Ik voel de baby ook al denk ik, in ieder geval maandag gevoeld dus het kan Tijgertje, maar ik voel echt een schopje al zeg maar. Vandaag dagje strand gehad, was echt geweldig! Reva keek haar ogen uit, ze vond het helemaal geweldig! We luisteren om de dag of iedere dag naar het hartje. Heb hem binnen een minuut gevonden. Dan luisteren we paar seconden en doen de doppler weer weg. Kan ik goed slapen haha.
Hoi dames de misselijkheid lijkt af te nemen en ook iets minder vermoeid maar als ik mag slapen dan slaap ik als een roos!! Al twee dagen hoofdpijn zal ook wel met de warmte te maken hebben, hier in Spanje zo warm heb het helemaal gehad, wil winter! Morgen de echo heb er erg zin in. Hoop dat alles goed door blijft groeien in dit buikje. Fijne avond!
Ik lees overal op internet dat als je buik in het begin snel groeit dat je dan een jongetje krijgt.. Ben benieuwd of dit een bakerpraatje is..
De maand februari wordt volgens mij echt een meiden maand. Ik hoor over 12 dagen het geslacht. Eerst lekker op vakantie een weekje naar de camping en dan is het zo zo ver
We moeten nog tot 23 september wachten tot we het geslacht weten... Oh, ik ben zo benieuwd. Misschien dan toch een pret-echo tussendoor maken....
Nadat we maandag met 12 weken een echo hebben gehad in het UMC, zijn we daar 'ontslagen' en mogen we gewoon lekker in onze woonplaats onder controle blijven. Dit was voor ons het teken om iets meer mensen te vertellen over onze zwangerschap
@Marina....wat leuk zeg... hier vanavond een echo pfff heb me toch een buikpijn van de zenuwen hoop dat het snel 19.30 uur is jullie horen van me hoe het afgelopen is
Leuk Marina!!! Hier net terug van de controle. Helaas geen echo maar wel een mooi hartje en trapjes gehoord. Ga rond de 15 weken een pretecho doen, vind ht ook wel leuk om te controleren of het wel echt een meisje is
zooo ik ben net klaar met de geslacht echo en het bewoog heerlijk... en het belangrijkste we weten het geslacht ben zooooo blij we houden het nog even lekker voor ons zelf sorry meiden .. gr tijgertje
Marina super leuke foto! Tijgertje leuk dat jullie het weten en dat alles goed ging. Hier vanochtend ook echo en alles was goed de kleine bewoog goed, willen het geslacht niet weten dus het blijft spannend tot het einde!!
Wat fijn dat de echo goed was!! Ik heb de angelslound binnen. Net even kort geluisterd. Heel bijzonder dat dat zo thuis kan!!
Fijn Marina en een leuke manier van bekendmaken!! . Ik mag morgenvroeg weer even spieken bij de kleine.. oooh wist ik maar wat het geslacht is... het wachten wordt steeds moeilijker