februari (4) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje 28 februari (2) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 30 Jongen (0) | meisje (1) | verrassing (3) ♡ Afspraken ♡ 16 aug: MarinaDeMix - nekplooimeting / combinatietest 16 aug: Bugs bunny - nekplooimeting / combinatietest 16 aug: Regenboogjee - nekplooimeting / combinatietest 16 aug: Nenna185 - intake VK 18 aug: Indy89 - Contole VK 23 aug: MarinaDeMix - 13 weken echo 29 aug: Nenna185 - geslachtsbepsling echo 30 aug: Vliegje - controle VK 01 sep: Regenboogjee - uitgebreide GUO inwendig (20wkn) met 14 wkn.. 02 sep: KimmyCalypso - 15 wkn echo 06 sep: Regenboogjee - geslachtsbepaling met 15 weken 12 sep: Pandabeer87 - 17 wkn geslachtsbepaling echo 21 sep: MarinaDeMix - 17 weken echo 23 sep: Spunkie - 20 weken echo 26 sep: Vliegje - 20 weken echo
hoi meiden volgens mij voel ik sinds gister ook de kleine want af en toe als ik echt rustig zit dan voel ik onder in mijn buik wat gekriebel dus volgens mij is dit de baby.. wat denken jullie? gr tijgertje
Ja ze zeggen dat het in het begin als gekriebel aanvoelt idd. Heb het (denk ik) ook 1 x gevoeld toen ik op bed lag. Maar weet het niet zeker.. Ik zou vandaag bij een vriendin met een dopsound luisteren naar het hartje. Zij is altijd verloskundige geweest. Moest afhaken toen ze een ziekte kreeg. Helaas dokr die ziekte heeft ze afgebeld, nu andere x. Ben toch wel onzeker / benieuwd / nieuwsgierig in 1 .. Heb mn hubby wel beloofd dat ik niet ga freaken als we niks horen. Ik wacht dan 2 dagn, gaan we nog een x luisteren. Dan nog niks, dan ga ik een afspr maken bij de gyn. Maar ik moet ervan uitgaan dat ie lekker aan het groeien is Krijg ook wel een dikkere buik, dus een goed teken! Wie had het nu over een stethoscoop? Kan dat nu al?
Mijn echo was goed. Kindje was lekker druk en ze wist 100% zeker dat t n meisje wordt. De stand is hier dan 3 meiden , 1 jongen. Moesten allebei even wennen, waren beiden overtuigd van een jongen. Maakt helemaal niet uit natuurlijk. Shoppen zal wel meevallen. Meidenkleren staan er echt bergen op zolder vd tweelingmeiden. Meer dan t kindje aan kan. Kamertje is er, maxicosis zijn er. Kinderwagen is er. Vannacht ineens wat bloedverlies. Schrok me kapot. Weet dat t niks hoeft te zijn, maar op zon moment is dat niet wat je denkt. Vk gebeld, kon ook van alles zijn en niet gelijk in paniek raken. Had door mijn extra buiklaag maandag nog inwendige echo gehad, dus zal weer daarvan geweest zijn. Heb kleine puk vannacht en vanmorgen gehoord met angelsound en ze was lekker druk. Mama der eerste hartaanval bezorgd. We noemen der puk, puk kan voor jongen en meisje en praat wat makkelijker als hij of zij of baby. Tweeling heette jip en janneke. Alleen jullie en mn beste vriendin weten t geslacht. Rest komt er pas na de geboorte achter
Wauw! Leuk zeg, mama van Niek! Gek lijkt me dat als je denkt dat het een jongen wordt en ze zeggen een meisje.. Even omschakelen. Ik denk ook dat het bij ons een jongen wordt. Maakt voor ons helemaal niet uit.. Maar als ze straks meisje zeggen toch even een 'huh' gevoel denk ik..
Fijn dat het goed gaat meis!!! Ik mag morgen weer naar de VK, ga wel vragen om een echo is nu alweer 3 weken geleden
ik mag morgen ook voor een geslacht bepaling dus ben heel erg benieuwd als ze het kunnen zien ja of nee als ze het nog niet kunnen zien mag ik gratis nog een keer langskomen.. ga er vanuit dat ze het wel kan zien weet nog niet of we het hier neer zetten of we een meisje of een jongetje krijgen ik denk dat het toch een verrassing blijft... maar daar ben ik nog niet 100 procent over uit. ben nu al zoooooo zenuwachtig haha
Ik zou ook zo zenuwachtig zijn Tijgertje ! Net terug van de eerste les zwangerschapsyoga. De groep zit eigenlijk vol, dus kan nu af en toe wat losse lessen mee doen. Ook leuk !
jaaa idd spannend ben echt nieuwsgierig morgen om 19.30 uur ben ik pas aan de beurt dus wordt een lange dag haha gr